Hop til indhold
Guest Vekseleren

Glade Naya, Aarhus

Recommended Posts

Guest Vekseleren

Jeg ved der er gamle tråde, jeg opretter dog en ny

Har nu besøgt Naya et par gange, for pokker hun masserer godt, den lille kvinde virkelig tage ved og det jeg synes er allerbedst, hun kigger ikke på klokken
Naya er en moden kvinde midt 40, det skriver hun selv og passer meget godt
Efter massagen kan du få hvad hjertet lyster, hun holder af en slikketur og det elsker jeg at give. Første gang fik jeg klippet negle på tæerne, var der tæt på 2timer, denne seneste har der nok været en efter mig, men det blev da til 1 time plus vel 20 min
Naya kan meget nemt blive min faste massør

https://annoncelight.dk/showad/339721

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naya er virkelig skøn og lever noget af det bedste man kan ønske sig.

det eneste lille men, er at man kan opdage at man lige får en anden pige, som også lever rigtig godt, hun er nok lært op af Naya, men det er ikke Naya, og det er lidt øv. Det har jeg oplevet et par gange, og på trods af en lækker top behandling så mangler man lige de sidste 0,01 % for det bliver en 100% oplevelse, det er de 0.01 som Naya lige kan levere.

men har aldrig forladt hendes butik skuffet eller på nogen måde ikke fået hvad jeg kom efter, men gid det altid kunne være fra Naya man fik det.

På trods af det så bliver jeg ved med at komme tilbage igen og igen, og skal vist snart gå taget mig samme Til et nyt besøg, så krydser jeg bare finger for at det bliver sammen med Naya.

Redigeret af Lovingthai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lovingthai skrev, for 11 minutter siden:

Naya er virkelig skøn og lever noget af det bedste man kan ønske sig.

det eneste lille men, er at man kan opdage at man lige får en anden pige, som også lever rigtig godt, hun er nok lært op af Naya, men det er ikke Naya, og det er lidt øv. Det har jeg oplevet et par gange, og på trods af en lækker top behandling så mangler man lige de sidste 0,01 % for det bliver en 100% oplevelse, det er de 0.01 som Naya lige kan levere.

men har aldrig forladt hendes butik skuffet eller på nogen måde ikke fået hvad jeg kom efter, men gid det altid kunne være fra Naya man fik det.

På trods af det så bliver jeg ved med at komme tilbage igen og igen, og skal vist snart gå taget mig samme Til et nyt besøg, så krydser jeg bare finger for at det bliver sammen med Naya.

Sidst jeg var hos Naya havde hun anbefalet en anden pige som jeg skulle prøve. Men det viste sig at hun slet ikke var klar til mine ønsker, så jeg måtte klage min nød til Naya og hun overtog med det samme festen og fik mig tilmed til at komme to gange, hvilket ikke er nemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 1 time siden:

Hvordan ser Naya ud? :) Jeg er meget fristet til at besøge hende. 

For nogen tid siden havde hun et godt billede i sin WhatsApp -profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er meget lille, ikke smuk i klassisk forstand, men har en smuk personlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så er der os heldige, der har været under hænderne på hendes lillesøster Annya på 39 år. I guder, hun er smuk. Om hun kigger forbi igen på et tidspunkt kan man jo kun håbe på, man har jo lov at spørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren

Jeg har besøgt Naya igen

Nu har jeg prøvet at få ordnet fødder før, denne gang fik jeg lige en barbering omkring pik og nosser, Naya bliver godt mere og mere en kvinde jeg kommer tilbage til. Hun kigger slet ikke på klokken, selv bagefter giver hun lige en hånd med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvis man booker og specifik beder om Naya, så det ikke sikkert det er hende som kommer ind i lokalet til en ?

Og specielt første gang kan det være svært at vide hvem er hvem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...