Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik desværre aldrig besøgt Olivia dengang, da hun f.eks. var i A-gruppen på Skt. Hans Plads på Østerbro, et sted jeg ellers besøgte en hel del gange. Men hendes vagtplan og min kalender passede ikke sammen.

Og så på et tidspunkt stoppede Olivia i branchen.

 

Så da jeg pludselig tilfældigt opdagede i starten af januar i år, at det var muligt at møde Olivia på PussyGalores, prøvede jeg at få en aftale i stand.

Jeg var meget heldig, at det kunne lade sig gøre og jeg fik også arrangeret min transport på plads, da jeg skal rejse til København for at kunne komme til PussyGalores.

Jeg glædede mig meget til besøget, da jeg huskede de mange gode anmeldelser, der er af Olivia dengang.

Dagen oprandt og jeg kom inden for i bygningen og blev vist ind i et værelse, jeg fik at vide at Olivia kom lige om et øjeblik.

Der kom hun så efter meget kort tid – Olivia <3

En smuk kvinde, billederne lyver ikke og alderen tror jeg passer helt fint.

Jeg fik et stort kram og kys og et glas vand og Olivia fik mig hurtigt til at slappe af, jeg fik et hurtigt brusebad og derefter ind til Olivia igen.

Det blev et meget herligt besøg, Ohh utrolig skønne Olivia. :wub: Hun er en meget dejlig kvinde at være sammen med og som også kan noget særligt.

Bagefter lå vi et stykke tid og talte om lidt af hvert. Olivia er også meget let at tale sammen med.

Så i tøjet igen, vi krammede til afsked – og derefter var jeg så udenfor igen.

Jeg benyttede lejligheden til igen at få set lidt af København og fik mig også en god middag (Jeg ved ikke om nogen lagde mærke til, at jeg nok havde et lidt lyksaligt smil på)

Jeg kan meget varmt anbefale andre at besøge Olivia, - jeg vil 100 % meget gerne besøge hende igen, hvis jeg kan få mulighed for det.

 

Besøg lørdag den 10. januar 2024 lidt over middag

Link

https://70210026.dk/olivia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyzzing skrev, den 12.4.2024 at 11:50:

Jeg fik desværre aldrig besøgt Olivia dengang, da hun f.eks. var i A-gruppen på Skt. Hans Plads på Østerbro, et sted jeg ellers besøgte en hel del gange. Men hendes vagtplan og min kalender passede ikke sammen.

Og så på et tidspunkt stoppede Olivia i branchen.

 

Så da jeg pludselig tilfældigt opdagede i starten af januar i år, at det var muligt at møde Olivia på PussyGalores, prøvede jeg at få en aftale i stand.

Jeg var meget heldig, at det kunne lade sig gøre og jeg fik også arrangeret min transport på plads, da jeg skal rejse til København for at kunne komme til PussyGalores.

Jeg glædede mig meget til besøget, da jeg huskede de mange gode anmeldelser, der er af Olivia dengang.

Dagen oprandt og jeg kom inden for i bygningen og blev vist ind i et værelse, jeg fik at vide at Olivia kom lige om et øjeblik.

Der kom hun så efter meget kort tid – Olivia <3

En smuk kvinde, billederne lyver ikke og alderen tror jeg passer helt fint.

Jeg fik et stort kram og kys og et glas vand og Olivia fik mig hurtigt til at slappe af, jeg fik et hurtigt brusebad og derefter ind til Olivia igen.

Det blev et meget herligt besøg, Ohh utrolig skønne Olivia. :wub: Hun er en meget dejlig kvinde at være sammen med og som også kan noget særligt.

Bagefter lå vi et stykke tid og talte om lidt af hvert. Olivia er også meget let at tale sammen med.

Så i tøjet igen, vi krammede til afsked – og derefter var jeg så udenfor igen.

Jeg benyttede lejligheden til igen at få set lidt af København og fik mig også en god middag (Jeg ved ikke om nogen lagde mærke til, at jeg nok havde et lidt lyksaligt smil på)

Jeg kan meget varmt anbefale andre at besøge Olivia, - jeg vil 100 % meget gerne besøge hende igen, hvis jeg kan få mulighed for det.

 

Besøg lørdag den 10. januar 2024 lidt over middag

Link

https://70210026.dk/olivia

Kære Pyzzing <3

Jeg er stadig rørt over du tog den lange vej for at besøge mig! Det var virkelig en skøn stund vi havde sammen. 
Tænk at du har villet komme i flere år, men først har haft mulighed nu:rolleyes:

Jeg håber vi ses igen.

store kys fra O

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, den 15.4.2024 at 16:15:

Olivia er en sand legende.... <3

 

Jeg havde en dejlig tur i dag (20.4) på ‘memory lane’ med @Olivia - The Legend ❤️ - selvom der er gået 11 år siden vores sidste møde, var vi hurtigt på bølgelængde igen.  Det er netop det særegne med Olivia, hun er ‘på’, og det mærkes, at hun et vild med sex og med på den ‘værste’. Vi havde en dejlig time, vi kom godt rundt i forskellige stillinger, vi havde fået tændt hinanden, så alt skulle prøves igen, liderligheden drev os. Afsluttede i doggy med et godt tag i hendes hofter, mens Olivia kærtegnede min kugler WAW. 
Det var et godt knald De bedste anbefalinger 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zen245 skrev, den 20.4.2024 at 15:37:

Jeg havde en dejlig tur i dag (20.4) på ‘memory lane’ med @Olivia - The Legend ❤️ - selvom der er gået 11 år siden vores sidste møde, var vi hurtigt på bølgelængde igen.  Det er netop det særegne med Olivia, hun er ‘på’, og det mærkes, at hun et vild med sex og med på den ‘værste’. Vi havde en dejlig time, vi kom godt rundt i forskellige stillinger, vi havde fået tændt hinanden, så alt skulle prøves igen, liderligheden drev os. Afsluttede i doggy med et godt tag i hendes hofter, mens Olivia kærtegnede min kugler WAW. 
Det var et godt knald De bedste anbefalinger 10/10

Så sandelig det var et skønt gensyn <3

Tak for de skønne ord, jeg håber du nød resten af weekenden :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...