Hop til indhold
Badabiing

Ivy. - tidligere guiltypleasure

Recommended Posts

Jakoblaursen skrev, for 6 timer siden:

Pernille Vermund - hvis du læser dette så send PM

ja der er mange der tænder på den helt åbenbart sadistiske tone hun har overfor andre. god fornøjelse siger jeg bare. Jeg kender hende iøvrigt igennem et privat bekendskab og har mødt hende nogle gange. Men det kryber i mig at høre på hende så det er no go, og så er hun jo gift , dream on 

Redigeret af godkendtsd

Del dette indlæg

Link til indlæg
godkendtsd skrev, den 8.5.2024 at 08:04:

profilen er vist væk 

nej, hun var aktiv for en uge siden https://sugardaters.com/da/profile/GwZpON6pz4 
Jeg har for mere end to år siden , mødt hende i et lille hus i to etager lidt syd for Holbæk. ved et vejkryds ? rundkørsel ? Det var ok, snak,  et blow , jeg gav hende massage og oral , som hun nød,  og en virkelig lang nok, 20 min kneppetur, i forskellige stillinger. Hun er ikke vild med at ride. Bryster i plastic er specielt, man får ikke sådan lyst til at røre. Man fornemmer at det ikke kan mærkes af pigen man kæler for dem. Men alt i alt ok , med en i øvrigt slank pige , som er pæn men ikke flot . Mener jeg gav 4000 , og jeg var der i ca 1.5 time med snak ove en kop inden vi gik i gang. Hvis jeg får de penge tilovers igen, vil jeg da nok, Men hører hun nu er i 5000 , det er nok ikke interessant længere så.

Redigeret af sejler1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...