Hop til indhold

Pige på skolegade i ringsted

Featured Replies

Skrevet

Det er denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/356614

Men det var fandme klke den pige jeg mødte. 

Jeg mødte en stor tung overmalet dame med søvn i øjenkrogene der vrissent bad mig smide skoene. Det gjorde jeg ikke - jeg beholdte dem på og jeg løb så hurtigt jeg kunne. Denne gang gjaldt det mit liv.

Hun havde dog virkelig enorme babser - ikke en D skål som der står i annoncen - nok snarre en tredobbelt G skål ??? De faldt ud af deres ophæng da hun truende tog et skridt frem mod mig  

Det er virkelig skidt at nogle at disse  kvinder slet ikke forholder sig til virkeligheden i deres annoncer. 

Skrevet
F-jernet skrev, for 8 timer siden:

løb så hurtigt jeg kunne. Denne gang gjaldt det mit liv.

:lol::lol:

Vil lige oplyse at det sted du har besøgt er et thaisted ( er jeg ret sikker på ) 

Har selv fået flere behandling gode som dårlige der. Og måske det var thai mutter der tog imod dig, og den rette ville måske komme senere. Hvem ved... 

Skrevet
  • Author

Der var en thai pensionist dame i rullestol der åbnede døren og fluks sendte mig om til bagdøren. 

Hende jeg mødte var afgjort ikke thai. Men der kan måske være flere på stedet - det er ikke umuligt. Det var iøvrigt nr atten. 

Redigeret af F-jernet

Skrevet

Med din beskrivelse er det helt sikkert samme sted.

Måske det er lavlandet i kassen og der er hyret andre ind. 

Skrevet

Thai ja, gustent sted, :?

Skrevet

Lige en kort opklarende bemærkning: Stedet er hverken det ene eller andet, og faktisk ikke et "sted". Pensionisten i rullestol i stuen som en af jer har mødt ejer huset, og lejer førstesalen ud til skiftende piger for at supplere pensionen; derfor er der indgang i haven (til første sal), og ikke i stuen, hvilket "din" pige åbenbart ikke oplyste dig om. På førstesalen er der typisk en eller to piger, der selv skal sørge for alt det praktiske. Derfor kan man ikke bebrejde "stedet" for noget som helst, kun de skiftende piger, som kan være af hvilken som helst nationalitet.

Selv har jeg haft lala oplevelser der, men også virkeligt gode.

Foranstående forklaret mig af en pige, der var der en længere periode, og som selv havde indrettet hendes værelse lidt hyggeligt den tid hun var der. Og som iøvrigt var træt af at folk åbenbart betragter "stedet" som en dårligt "sted" fremfor at bedømme de enkelte piger.

Skrevet

"Stedet" har heddet Thantawan Thai Massage se Viser resultater for 'Thantawan'. - Eroguide.dk

På google-maps (august 2020) er der et tydeligt bevis på en thai-klinik da alle vinduer i stueplan er fyldt reklame for stedet.

Iflg. CVR ophørte klinikken d. 23.11.2022. Den tidligere klinikejer bor stadig på adressen.

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 3 timer siden:

Iflg. CVR ophørte klinikken d. 23.11.2022. Den tidligere klinikejer bor stadig på adressen.

OK, Arne, mine oplevelser er også af nyere dato, og fra tiden efter at det åbenbart fremstod som en thai-klinik. Hende jeg besøgte og fik tingene at vide af var også her i 2024.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.