Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har fundet fire steder i Glostrup med thai massage.

Dokkun

Orchid Wellness

Pa Thai Wellness

Pretty Thai Massage

Kan nogen med erfaringer fra et eller flere af stederne komme med en frisk opdatering? Hvad kan man få af ydelser osv.

Er der nogle unge, smukke piger med god service osv.

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Senor skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har fundet fire steder i Glostrup med thai massage.

Dokkun

Orchid Wellness

Pa Thai Wellness

Pretty Thai Massage

Kan nogen med erfaringer fra et eller flere af stederne komme med en frisk opdatering? Hvad kan man få af ydelser osv.

Er der nogle unge, smukke piger med god service osv.

På forhånd tak!

På Dokkun kan du ihvertfald få a(nal)lt og der er også smukke små piger der kan tilbyde det 

 

Kan ikke udtale mig om de andre steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Senor skrev, 1 time siden:

Jeg har fundet fire steder i Glostrup med thai massage.

Dokkun

Pa Thai Wellness

 

Dokkun har jeg kun gode erfaringer med, jeg synes der er generelt søde piger og de levere stort set alle ydelser. Jeg har inden for det normale (blide) spektre ikke oplevet nogen begrænsninger (enkelte piger har måske ikke givet FP, men så har jeg altid fået tilbudt en anden der gjorde, hvis det var det jeg efterspurgte). At der så oven i hatten altid har været pænt og rent de gange jeg har været der er jo kun et +.

Pa Thai Wellness, ligger på den hylde hvor mine værste thai oplevelser ligger. Jeg havde ringet og bestilt tid (1t) og hun bekræftede hun havde tid, og alt var muligt. Da jeg ankom var det første hun sagde, at jeg kunne kun få en halv time da hun havde travlt. Denne halve time skulle hastes igennem, og da den indledende massage ikke var særligt spændende var lillemanden da heller ikke klar til kamp da det valgte HJ skulle udføres. Det var dog ikke noget problem for Pa Damen, da hun indledte et så hastigt og raspende hj at jeg simpelthen måtte sige fra pga. smerter. Efterfølgende havde jeg ondt i pikken to-tre dage efter. Kan bestemt ikke anbefales!

 

Redigeret af JJ4Solo

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg skrev til Dokkun og fik at vide at en halv times FP kostede 1800 kroner. Øhm jeg skrev en HALV time ? Ja - det var også prisen for en halv tkme vi skrev.

Den lader vi så stå lidt og blinke.

Fade langsomt ud.

Det er så hysterisk dyrt så jeg slet ikke kan tage det alvorligt. 

Redigeret af F-jernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...