Hop til indhold

Recommended Posts

Hello Boyz 

https://annoncelight.dk/showad/397261

Kunne se at der var kommet en ny legekammerat på et godt kendt sted i Fredericia, det skulle selvfølgelig prøves. 

Hun er som på billederne, en lille og fræk sag, med stram røv og små faste bryster lige som jeg godt kan li' .... MUMS.

Hun startede med at give lidt prikkende massage af benene og lidt op af lårene intet pirrende - ryggen gjorde hun ikke så meget ved før jeg bad hende om det. Nå men så kunne jeg ikke mere holde fingrene væk så fik hun en gang massage af mig det var bare så lækkert et smøre den dejlige petitte krop ind i olie også mellem benene og de små baller - Så kom der sgu lige liv i junior, som blev så klar, til at mærke noget rart omkring ham. 

Hun er stram, men hun holder sig på en sjov måde lidt tilbage, måske derfor føles hun mere stram ? Det var meningen at der skulle afsluttes med mega men det nåede jeg desværre ikke da kanonen gik af lige som jeg havde trukket mig ud øv, øv, men i stedet for våd mund fik hun våde fødder.

Massage: Springer jeg over til mig selv næste gang, men hun skal have den STORE tur den lille krop er lækker.  

Krop: Lige min type/smag

Sex: OK men mangler at bedømme en 69'er og mega fransk ... (Prøves næste gang)

Kommer jeg igen: JEPS helt sikkert - tror det bliver bedre når vi lære hinanden bedre at kende.   

God 2rsdag 

69Lover (Næste gang ha,ha,ha)

  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg også lige forbi til et 60 min. besøg.

rigtig sød pige med en sprød krop. Flotte faste små bryster, flot figur og en lille fast numse. Startede med lidt blød massage efter eget valg. Fik et langt blowjob inden jeg fik hende i 69 hvor det virkede som om hun kunne lide det, hun får rystelser som om det var godt. Hende op at ride, hvorefter jeg lagde hende på ryggen, kneppede hende med små pauser hvor jeg hver gang gik på knæ og slikkede hende, inden jeg kneppede videre, så videre i doggy, til sidst var jeg så forpustet at jeg lagde mig på briksen og bad om blow igen. Så afsluttede i et blow/handjob, kom ikke i munden men ud over mig selv.

rigtig dejligt besøg, manglede kun kys, så ville det have været rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...