Hop til indhold

Aalborg - Elisabeth kropsterapi

Featured Replies

Skrevet

Har lige været på besøg hos Elisabeth, og hun er en dejlig kvinde, fyldt med liv og glæde og godt humør. Man kan simpelthen ikke gå derfra i andet end godt humør.... :)

Selve ydelsen er helt i top, og præcis hvad der loves i teksten. Jeg vil kalde det en blanding af mindfulness og Epis Massage (for dem der har prøvet den slags). Super lækkert, og meget afslappende, dog stadig erotisk med en fantastisk forløsning. Elisabeth er meget nærværende og guider en godt rundt i det indre univers.

Stor ros herfra - det bliver ikke sidste gang...

https://annoncelight.dk/showad/398303 

Skrevet

Tak “King” og god beskrivelse. Det var godt at få bekræftet det ikke kun er mig der er begejstret for Elisabeth/behandlingen :D

Jeg har besøgt hende 3 gange nu og har ikke været skuffet. Lige fra det terapeutiske til sanseligelige oplevelser :wub:
Man kan godt blive lidt afhængig af det her :rolleyes:

Skrevet

Det lyder super interessant :)

Et halv slatten spørgsmål i denne sammenhæng.

Hvordan ser hun ud ?

(Kan ikke se nogle billeder på hendes annonce)

Skrevet
  • Author
Rakam den røde skrev, for 3 timer siden:

Det lyder super interessant :)

Et halv slatten spørgsmål i denne sammenhæng.

Hvordan ser hun ud ?

(Kan ikke se nogle billeder på hendes annonce)

Hun ser sød ud....lidt kraftig, men ikke meget. Lidt udenlandske aner - jeg vil gætte på at den ene forældre er dansk og den anden noget latino måske.... Men sød og MEGET smilende og glad, super positivt menneske, som man kun kan blive i godt humør af, at besøge.

• 2 weeks later...
Skrevet

Er det prisen værd? 

Hun er noget dyrere end de andre lingram massager. 1700kr for en time er mange penge, er det det værd? 

Skrevet
  • Author
Socrates69 skrev, for 12 timer siden:

Er det prisen værd? 

Hun er noget dyrere end de andre lingram massager. 1700kr for en time er mange penge, er det det værd? 

Det er jo op til dig, og nok meget individuelt - for mig var det pengene værd. Hvis man er til den slags, er hun god. Det er ikke standard lingam massage. Det er mere en blanding af Tantra og Mindfulness 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.