Hop til indhold
Thai-fan

Sara i Århus - effektivt og hurtigt

Recommended Posts

Jeg besøgte forleden Sara; https://annoncelight.dk/showad/375207 

Billederne ser fristende ud, og de svarer ret godt til virkeligheden - Sara har en virkelig flot og fristende krop, hvis man er til den type thaier, der ikke er overdrevent slanke/petite/små, men har lidt former. 

Jeg bestilte en halv time - hvilket måske, set i bagklogskabens klarhed var lidt for lidt. For efter en (meget) kort massage-og fransk-intro gik vi over til at udforske hinandens kroppe lidt grundigere. Det gik der vel cirka 3-4 minutters tid på, før gummiet kom på. Vi nåede igennem to stillinger før jeg måtte overgive mig og komme. 

Vel overstået var det tid til et fælles bad og indsæbning. Det var egentlig dejligt nok, men også meget kort. 

Cirka 28 minutter efter ankomst var jeg ude af døren igen, godt forpustet og stakåndet. 

Generelt, så virkede det hele til, at Sara skulle igennem et program, der måske fungerer bedre med 45 minutter eller en hel time.

Til slut: Vil jeg besøge Sara en gang til, med lidt bedre tid - er der gentagelsesfare?! Det er jeg faktisk lidt i syv sind om. På den ene side var det en god oplevelse, og Sara er en dejlig, velformet GP. På den anden side virkede det hele også meget professionelt/effektivt; jeg savnede lige "det der sidste", der ville have fået englene til at synge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte forleden Sara; https://annoncelight.dk/showad/375207 

Billederne ser fristende ud, og de svarer ret godt til virkeligheden - Sara har en virkelig flot og fristende krop, hvis man er til den type thaier, der ikke er overdrevent slanke/petite/små, men har lidt former. 

Jeg bestilte en halv time - hvilket måske, set i bagklogskabens klarhed var lidt for lidt. For efter en (meget) kort massage-og fransk-intro gik vi over til at udforske hinandens kroppe lidt grundigere. Det gik der vel cirka 3-4 minutters tid på, før gummiet kom på. Vi nåede igennem to stillinger før jeg måtte overgive mig og komme. 

Vel overstået var det tid til et fælles bad og indsæbning. Det var egentlig dejligt nok, men også meget kort. 

Cirka 28 minutter efter ankomst var jeg ude af døren igen, godt forpustet og stakåndet. 

Generelt, så virkede det hele til, at Sara skulle igennem et program, der måske fungerer bedre med 45 minutter eller en hel time.

Til slut: Vil jeg besøge Sara en gang til, med lidt bedre tid - er der gentagelsesfare?! Det er jeg faktisk lidt i syv sind om. På den ene side var det en god oplevelse, og Sara er en dejlig, velformet GP. På den anden side virkede det hele også meget professionelt/effektivt; jeg savnede lige "det der sidste", der ville have fået englene til at synge. 

 

Hej Thai-fan,

Der er til denne specifikke anmeldelse et ganske klart svar hertil: Ville man invitere sin kæreste på restaurant i 30 minutter? Hvad er risikoen for, at det bliver forhastet og totalt set en dårlig oplevelse? Den er bare ikke længere, end at man bør gå op på minimum 45 minutter, men helst en time. Her peaker oplevelsen som regel og man får alle detaljerne med, man lærer pigen at kende, man bliver en smule fortrolig, man får nerverne ned, og jeg kunne blive ved. 30 min er ofte ikke prisen værd, men det er en time, såfremt at pigen ellers er et godt match.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren

Ville du virkelig kun bruge en time på en restaurant :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vekseleren skrev, for 35 minutter siden:

Ville du virkelig kun bruge en time på en restaurant :-(

 

Fast-Food restaurant :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vekseleren skrev, for 2 timer siden:

Ville du virkelig kun bruge en time på en restaurant :-(

 

Haha, ej jeg kan godt se det lyder lidt forkert i teksten. Et restaurantbesøg kan jeg umulig gøre hurtigere end 2 timer og hellere 2,5 eller 3. Men det afhænger også lidt af hvor mange retter vi skal igennem. Jeg har kun undtagelsesvis taget 45 minutter med en GP, især i de tilfælde, hvor prisen virker lidt optimistisk eller hvis besøget er et sats. Man har jo lov til at forlænge hvis man ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 11.4.2024 at 19:28:

Hej Thai-fan,

Der er til denne specifikke anmeldelse et ganske klart svar hertil: Ville man invitere sin kæreste på restaurant i 30 minutter? Hvad er risikoen for, at det bliver forhastet og totalt set en dårlig oplevelse? Den er bare ikke længere, end at man bør gå op på minimum 45 minutter, men helst en time. Her peaker oplevelsen som regel og man får alle detaljerne med, man lærer pigen at kende, man bliver en smule fortrolig, man får nerverne ned, og jeg kunne blive ved. 30 min er ofte ikke prisen værd, men det er en time, såfremt at pigen ellers er et godt match.

Jeps, det er jeg for så vidt enig i. 

Min anke gik måske mere på, at når hun nu havde 30 minutter på menuen, så kunne man godt forvente, at "programmet" blev tilpasset dette. 

Men ja; det er da meget muligt, at jeg giver hende en længere chance... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...