Hop til indhold
etspil5moden

Det man betaler for og det man ikke betaler for

Recommended Posts

Den her købesex verden og dating verden er noget finurligt noget. Man ved sgu aldrig rigtig hvad der kommer til at ske, og det de to ting har tilfælles er at enten så får man sig en oplevelse der enten går lige i pi….. jeg mener  hjertet…. Eller også får man oplevelse man egentlig helst ville være forruden. 
 

Jeg har læst om mange anmeldelser og oplevelser her på EG både at man er blevet catfishet, eller også har man haft en dårlig oplevelse eller også har man haft en god oplevelse, og som jeg skrev i en af mine egne tråde så er de oplevelser man ikke har nogen forventning om er tit og oftest de bedste oplevelser fordi man netop ikke har nogen forventninger og ikke bliver skuffet, der er selvfølgelig en undtagelse eller et men.

jeg husker den allerførste gp jeg skulle have besøgt, Altså ikke den første jeg besøgte men den første jeg fik kontakt med og den første jeg skulle have besøgt det skulle have været en smuk og flot spansk/latina kvinde med store silikone bryster og fyldige læber, det var det ihvertfald på billederne, jeg kommer hen til adressen og er fulde af forventninger om at jeg skulle møde den her flotte dame på billederne og det jeg møder er slet ikke en flot spansk dame med store bryster, nej det var en ældre polsk dame, der nærmest ikke havde en pløk i munden og kunne da overhovedet ikke snakke det fine engelsk som hun kunne på annoncen, jeg kan love for jeg gik igen. Heldigvis fandt jeg den tidligere faste jeg besøgte og havde ingen forventninger og det skulle så vise sig at være den bedste oplevelse jeg har fået i den her verden.

det samme kan man sige om dating verden, der får man sgu de bedste oplevelser når man heller ikke har nogle forventninger, især den bytur jeg havde i påsken, det er stadig en oplevelse der sidder dybt i mig, dog er mit sengetøj blevet  vasket og heldigvis for det for sikke et griseri det blev. Men selvom jeg har haft meget succes på tinder så er jeg sgu også blevet skuffet, såret, snydt Brandt af osv osv så man kan jo ikke vinde hver gang man går på en date. Jeg husker min allerførste sex date på scor det blev igen catfishet og nøj hvor jeg dog følte mig snydt og alligevel vælger man at være så dum at gå ind og have sex med hende alligevel, det var faktisk også her jeg fik min Aller først omgang klamydia.

nå men anyways det pointen med min tråd er egentlig handler om det er det med de skide følelser,  og der er jo egentlig fordele og ulemper ved begge ting, når man er på dating markedet er der jo mange flere følelser på spil, for her kan man jo egentligt møde sin potentielle partner, eller man kan møde en hvor der er store følelser i det og det bare ikke er gengældt og det gør sgu ondt been there and done that og det en af de ting ud af de mange oplevelser jeg har haft i de 3 år jeg har været på dating markedet.

så er der købesex verden, her er der selvfølgelig for mit vedkommende nogle følelser men ikke på samme måde, der hvor der er følelser fra min side er at under et besøg er det hele dejligt, og ligger alle tanker og sådan noget i besøget, men når besøget er slut lader jeg den lige sidde i en time eller to og så er det videre i teksten. Men man ved hvad man går ind til, komplimenterne og alt det man får ved et besøg er skide dejligt og alt det men man ved at som sagt hvad man går ind til, og jo jeg ligger selvfølgelig også lidt følelser i et besøg for det er jo et andet menneske man har et intimt samvær med dog er det under betalte forhold og derfor ligger jeg ikke rigtig stærke følelser i det som ved for eksempel en date.

og så alligevel så er der engangs knald og bollevenner, dem har jeg satme haft mange af og der er det lidt på samme måde, altså efter et engangsknald så er det heller ikke der hvor jeg tænker “ ej du og jeg vi skal samme vej resten af livet” altså nogle gange der tænker jeg nååå men du skal vel egentlig også hjem af nu ? Eller det kommer helt an på situationen og kemien men ja nogle gange så sidder jeg lidt med samme følelse af at det selvfølgelig er dejligt i momentet men så skal man også videre, det var det samme med hende jeg havde med hjem fra byen i påsken, det var fucking dejligt i momentet og sexen var så dyrisk og fantastisk at det ikke kan forklares, men dagen efter og hun tog hjem så sad jeg så tilgængeld   med de værste tømmermænd og så sad oplevelsen også lige i et par timer men så blev det hverdag igen og så skulle jeg også videre.

Jeg Husker da jeg mødte min eks der var der satme store følelser på spil, kemien og det hele var der bare, hun var så smuk med sine nærmest is blå øjne og hendes sommerkjole klædte hende så godt hun var den der virkelig naboens pige type, en lille petit kvinde og hun havde bare alt det jeg gik efter i en kvinde , vi begge blev ret så snalret af al den rose vin hun havde med, jeg havde stået for maden og bare det vi snakkede imens jeg lavede mad det var fantastisk, vi endte også med at have sex, men det var slet ikke hverken dyrisk eller rå og hård sex, det var blidt og romantisk og der gjorde det nærmest ondt at tænke på hende, og det gjorde det ikke bedre efter anden, tredje eller fjerde gang vi sås, så blev vi kærester og husker bare jeg ikke kunne få armene ned over hende jeg tænkte på hende hver dag, savnede hendes duft, hendes kys, hendes krop og nærvær og der var der meget stærke følelser i klemme.

nu er vi jo så ikke sammen mere, det er nu godt og vel halvanden måned siden hun slog op, vi var ikke samme sted og hold nu kæft det gjorde ondt og kan da stadigvæk tænke på hende, men livet går videre og en dag en skønne dag så at sige så finder jeg nok hende jeg skal tilbringe mit liv med men for nu lever jeg single livet til fulde.

Jeg ved ikke om i kan følge mig i min tråd, men pointen er at der er forskel på de to ting og så alligevel ikke, det de to ting har tilfælles er at der kommer følelser på spil på den ene eller den anden måde da man jo har et intimt samvær med et andet menneske når man besøger en gp, men man bliver jo også bare nød til at komme videre når alle de hormoner der er i kroppen lige har fået lov til at ligge sig. Og det samme er der med dating verden. Så der er nogle fællesnævner (synes jeg) og så skal de to ting heller ikke samlignes overhovedet, men en kvinde er vel en kvinde og om de så tager penge for sex eller om de ikke gør så er det jo en kvinde man har et intimt samvær når man boller, og nogle gange vækker det samme følelser frem både ved engangsknald, og bollevenner og ved gp besøg ihvertfald for mit vedkommende.  Jeg ved ikke hvordan det er for jer. 

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks for an interesting reflection! I have not had much experience with one night stands, nor habe I been successful in the dating scene. But this may be because I have been in a long relationship, which has now come to an end.

I do, however, agree that a great connection with a wonderful GP can leave you quite smitten. Especially when having gfe style dates. For me, in the moment, they are as real as a "real" date. I habe the utmost respect and appreciation for the ladies that provide these excellent services. 
 

During my long relationship, I did meet with GPs (mea culpa!), and the honesty (yes!) and "in the moment" presence with a GP gave me a completely different, and often better, experience than being intimate with my partner. For me, being able to visit GPs is a true blessing and very rewarding. My ideal relationship would probably be an open and honest one, where both parties allow the other the freedom to meet with other people. Alas, my partner was not up for that constallation, thus leading to the end of our relationship.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svenskermanden skrev, for 3 timer siden:

I do, however, agree that a great connection with a wonderful GP can leave you quite smitten. Especially when having gfe style dates. For me, in the moment, they are as real as a "real" date. I habe the utmost respect and appreciation for the ladies that provide these excellent services

 Thank you for the compliments and i’m glad that you liked my reflections on this matter. 
 

But yes it’s exactly about having a gfe with a gp which does the thing for me. I always choose the type of Girl who provides a girlfriend experience. And as you do, i also highly respect the girls, and i value Them and i see Them as Human beings with thoughts, dreams and feelings.
 

i also made this thread because i was once highly addicted to visiting gp’s i Got out of a 7 year Old relationsship with my at the time girlfriend back in the summer of 2021, i almost bought a wedding ring for her and was about to propose to her, we was also at the stage of trying to make children, but she left me with one of my best friends which also lead me to take my own life. (we din’t talk to this day neither my ex or my so called best friend) and thank god i didn’t get any children with her.

but i Got addicted because i was deeply in need of intimicy and have someone to have intimaciy with.  But When i found out it wasn’t really hard to find sex on tinder etc i had a break from visiting gp’s now that i Got single (again) i like visiting Them but i do it When i feel for it or When i Can afford it because i really don’t wanna get addicted to it again i love the visits and the time you have with Them but When the visit is over and you return from the dopamine rush you have to get back to the everyday life…. If you get me.

As mentioned (now i don’t wanna brag or something like that) but it’s easy gettin a booty Call, or one night stand or a FWB on tinder it really is but the hard thing is to find a life partner because honestly the dating culture today is broken as fuck, especially with Young people like me. The dating culture have become a hook up culture where you don’t really look for a Long life partner but more of the mentioned things above. But the bad thing is When feelings aren’t reciprocated.

 

Sorry i Got off topic, but as mentioned i compare the visits with a gp with a booty Call or a one night stand   even though they shouldn’t be compared but it’s cus i get the same feeling When it’s over and you go Home from the visit or they go Home after a night of intimicy together. I love it while it lasts but i also move on When all those hormones have calmed Down 

but the real deal is When you meet the so called “one” that’s an entire different spektrum of feelings going through your body, i never say No to a booty Call, one night stand etc but what i’m truly looking for on tinder or When i go to the clubs it’s for finding the one which comes When you’re least looking for it.

Svenskermanden skrev, for 3 timer siden:

My ideal relationship would probably be an open and honest one, where both parties allow the other the freedom to meet with other people. Alas, my partner was not up for that constallation, thus leading to the end of our relationship

I like your open and honesty When talking about what you look for in your next relationship, it’s possible to find you just have to be open with you partner that you’re looking for a polyamorous relationship. but yes When they’re not up for it, it’s not gonna work out.

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...