IFØ 30 Skrevet 10. April Dominant Angels... Deres annonce er ikke længere aktiv. Er der nogen her på EG, der nåede at få kontakt - fik en seance? -IFØ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TB2000 73 Skrevet 11. April Deres annonce er oppe på AL, hvor den umiddelbart er opdateret kl 15:33 igår. Har ikke erfaring med dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TB2000 73 Skrevet 14. April playtoy skrev, for 3 timer siden: ØHH : AL ? Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybruger1986 0 Skrevet 15. Juni hej allesammen er der nogle som har erfaring med dominantangels?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybruger1986 0 Skrevet 28. Juni (edited) Hey hey allesammen Nogen som har mødt Dominant Angels? Jeg kan ikke helt gennemskuen om de bare er money hungry findoms eller almindelig normale doms https://annoncelight.dk/showad/398060 Fedt hvis nogle kan dele deres erfaring. Redigeret 28. Juni af Nybruger1986 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybruger1986 0 Skrevet 27. Oktober BUMB. Nogen som har erfaring med de to dominaer? Jeg kan se de er aktive igen :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 44 Skrevet 13. November (edited) Jeg har længe ventet på feedback af Dominant Angels fra andre brugere, men eftersom der aldrig kom noget, måtte jeg jo selv tage chancen Jeg mødte Dominant Angels i sidste weekend. Jeg lå med tømmermænd og trængte til at blive sat på plads… Det har taget mig en lille uge at komme mig over den oplevelse de udsatte mig for . Det var sådan en overraskende og overvældende oplevelse, der i høj grad overskred alle mine forventninger. Indledningsvis har jeg været meget skeptisk, da jeg tidligere har haft skuffende oplevelser med personer (glædespiger), der kaldte sig dominaer, og derfor havde jeg af god grund ikke meget tillid til, at dette besøg med dem ville være anderledes, men min nysgerrighed drev mig til at mødes med dem. Da de to kvinder trådte ind ad døren, blev jeg straks betaget af deres elegante fremtoning. Deres stilfulde og gennemførte look efterlod mig i stor beundring. Det undrede mig, at de ikke havde flere billeder inde af sig selv, da deres skønhed og selvsikkerhed var i en klasse helt for sig. Åbenbart er de så eftertragtede, at man helst vil holde dem for sig selv. Det, der virkelig adskilte min oplevelse med dem fra mine tidligere oplevelser, var den dybde, der kom til dagslys under vores seance. De to dominaer udstrålede både blanding af autoritet, nydelse og forståelse, hvilket skabte en dejlig tryghed. For første gang i lang tid følte jeg, at jeg fik langt mere, end de småpenge jeg betalte, og det er virkelig en sjældenhed, at jeg kan sige, at jeg er så tilfreds med en session (som i øvrigt ikke var på tid, selvom jeg betalte for en time). Da vi havde leget færdigt gav de sig god tid til at spørge mig ind til hvordan det hele havde været og hvordan jeg i øvrigt havde det. Jeg følte hurtigt, at vi altid havde kendt hinanden og jeg var helt åben og ærlig overfor dem. Da de smuttede gav de en krammer og sagde med et smil, at ikke skulle vente for længe med at kontakte dem igen, da de havde hygget sig så meget sammen med mig. Der er ingen tvivl om disse kvinder gør dette af nydelse og eget behov. De tjener både sig selv og dig på samme tid. Pigerne har i den grad genoplivet min interesse for nye oplevelser og de har givet mig en smagsprøve på noget helt særligt. Jeg kan varmt anbefale dem til dem, der søger en eksklusiv og en mindeværdig oplevelse med to dominante piger Redigeret 13. November af Des1972 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TB2000 73 Skrevet 13. November Har længe gået og taget mig mod til at kontakte dem, og forleden da de tilføjede en enkelt sætning i deres annonce, drev nysgerrigheden mig udover kanten. Skrev en besked, og blev til min overraskelse (positive overraskelse) ringet op, og vi havde en virkelig behagelig samtale, der ikke gav mig mindre lyst til at møde og opleve dem. Min hurdle pt er at privatlivet ikke tillader besøg hjemme, og jeg er lidt på bar bund i forhold til at finde et egnet sted at mødes. Men det skal nok lykkes (gode råd modtages gerne i forhold til egnet sted) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 169 Skrevet 13. November Legelejlighed.dk kunne måske være det. ikke stort-stort men muligheder for ophæng og fastspænding. kh W 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg