Hop til indhold
Claesen

Nye brugere og anmeldelser

Recommended Posts

Måske er det bare mig, men jeg undres og trættes ærlig talt af, at hver gang en 'ny bruger' laver en enten negative anmeldelse af en populær pige, eller nærmest endnu værre, en positiv anmeldelse af en ny pige. eller en pige, der tidligere er anmeldt negativt, af mere ansete og etablere brugere her på EG. 

Ja så skal de da, lige skydes i skoene, at de er nye og derfor kan man jo ikke tro på deres oplevelser og anmeldelser. 

Kan en ny bruger ikke have en god oplevelse? Både hos en ny ukendt pige og hos en tidligere negativ anmeldt?  Lad os lige se på mulighederne. 

1 brugeren kan jo selvom vedkommende er ny herinde, enten have knaldet gp'er 30 år uden at anmelde dem endsige være bruger her. 

2 en ny ukendt pige kan vel godt give en god oplevelse også selv om de anerkendte brugere herinde ikke har besøgt hende eller måske har men blot holder det for sig selv for at have hende for sig selv? ( det kunne jeg sagtens have gjort mig skyldig i med eks Rita der var i bording engang) 

3 er det ikke muligt, at en tidligere negativ anmeldt pige måske har læst og lært af de negative ord og har ændret kurs og så det en ny der er heldig at få den oplevelse? 

I og for sig, er det jo fair at have en hvis portion skepsis over for både, nye og gamle brugere og for den sags skyld nye og kendte piger ( jeg turde sgu ikke skrive gamle piger :ph34r::D ) 

Og sidst men ikke mindst, hvis man virkelig finder en anmeldelse positiv som negativ eller hvis det helt galt konservativ. Så anmeld den dog til admin og de andre moderatorer det jo derfor de er der. 

De person angreb og mistænkeliggørelse af brugere og piger, nye som etablerede, gavner jo ikke noget tværtimod, er der jo gennem tiderne, flere både herre og damer, der har trukket sig fra debatten og sitet her netop pga. den slags. 

God aften derude 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...og pointen er ?? naboens datter er den kønneste, men foretrækker moderen fordi kun er kønnest når lyset er slukket, manden er en rigtig casanova bukker alt der har en puls, han har et lille dilemma...han har en pik der er krum, og minder lidt om tre rynker, og desværre går de indad...god jul og godt nytår 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Claesen Enig i at vi skal holde en god tone og behandle hinanden pænt!

Men jeg synes nu ikke, at det er "hver gang" de nye bliver dukket. Det hænder faktisk regelmæssigt, at en helt ny bruger skriver en god anmeldelse og får en positiv respons fra de gamle rotter. Men det det sker endnu hyppigere at en helt ny profil skriver en anmeldelse, der mest af alt ligner en slagslovprisning uden nogen brugbare detaljer. Jeg synes sagtens at jeg kan skelne imellem nye, reelle brugere og bagmænd, der prøver at bruge forum til gratis reklame. Og dét bør vi slå ned på, så mindre garvede / mere blåøjede brugere ikke falder pladask i fælden.

Meningen med forummet her er jo at få flaget de værste fusere og måske hjælpe med til at hæve serviceniveauet, og det kræver af og til en skarp bemærkning. Det kan man godt gøre uden at det bliver et personangreb, mobning eller fnidder.

 

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det måske værd at tage med i beregningen at der åbenbart er en forretning i at sælge anmeldelser med en hjemmeside man kan købe dem inde på.. Total tosset men det er af lige den grund at jeg synes det er godt at have en sund skepsis med sig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som uerfaren sexkøber bør man naturligvis være en smule ydmyg, når eller hvis man anmelder en GP. Især hvis man har visse forbehold ifht pigen og lige overveje hvordan ens egen rolle har været, men selvfølgelig er det altid ok at forsøge at lave en seriøs og objektiv anmeldelse i det omfang man kan det.

Jeg synes desværre at anmeldelser ofte bliver til erotiske historier, hvor både pigens og anmelderens sexuelle oplevelser og formåen bliver hovedindholdet og ikke så meget den objektive forholdelsen til om pigen ligner og er den der annonceres med, om pigen leverer ifht det mundligt aftalte og det der beskrives i annoncen. 
Der er jo ok at have og beskrive en sexoplevelse og en subjektiv vurdering, men noveller er jo ikke anmeldelser.

Måske en gruppe for sexuelle noveller/oplevelser - oplevede eller fantasier, ville være en god ide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 23 minutter siden:

Som uerfaren sexkøber bør man naturligvis være en smule ydmyg, når eller hvis man anmelder en GP. Især hvis man har visse forbehold ifht pigen og lige overveje hvordan ens egen rolle har været, men selvfølgelig er det altid ok at forsøge at lave en seriøs og objektiv anmeldelse i det omfang man kan det.

Jeg synes desværre at anmeldelser ofte bliver til erotiske historier, hvor både pigens og anmelderens sexuelle oplevelser og formåen bliver hovedindholdet og ikke så meget den objektive forholdelsen til om pigen ligner og er den der annonceres med, om pigen leverer ifht det mundligt aftalte og det der beskrives i annoncen. 
Der er jo ok at have og beskrive en sexoplevelse og en subjektiv vurdering, men noveller er jo ikke anmeldelser.

Måske en gruppe for sexuelle noveller/oplevelser - oplevede eller fantasier, ville være en god ide?

Der findes ikke nogen skabelon for hvordan en anmeldelse skal se ud, det er op til hver enkelt hvordan de vil skrive den.

Nogen har det bedst med pointsystemer, andre beskriver mere personligt.

Jeg kan bedst lide at læse om de personlige beskrivelser, da det der rating/pointsystem virker på mig som en ret overfladisk og kold betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 minutter siden:

Der findes ikke nogen skabelon for hvordan en anmeldelse skal se ud, det er op til hver enkelt hvordan de vil skrive den.

Nogen har det bedst med pointsystemer, andre beskriver mere personligt.

Jeg kan bedst lide at læse om de personlige beskrivelser, da det der rating/pointsystem virker på mig som en ret overfladisk og kold betragtning.

Som forhenværende leder for projektledere har jeg haft mange udviklingssamtaler med medarbejdere og scoret Deres kompetencer og personlige egenskaber på skalaer og det er jo lidt det samme men gør med folk der er under uddannelse. Jeg har altid syntes det er lidt respektløst at vurdere voksne, ligeværdige mennesker på den måde og det ville jeg aldrig i livet gøre ifht noget som omhandler GP og de services de yder. Det er i min optik helt unødvendigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender ikke helt dit billede @Claesen jeg oplever for det meste den skepsis oftest også er på “anmeldelser” der stort set er positive anmeldelser men totalt uden nogen som helst brugbar information eller beskrivelse overhovedet. 

Eller ditto de meget negative anmeldelser uden gode grunde til hvorfor oplevelsen var dårlig der ofte modsiger flere positive. 

Og i begge de tilfælde mener jeg at skepsis og spørgsmål til brugerens motiv er sundt, fornuftigt og velbegrundet. 

 

Det er ikke for meget at forlange heller ikke for nyere brugere at man i et eller andet omfang rent faktisk begrundet en lille smule hvordan besøget gik og hvorfor man mener det er enten den bedste eller dårligste nogensinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 2 minutter siden:

det er lidt respektløst at vurdere voksne, ligeværdige mennesker på den måd

Helt enig point uddeling er for mig ligegyldigt både når jeg læser anmeldelser eller selv skriver det vigtige er hvordan var mødet med GPen fra start til slut og hvad var oplevelsen man havde med dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 5 minutter siden:

Helt enig point uddeling er for mig ligegyldigt både når jeg læser anmeldelser eller selv skriver det vigtige er hvordan var mødet med GPen fra start til slut og hvad var oplevelsen man havde med dem. 

Men jeg mener også det er respektløst når man gør det i virksomheder i udviklingssamtaler og jeg tror ikke det er godt for noget. Ros menneske for veludført arbejde og de gør det bedre næste gang. Nå lidt off topic, sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for, at citere og svare hver enkelt af jer, så forsøger jeg at lave et fælles svar :)

Selvfølgelig, skal de åbenlyst reklamerede / fabrikerede anmeldelser påpeges, så andre ikke falder i fælden. 

Selvfølgelig skal de nye, lære at det er anmeldelser med fakta og indhold og ikke erotiske noveller eller romantiske eventyr de skal forfatte :)

Og det da også muligt, at det er mig der har set mig blind på nogle få anmeldelser hvor nogen garvede medlemmer, er meget hurtige til, at udråbe det til reklame istedet for måske at spørge ind til det evt manglende eller det lidt for gode til at være sandt indhold ;)

Heldigvis kan de fleste godt skelne mellem fup og fakta, men der er min pointe så. Få anmeldt det til moderatorer så de kan fjerne den "falske reklame profil" måske det oven i købet, er en pige der har lavet en ekstra profil, det kan de jo også se og dermed fjerne den profil også :)

 

håber det gav lidt mening 

venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 20 minutter siden:

Heldigvis kan de fleste godt skelne mellem fup og fakta

En del dårlige anmeldelser igennem tiden beviswr det modsatte det kan flere tydeligvis ikke selv finde ud af ;)

Claesen skrev, for 21 minutter siden:

Få anmeldt det til moderatorer så de kan fjerne den "falske reklame profil" måske det oven i købet, er en pige der har lavet en ekstra profil, det kan de jo også se og dermed fjerne den profil også :)

Det sker allerede men det går langsommere og langsommere moderator gruppen er nu skrumpet fra 4 til kun to personer og der er meldt ud at de er meget presset de sidste to. 

Claesen skrev, for 23 minutter siden:

Selvfølgelig skal de nye, lære at det er anmeldelser med fakta og indhold og ikke erotiske noveller eller romantiske eventyr de skal forfatte :)

Nu er det svært hvad din definition på det her er jeg skriver selv beskrivende hvad skete der anmeldelser og det ser jeg intet galt i det er en smags sag hvad man er til jeg er mest til beskrivende anmeldelser selv, hvordan oplevedes mødet fremfor point skalaer det lokker mig mere til et besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 45 minutter siden:

En del dårlige anmeldelser igennem tiden beviswr det modsatte det kan flere tydeligvis ikke selv finde ud af ;)

Det kan du selvfølgelig have ret i, der vil altid være nogen der hopper på hvad som helst både når det gælder kvinder og når det gælder anmeldelser :D

Det sker allerede men det går langsommere og langsommere moderator gruppen er nu skrumpet fra 4 til kun to personer og der er meldt ud at de er meget presset de sidste to. 

Det går langsomt og det er super ærgerligt, at teamet er skrumpet desværre så kræver mit arbejde så meget af min fritid, at jeg ikke kan hjælpe. Men jeg har en spinkel teori om, at det nok ikke hjælper når de skal ind og spærre en tråd pga andre der leger politibetjent.

Nu er det svært hvad din definition på det her er jeg skriver selv beskrivende hvad skete der anmeldelser og det ser jeg intet galt i det er en smags sag hvad man er til jeg er mest til beskrivende anmeldelser selv, hvordan oplevedes mødet fremfor point skalaer det lokker mig mere til et besøg.

Jeg værdsætter skam i høj grad de lidt længere og godt beskrevne anmeldelser - men dem hvor det minder om de gråsider i ugens rapport, hvor Rocco tilsyneladende har været i aktion og er kommet i litervis, holdt i timevis og nærmest efterladt pigen bevidstløs efter at have givet hende ikke under 50 orgasmer de fleste selvfølgelig sprøjte og i øvrigt have fået halvdelen af betalingen retur fordi han var så go, dem kan jeg godt springer over og tænke okay, ny mand i reklamebranchen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

*fnis* ..... Der findes madanmeldere.. nu også ??? Ja, hvad kalder man det egentlig.. ^_^

Løsningen må være, at hver gang der kommer en ny pige, så må @Dillermand Junior eller @Signor Cuoco på banen, så vi kan få et troværdigt indblik :D

(Og inden jeg får trådt en helt masse garvede brugere over tæerne med den kommentar, så husk at jeg selv er ny! Jeg kender ikke så mange af jer endnu :ph34r:*pudser glorien og håber på det bedste*)

Redigeret af Luna_xo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 43 minutter siden:

*fnis* ..... Der findes madanmeldere.. nu også ??? Ja, hvad kalder man det egentlig.. ^_^

Løsningen må være, at hver gang der kommer en ny pige, så må @Dillermand Junior eller @Signor Cuoco på banen, så vi kan få et troværdigt indblik :D

Jeg synes personligt at to er for lidt, måske de skulle have en der kan kontrollere om de har gjort arbejdet objektivt godt nok.....har de feks. været rundt i alle hjørner, er alt snavs fjernet fra måtten osv. Hmmm, tænker at sådan en kontrollant rolle måske er et meget interessant bierhverv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, 1 time siden:

Ja, hvad kalder man det egentlig.. ^_^

Lidderbukke med skrivekrampe ;) :P

Luna_xo skrev, 1 time siden:

Løsningen må være, at hver gang der kommer en ny pige, så må @Dillermand Junior eller @Signor Cuoco på banen, så vi kan få et troværdigt indblik :D

Hvis du finder sponsorer til at finansiere besøgene så kan jeg godt de dage ;) :lol: :rolleyes:

Jeg besøger dog ikke de udenlandske piger og det er nok der hvor der er flest nye der dukker op

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 36 minutter siden:

Jeg besøger dog ikke de udenlandske piger og det er nok der hvor der er flest nye der dukker op

Så må vi jo kalde dig indenrigs redaktionen. Jeg lægger gladeligt en 25-øre. Så skal vi bare finde de 7.999 øvrige sponsorerer :P

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

*fnis* ..... Der findes madanmeldere.. nu også ??? Ja, hvad kalder man det egentlig.. ^_^

Løsningen må være, at hver gang der kommer en ny pige, så må @Dillermand Junior eller @Signor Cuoco på banen, så vi kan få et troværdigt indblik :D

(Og inden jeg får trådt en helt masse garvede brugere over tæerne med den kommentar, så husk at jeg selv er ny! Jeg kender ikke så mange af jer endnu :ph34r:*pudser glorien og håber på det bedste*)

Et seriøst forslag - og tak for din tillid..:P Jeg skal på foredragsturné i Jylland til Juni, såe....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, den 10.4.2024 at 19:38:

Måske er det bare mig, men jeg undres og trættes ærlig talt af, at hver gang en 'ny bruger' laver en enten negative anmeldelse af en populær pige, eller nærmest endnu værre, en positiv anmeldelse af en ny pige. eller en pige, der tidligere er anmeldt negativt, af mere ansete og etablere brugere her på EG. 

Ja så skal de da, lige skydes i skoene, at de er nye og derfor kan man jo ikke tro på deres oplevelser og anmeldelser. 

Kan en ny bruger ikke have en god oplevelse? Både hos en ny ukendt pige og hos en tidligere negativ anmeldt?  Lad os lige se på mulighederne. 

 

(…)

Tak for dit indlæg. Jeg tænker måske, at det mest går på, hvorfor folk kunne finde på at stille spørgsmålstegn ved en anmeldelse af et nyt medlem.

 

Claesen skrev, den 10.4.2024 at 19:38:

(…)

2 en ny ukendt pige kan vel godt give en god oplevelse også selv om de anerkendte brugere herinde ikke har besøgt hende eller måske har men blot holder det for sig selv for at have hende for sig selv? ( det kunne jeg sagtens have gjort mig skyldig i med eks Rita der var i bording engang) 

(…)

Jeg tænker måske, det bliver lidt søgt. Selvfølgelig kan en ny GP også give gode oplevelser – typisk er de dog måske ikke lige så erfarne som en der har arbejdet i faget i lidt længere tid.

 

Jeg tror, at når du ser nogen stille spørgsmålstegn ved et nyt medlems anmeldelse, så handler det måske mere om, hvis anmeldelsen er overdrevent positiv eller noget ligesom virker ved siden af. Det kan jeg også se nogle andre medlemmer nævner i tråden.

 

Claesen skrev, den 10.4.2024 at 19:38:

(…)

Og sidst men ikke mindst, hvis man virkelig finder en anmeldelse positiv som negativ eller hvis det helt galt konservativ. Så anmeld den dog til admin og de andre moderatorer det jo derfor de er der. 

De person angreb og mistænkeliggørelse af brugere og piger, nye som etablerede, gavner jo ikke noget tværtimod, er der jo gennem tiderne, flere både herre og damer, der har trukket sig fra debatten og sitet her netop pga. den slags. 

(…)

Jeg tror ikke, det vil tælle som et personangreb, hvis man stiller spørgsmålstegn ved en anmeldelses pålidelighed. Men det er netop en rigtig fin ting uanset hvad at rapportere en anmeldelse der måske er falsk.

 

Det der måske mere kunne være personangreb er noget af det som mange af GP’erne er blevet udsat for. Nedgørende kommentarer om deres udseende, anmeldelser der revser dem for små detaljer etc. Det samme kan man sige, om medlemmer der er blevet udsat for kommentarer om deres person, de er syge, dumme etc.

 

Jeg tror desværre også, du vil finde en stor del af årsagen til, hvorfor folk ikke længere skriver der. Plus at sitet måske i en periode ikke har været, hvad det plejede at være, manglende annoncer og så har nogen også nævnt, at der er blevet givet meget hårde advarsler. Samtidig har nogen også nævnt at det er for meget de samme lidt mere erfarne medlemmer der fylder. En stærk opfordring herfra til den gode tone og respekten for hinanden.

 

Slowman skrev, den 10.4.2024 at 22:12:

Som uerfaren sexkøber bør man naturligvis være en smule ydmyg, når eller hvis man anmelder en GP. Især hvis man har visse forbehold ifht pigen og lige overveje hvordan ens egen rolle har været, men selvfølgelig er det altid ok at forsøge at lave en seriøs og objektiv anmeldelse i det omfang man kan det.

Jeg synes desværre at anmeldelser ofte bliver til erotiske historier, hvor både pigens og anmelderens sexuelle oplevelser og formåen bliver hovedindholdet og ikke så meget den objektive forholdelsen til om pigen ligner og er den der annonceres med, om pigen leverer ifht det mundligt aftalte og det der beskrives i annoncen. 
Der er jo ok at have og beskrive en sexoplevelse og en subjektiv vurdering, men noveller er jo ikke anmeldelser.

Måske en gruppe for sexuelle noveller/oplevelser - oplevede eller fantasier, ville være en god ide?

Jeg tror, at din kommentar undrer mig lidt. Nu gik trådstarters indlæg først og fremmest på, om der var problemer med kritikken af nye medlemmers anmeldelser.

 

Når det er sagt vil jeg ikke mene at nogen behøver at være ydmyge – hverken nye eller gamle medlemmer.

 

Jeg har aldrig nogensinde hørt om en anmeldelse, der skulle have udviklet sig til en erotisk novelle eller roman for den sags skyld – nu har jeg så heller aldrig rigtig lige læst den slags. Måske tænker du på, at de kunne blive for Fifty Shades of Grey eller Twillight-agtige?
 

Jeg tror mere, det der kan irritere mig er, hvis anmeldelsen bliver en overdreven lovsang af pigen. Det bliver sgu lidt for meget af det gode. Jeg ved ikke, om det er det du mener? 

 

En anmeldelse er som jeg har nævnt flere gange før for øvrigt som udgangspunkt subjektiv i sin natur men bør være baseret på fakta. Jeg ved derfor ikke helt, om det du skriver giver mening, da jeg tror du roder lidt rundt på genre-definitionerne? En novelle eller roman er typisk f.eks. fiktiv. Det er en anmeldelse ikke – til gengæld kan den godt være subjektiv men baseret på fakta.

 

For mig at se er det for øvrigt vigtigt at der er plads til alle typer anmeldelser – både de mere skæve, lovsyngende eller dem der giver en pige point. Det gør ikke noget, hvis de bliver lidt kulørte eller med et hint af lidt mere i det der ellers forbindes med måske f.eks. en roman. Så længe de netop holder sig inden for genren en anmeldelse.

 

Endelig tror jeg måske mere, det er respekten der er afgørende. Om folk er ydmyge eller ej blander jeg netop mig ikke i, det bliver lige lidt for Jantelovs-agtigt  – det afgørende må være om respekten for andre er der :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, den 12.4.2024 at 10:37:

Så må vi jo kalde dig indenrigs redaktionen. Jeg lægger gladeligt en 25-øre. Så skal vi bare finde de 7.999 øvrige sponsorerer :P

Kan da godt tilslutte mig som medsponsor (også selvom min interesse nok er større for udenrigsredaktionen) + doble op på sponsoratet med en 50-øre, nu da 25-øren ikke længere i brug B) ...så mangler der "blot" 7997 sponsorerer ;)

 

Ps. Alle nye "reelle" bidragsydende medlemmer er naturligvis velkomne! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...