Hop til indhold

Recommended Posts

Så lykkes det mig endelig at få tid til at skrive den anmeldelse jeg har lovet.

https://annoncelight.dk/showad/397339

Jeg var hjemme i Jylland grundet noget forretning og så plejer jeg gerne at finde tid til en lille hyrde time i det jydske.

Denne gang havde jeg en liste på små 10 steder og jeg skrev til 4 som ikke kunne da jeg fik svar retur fra Chili at hun var på.

Vi aftalte klokken 16.00 i Horsens og ca. 1 time før hoppede jeg i bilen i Vejle og listede nord på.

Chili havde lovet at sende adressen 15.15 da jeg endnu ikke havde hørt fra hende kl. 15.50 og jeg på nuværende tidspunkt havde holdt 30 min på P-Pladsen på en indfaldsvej til Horsens ringede jeg til hende.

Hun var forsinket :lol: typisk Thai det havde jeg lidt regnet med om vi kunne skubbe til kl. 17 hun var nemlig ude og kører - Alle der var ude at kører i fredags i trekants området ved det stod ned i stænger.

Klart vi tager kl. 17 men send mig lige adressen.

Adressen samt et billed af Chili fik jeg - lækker dame tænkte jeg og kørte til adressen og fandt en p-plads.

Trampede lidt rundt på strøget under paraplyen indtil kl. var 16.50 så smuttede jeg op mod adressen.

Da jeg ankom holdt der en bil og 2 Thai damer var i fuld gang med at flytte kufferter osv. ind Chili og jeg fangede hinandens øjne og et stort smil blive byttet over vejen.

Jeg fortsatte med at gå op af vejen da jeg ikke ville forstyrre og jeg vidste bilen skulle flyttes også.

Bilen kørte op af vejen og til venstre med Chili bag rattet jeg fulgte efter ville være flink og tilbyde hende at gå under paraplyen med mig men ikke værre eller bedre at en kollega ringede til mig da jeg var ca. 200 meter væk så måtte lige klare det kald imens Chili sprintede forbi mig imens hun forsøgte at beskytte hendes hår :D

Da jeg endelig fik losset min kollega ud af røret var det ned af vejen og ringe på.

Vi fik et godt grin over at vi havde fanget hinanden på gaden og som det nogle gange sker så havde vi instant kemi - Altså som mennesker.

Vi startede ud med at bade sammen inden vi smuttede ind i værelset.

Jeg havde bestilt 1 time med pussy slide og så havde jeg medbragt lidt legetøj som Chili var ganske godt tilfreds med.

Jeg har det sådan at hvis pigen er glad og nyder det vi laver sammen så kan jeg også performe hvis hun virker uinteresseret så bliver jeg slap og så kan vi ligeså godt aflyse.

Chili var meget begejstret og våd og hun fik også et par orgasmer. Som hun sagde (Jeg vælger at slikke det i mig) You fuck good and you extra good with licking

Kort fortalt startede vi med BJ hun sad på knæ på sengen hvor jeg stod undenfor inden hun fik mig op og ligge i sengen godt sug anstændig brug af tunge og god øjenkontakt (vigtigt)

Så ville hun fortsætte i pussy slide hvilket er ganske ok men slet ikke i nærheden af Melissa eller Rita her i København der har hun meget at lærer endnu.

Så blev der knaldet lidt i Cowgirl og reverse Cowgirl indtil nu ville jeg slikke lidt mis - kan godt lide hvis pigen kommer først.

Efter det var det tilbage til missonær, doggy tilbage i missionæren for at slutte i cowgirl.

Jeg kom faktisk i anden runde på missionæren og noget der sker meget sjældent var at jeg holdt mig stiv. Chili var ikke færdig som hun sagde så cowgirl indtil hun blev træt hun kunne ikke krydse grænsen en 3 gang selvom hun forsøgte ihærdigt.

Så lå vi og hyggede snakkede og grinede et godt stykke tid og så ind under bruseren igen.

Hvor hun undskyldte igen mange gange for at få mig til at vente 1 time i bilen - jeg grinede bare og sagde jeg kender thai kvinder og deres forhold til tid.

Kort beskrivelse af Chili:

Hun er slut 30'erne

Mega smuk og sexet i hendes hverdagstøj - jeg er ikke fan af hendes gennemsigtige teddy synes ikke den klæder hende.

Hun er meget mere lækker og smuk end hendes billeder også det billed hun sendte mig.

Hun har mega god humor

Sutter og knalder godt - hun er ikke min bedste men klart over gennemsnittet og jeg vil besøge hende hver gang jeg er i Jylland igen hvis hun har tid.

Hun er ikke en tynd ung spinner men en sexet kvinde med former MEN på ingen måder tyk.

Om alle vil få en god oplevelse muligvis ikke men har du kemi med hende så vil hun blive en af dine faste piger.

Standard prisen er 1.500 for en time og ekstra ydelser er 500 kroner per ting.

 

Fra mig på en skala fra 1-10 og 10 er det bedste får Chili et solidt 8 tal

Redigeret af newbee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...