Hop til indhold

Bordeller i DK: komplet liste

Featured Replies

Skrevet

Hej eroguide

Jeg har hidtil kun besøgt GP'er privat, men aldrig på egentlige klinikker/bordeller.

Jeg er bosat i Jylland, men kommer nu via arbejde landet rundt indimellem og vil i den forbindelse gerne prøve de forskellige bordeller og særligt danske piger, som arbejder der.  

Derfor søger jeg jeres hjælp til her at lave en liste over hvilke bordeller der er. Jeg kender selv kun til følgende:

Vojens Dream

Pussy Galores i Hellerup

Seduction Girls i Rødovre

Skrevet

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 14 timer siden:

Tak for denne. Der er en del, som ikke aktive længere, men heldigvis også en del som stadig kører :)

Skrevet
  • Author
Rouge skrev, for 11 timer siden:

Jeg siger tak. Så vidt jeg kan se kun en liste med steder på sjælland. Overraskende at der ikke er flere aktive steder i Jylland. Jeg siger tak :)

Skrevet

Var der ikke et i Randers? <3

Tilbage i sin tid, hvor jeg flirtede med tanken om at starte op som GP, undersøgte jeg muligheden for at starte op på et bordel.. det virkede lidt mere trygt..

Tror det hed pigekollektivet.. ? Men ved ikke om det stadig findes. 

Skrevet
Luna_xo skrev, for 7 timer siden:

pigekollektivet

https://www.pigekollektivet.dk/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.