Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/389228

 

Jeg var så heldig at besøge denne fantastiske pige på trods af at jeg kom alt for sent til vores aftale.

Jeg bryder mig ikke om at lave en negativ andmeldese af hende men hendes person og udsende overskygger enhver ydelse nogen kan tilbyde.

Hun er ubeskrivelig sød, lidt genert til at starte med men det ændrede sig ret hurtigt.

Hun snakker ikke flydende engelsk men kan sagten føre en rar samtale. Alt hvad hun gjorde inklusiv anal var fantastisk og efter vi var færdige havde jeg slet ikke lyst til at gå.

 

Det eneste minus er hendes udsende da hun har en fantastisk krop, stramme små bryster og de mest fantastiske dybe blå øjne og det tog simpelthen fokus fra alt andet.

Jeg kan kun varmt anbefale hende et besøg men 45 min er al for lidt tid hos hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

FFS..Er hun væk fra Hovedstaden. !? 

Hvornår kommer hun tilbage til Danmarks Største By ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan var kommunikationen mht. bookning ? Lang tid om at svare eller ?

 

Tekniske problemer med lyset i Oddset Pokalen og Fredensvang, så der er god grund til istedet at besøge Sweet Grace i stedet..<3

Kom afsted.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skanderbronx skrev, for 2 timer siden:

Er billederne helt retvisende? Cuz DAMN!

Ja billederne er af hende du møder dejlig pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...