Hop til indhold
Denlillenye

Dansk par Q41/M49 tilbyder:❤️3 Kant med Q i centrum, eller Q alene❤️

Recommended Posts

Så er det den første anmeldelse jeg laver. 

Pænt venligt par, som tog godt imod mig. Var lidt nervøs da jeg ankom. Men det forsvandt ret hurtigt, blev budt på noget at drikke og fik en kort sludder, hvorefter kæresten lod os være alene. 

Da han var gået, kom hun, med øjenkontakt og et let smil, over til mig og vi begyndte at mæ...  desværre er jeg ikke god til at beskrive selve akterne!  

Waou, det var lækkert. De orgasmer hun fik var ikke fake og kunne i den grad mærkes, at de var ægte. Hun elsker sex, hun elsker at give blowjobs! 

Jeg mistede tidsfornemmelsen, så meget nød jeg hendes selvskabt. 

De havde ikke travlt med at få mig ud af døren. 

 

https://annoncelight.dk/showad/266075

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denlillenye skrev, for 18 minutter siden:

Så er det den første anmeldelse jeg laver. 

Pænt venligt par, som tog godt imod mig. Var lidt nervøs da jeg ankom. Men det forsvandt ret hurtigt, blev budt på noget at drikke og fik en kort sludder, hvorefter kæresten lod os være alene. 

Da han var gået, kom hun, med øjenkontakt og et let smil, over til mig og vi begyndte at mæ...  desværre er jeg ikke god til at beskrive selve akterne!  

Waou, det var lækkert. De orgasmer hun fik var ikke fake og kunne i den grad mærkes, at de var ægte. Hun elsker sex, hun elsker at give blowjobs! 

Jeg mistede tidsfornemmelsen, så meget nød jeg hendes selvskabt. 

De havde ikke travlt med at få mig ud af døren. 

 

https://annoncelight.dk/showad/266075

Top klasse Champ.

Håber at det kan lykkedes med dem nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glemte dog lige at sige, de spørger efter et depositum på 300 kr hvilket jeg naturligvis er meget skeptisk overfor. Men jeg gjorde det, og aftalen var i hus. Det var det eneste minus ved det besøg.  God dag der ude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...