Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har mødt Nicha på den tidligere adresse i Odense for en måneds tid siden.

Nicha er en skøn, velformet og dejlig pige. Fin massage og dejlig 69 som også indbefattede eller gik mere over i Lingam massage og et skønt bj.

Jeg havde aftalt en time til 1500 kr, men var ude efter ca 45 minutter. Måske var det lidt min egen skyld. Jeg havde ikke så meget fokus på tiden og var egentlig bare rigtig godt tilfreds.

Det kunne sagtens blive til en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, for 1 time siden:

Hej

er der nogen der har prøvet den anden pige på stedet og kan fortælle lidt om hende ?

 

https://annoncelight.dk/showad/380042

Har været en del hos hende rigtig sød lille lækker krop ikke så store bryste med fine store vorter og hun taler dansk er der kun til hverdage 10-17

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, den 12.4.2024 at 11:44:

Har været en del hos hende rigtig sød lille lækker krop ikke så store bryste med fine store vorter og hun taler dansk er der kun til hverdage 10-17

Tak for svar

Hvordan er hun til sex-delen og er hun glatbarberet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, for 19 timer siden:

Tak for svar

Hvordan er hun til sex-delen og er hun glatbarberet ?

Har faktisk kun haft sex med hende. Ja hun er helt glat og hvis der er kemi så er hun en lille frækkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Hun er top. glat, våd, sød, frækkert og sutter uden gummi.  Massage OK men jeg er mere til profi klinik som KUN laver massage. Hun er en top lady og pas på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...