Guapon 15 Skrevet 6. Februar, 2014 Besøgte debuterende Alia fra Sexyclub. Efter jeg kort havde mødt hende nogle dage forinden kunne jeg ikke få hende ud af hovedet, hun måtte prøves! Wow sikke et dejligt ungt kvindemenneske! Gudommelig flotte naturlige bryster, flotte blå øjne og et rigtig pænt ansigt og flot krop. Hun har en snært fynsk accent og er absolut ung og pæredansk, selv om man ved første blik kunne tro andet med hendes lange sorte hår. Akten var fantastisk, hendes indlevelses evne, dejlig stramme fisse og overbevisende stønnen kunne få en til at tro at det er "the real thing" og fortabe sig i en magisk verden for en stund. Dejligt at møde en debutant af absolut klasse! Husk at behandle hende pænt derude! 10 skala: Ansigt 8,5 Bryster 11 Service 10 Indlevelse 10 Value 10 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 596 Skrevet 6. Februar, 2014 Går ud fra det er hende: http://www.sexyclub.dk/girls/alia/index.html du omtaler... Og ja, hun ser sprød ud. Hun ligner én man har set i ekstrabladet? Hun er hvert fald på min to-do-liste ligeledes. Tak for anmeldelsen... Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guapon 15 Skrevet 6. Februar, 2014 Yep det er hende Dressman. Hun er også den der pynter Sexyclubs forside. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 6. Februar, 2014 Tak for anmeldelse, Guapon! Jeg ringede selv til Sexy Club for et par fredage siden, hvor hun var fuldt booket. Nå MÅ jeg på hende! Kyssede hun med tungen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 6. Februar, 2014 Puh, jeg kan slet ikke vente på at gå ombord i Alia... Jeg har ikke glædet mig så meget til at byde en ny tøs velkommen i branchen, siden jeg sidste år besøgte Emmalie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tobiasskov Skrevet 7. Februar, 2014 Tak for anmeldelsen! Hun ser virkelig dejlig ud! SIkke en krop! Må man spørge hvilken pakke du købte og til hvilken pris? Havde du Superfransk, og var det uden gummimanden? /Tobias Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 7. Februar, 2014 Går ud fra det er hende: http://www.sexyclub.dk/girls/alia/index.html du omtaler... Og ja, hun ser sprød ud. Hun ligner én man har set i ekstrabladet? Hun er hvert fald på min to-do-liste ligeledes. Tak for anmeldelsen... Dressmann Hun er ose her Vordingborgpigerne og her Eventyrpigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stormtrooper 26 Skrevet 7. Februar, 2014 "Gudommelig flotte naturlige bryster" ...mere "utroligt pænt lavet af kirugen" :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 7. Februar, 2014 "Gudommelig flotte naturlige bryster" ...mere "utroligt pænt lavet af kirugen" Okay, den bliver du lige nødt til at uddybe. Har du besøgt hende? Guapon, hvad siger du til den bemærkning? Er hendes bryster kunstige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 7. Februar, 2014 Hej Har hun tatoveringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guapon 15 Skrevet 7. Februar, 2014 Svar på jeres spørgsm Efter min vurdering er brysterne ægte og det siger hun osse selv de er. Hun småkysser lidt lige tilpas for mig Ingen skæmmende tatoveringen. Måske en lille en men intet jeg lagde mærke til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1225 Skrevet 8. April, 2014 Alia är nu kanske inte pigen i min smak men när det dyker upp såna här positiva kommentarer måste man väl lyfta upp det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
George 3 Skrevet 12. April, 2014 Går ud fra det er hende: http://www.sexyclub.dk/girls/alia/index.html du omtaler... Og ja, hun ser sprød ud. Hun ligner én man har set i ekstrabladet? Hun er hvert fald på min to-do-liste ligeledes. Tak for anmeldelsen... Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
George 3 Skrevet 12. April, 2014 Hej Dressman Hvor på extrabladet har man set hende? Som side 9 pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg