Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte debuterende Alia fra Sexyclub. Efter jeg kort havde mødt hende nogle dage forinden kunne jeg ikke få hende ud af hovedet, hun måtte prøves!

Wow sikke et dejligt ungt kvindemenneske! Gudommelig flotte naturlige bryster, flotte blå øjne og et rigtig pænt ansigt og flot krop. Hun har en snært fynsk accent og er absolut ung og pæredansk, selv om man ved første blik kunne tro andet med hendes lange sorte hår.

Akten var fantastisk, hendes indlevelses evne, dejlig stramme fisse og overbevisende stønnen kunne få en til at tro at det er "the real thing" og fortabe sig i en magisk verden for en stund.

Dejligt at møde en debutant af absolut klasse! Husk at behandle hende pænt derude!

10 skala:

Ansigt 8,5

Bryster 11

Service 10

Indlevelse 10

Value 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse, Guapon! Jeg ringede selv til Sexy Club for et par fredage siden, hvor hun var fuldt booket. Nå MÅ jeg på hende! :D

Kyssede hun med tungen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puh, jeg kan slet ikke vente på at gå ombord i Alia... :D
 

Jeg har ikke glædet mig så meget til at byde en ny tøs velkommen i branchen, siden jeg sidste år besøgte Emmalie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Tak for anmeldelsen! Hun ser virkelig dejlig ud! SIkke en krop!

 

Må man spørge hvilken pakke du købte og til hvilken pris? Havde du Superfransk, og var det uden gummimanden?

 

/Tobias

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Gudommelig flotte naturlige bryster"

...mere "utroligt pænt lavet af kirugen" :)

Okay, den bliver du lige nødt til at uddybe. Har du besøgt hende?

Guapon, hvad siger du til den bemærkning? Er hendes bryster kunstige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar på jeres spørgsm

Efter min vurdering er brysterne ægte og det siger hun osse selv de er.

Hun småkysser lidt lige tilpas for mig

Ingen skæmmende tatoveringen. Måske en lille en men intet jeg lagde mærke til...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alia är nu kanske inte pigen i min smak men när det dyker upp såna här positiva kommentarer måste man väl lyfta upp det....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...