Hop til indhold
JohnTW

TS-Klara dårlig sex og virkelig forhastet massage

Recommended Posts

Jeg besøgt Clara for et par dage siden da hun var i Vester Feldborg.

Jeg blev budt indenfor og tilbudt vand eller øl. Jeg afregnede for en time (1700) og satte mig på sofaen.

Hun kom tilbage og vi kyssede og kælede mens vi tog tøjet af. Efter et stykke tid flyttede vi over på sengen hvor jeg suttede hendes pik, ikke verdens største pik, men nok til at kilde lidt i halsen.

Så vil hun gerne kneppe og jeg lægger mig på knæ mens hun tager condom på.

Det er her det begynder at gå skævt. Uden forberedelse eller glidecreme stikker hun pikken ind, hvortil jeg selvfølgelig siger av! Hun mumler lidt, finder noget glidecreme og prøver igen uden det er særligt behagelig, når man lige har fået den tør og er lidt øm. Så snart den er inde begynder hun at kneppe for fuld gas, og formår ikke at styre sig selv, selvom jeg protesterer og beder hende sætte farten ned. Vi prøver missionær, hvor jeg lidt bedre kan holde igen med hænderne, men igen er der ikke meget fokus på min nydelse. Det ender med hun kommer i min mund og siger jeg skal spille pik indtil jeg kommer.

Jeg bliver tilbudt et bad og da jeg kommer tilbage virker det lidt som om hun vil have mig ud, men spørger alligevel om det var det, eller jeg også vil have massage. Der er gået 20 min. af den betalte time, så jeg siger ja tak til massage, noget jeg hurtigt kom til at fortryde. Jeg har aldrig, og jeg gentager aldrig, fået så dårlig og forhastet massage i mit liv. Hun lavede de rigtige bevægelser, men jeg tror ikke hun ville kunne bevæge sig hurtigere hvis hun prøvede. Der var intet behageligt eller seksuelt ved hendes berøringer, og hun pustede og stønnede som om hun løb.

To kindkys senere stod jeg ved min bil, samlet 40 min efter jeg gik ind.

Praktisk:

https://annoncelight.dk/showad/293861

Det er hende på billederne, men hun har taget noget på på maven siden billederne.

Stedet på vester feldborgvej er nedrivningsklart, men møblerne er okay.

Jeg kan ikke anbefale hverken pigen eller stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnTW skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgt Clara for et par dage siden da hun var i Vester Feldborg.

Jeg blev budt indenfor og tilbudt vand eller øl. Jeg afregnede for en time (1700) og satte mig på sofaen.

Hun kom tilbage og vi kyssede og kælede mens vi tog tøjet af. Efter et stykke tid flyttede vi over på sengen hvor jeg suttede hendes pik, ikke verdens største pik, men nok til at kilde lidt i halsen.

Så vil hun gerne kneppe og jeg lægger mig på knæ mens hun tager condom på.

Det er her det begynder at gå skævt. Uden forberedelse eller glidecreme stikker hun pikken ind, hvortil jeg selvfølgelig siger av! Hun mumler lidt, finder noget glidecreme og prøver igen uden det er særligt behagelig, når man lige har fået den tør og er lidt øm. Så snart den er inde begynder hun at kneppe for fuld gas, og formår ikke at styre sig selv, selvom jeg protesterer og beder hende sætte farten ned. Vi prøver missionær, hvor jeg lidt bedre kan holde igen med hænderne, men igen er der ikke meget fokus på min nydelse. Det ender med hun kommer i min mund og siger jeg skal spille pik indtil jeg kommer.

Jeg bliver tilbudt et bad og da jeg kommer tilbage virker det lidt som om hun vil have mig ud, men spørger alligevel om det var det, eller jeg også vil have massage. Der er gået 20 min. af den betalte time, så jeg siger ja tak til massage, noget jeg hurtigt kom til at fortryde. Jeg har aldrig, og jeg gentager aldrig, fået så dårlig og forhastet massage i mit liv. Hun lavede de rigtige bevægelser, men jeg tror ikke hun ville kunne bevæge sig hurtigere hvis hun prøvede. Der var intet behageligt eller seksuelt ved hendes berøringer, og hun pustede og stønnede som om hun løb.

To kindkys senere stod jeg ved min bil, samlet 40 min efter jeg gik ind.

Praktisk:

https://annoncelight.dk/showad/293861

Det er hende på billederne, men hun har taget noget på på maven siden billederne.

Stedet på vester feldborgvej er nedrivningsklart, men møblerne er okay.

Jeg kan ikke anbefale hverken pigen eller stedet.

Man kan da sige steder er meget privat ; ) men meget for faldet.. men vildt nok der var varmt vand til et bad. For det har ikke virker i 100 år men se det på den lyse side der var en chance for at se en ulv når du køre nede af vejen til huset 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...