Hop til indhold

Dansk/Koreansk pige

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde for få år siden besøg af en koreansk pige, d.v.s. hun kom til Danmark som spæd og er opvokset i Danmark hos adoptivforældre og taler flydende dansk.

Hun var fræk som bare pokker, og lille og stram med en smule skæve øjne. Meget spændende. Hun var også på tinder. Men jeg har mistet kontakten til  hende.

Siger det nogen noget?

Vil gerne finde hende igen.

Skrevet

Der er mange dansk/koreanske piger - hvor i landet taler vi om ?

Skrevet

Der var en, der hed "Mette", ikke at forveksle med Mettetøsen. Hun markedsførte sig i mange år som studerende og brugte derfor arbejdsnavnet "sød studine". Hun kørte mest ud (på cykel ofte), men jeg besøgte hende selv engang, hvor hun undtagelsesvis havde lånt en lejlighed til formålet.

I denne tråd omtaler jeg min egen erfaring med hende:

Hov, nu ser jeg du skriver "få år". Så er det ikke hende, men nok hende den anden, jeg kender, men ikke har besøgt. Kan ikke lige komme på navnet nu, men når jeg husker det, skriver jeg, hvis andre ikke når at svare.

Redigeret af Bebop

Skrevet
yrghh skrev, for 2 timer siden:

Lea - ung dansk studinebabe

Ah, tak! Nu kan jeg endelig tænke på noget andet. Det var hende jeg tænkte på.

Skrevet
  • Author
Advokat1 skrev, for 11 timer siden:

Der er mange dansk/koreanske piger - hvor i landet taler vi om ?

Default User skrev, for 12 timer siden:

Jeg havde for få år siden besøg af en koreansk pige, d.v.s. hun kom til Danmark som spæd og er opvokset i Danmark hos adoptivforældre og taler flydende dansk.

Hun var fræk som bare pokker, og lille og stram med en smule skæve øjne. Meget spændende. Hun var også på tinder. Men jeg har mistet kontakten til  hende.

Siger det nogen noget?

Vil gerne finde hende igen.

Det var i Hovedstadsområdet.

Skrevet
Default User skrev, for 8 timer siden:

Det var i Hovedstadsområdet.

Okay - der var for en 4 - 5 år siden en meget fræk lille dansk/koreansk jurastuderende på Sugardaters, der kaldte sig "Numsefisk1". Men ved desværre ikke, hvor hun er i dag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.