Hop til indhold
Dillermand Junior

Den perverse Påskehare og hendes slave - Danske Natasja. 

Recommended Posts

Den perverse Påskehare og hendes slave - Danske Natasja. 
 
for tre dage siden var jeg den dominerende i en BDSM aftale med Slavepigen @SweetKisses
 
Og her kun tre dage senere skulle jeg for første gang prøve en BDSM aftale hvor jeg selv blev domineret og Dominatrixen som jeg skulle underkaste mig var @Danske Natasja. Det blev udover en debut som sub slave for mig også en aftale der kom til at indeholde flere andre førstegangs oplevelser heriblandt et noget anderledes kostume valg i anledning af Påsken. 
 
Dom Natasja havde på mit ønske iklædt sig et sexet kanin / bunnygirl kostume med sorte ører en sort body stocking med lædder remme og en bedårende pelset lille hale så jeg i anledning af Påsken kunne blive domineret af den Perverse Påskehare. 
 
Jeg startede dagen med at sende påskeharen en lille sms og bekræfte at jeg kom på dagen og at jeg var klar til lydigt at betjene hende (Det skulle vise sig at være løgn da mine naturlige lidt bratty karaktertræk her og der kom op til overfladen undervejs). :P
 
Jeg ankom ved Påskeharens hule og blev lukket ind af den smukke perverse Påskehare Natasja. Hun fik det aftalte beløb og en æske chokolade og jeg hoppede ud af tøjet til jeg stod kun iført manchetter på arme og ben og et halsbånd som jeg havde haft på under tøjet mens jeg cyklede igennem København, slaven satte en kæde i halsbåndet og gik på knæ foran Påskeharen og gav hende kæde og sele i hånden. 
 
Derefter førte Påskeharen slaven over til sengen og bad slaven om at ligge sig på maven med røven udover senge kanten mens Påskeharen satte kæden fra halsbåndet fast til sengestolpen.
 
Med ansigtet vendt væk fra hvor Påskeharen stod bliver den næste del af anmeldelsen en omgang min røv gætter på hvad den tror den mærkede at der skete med den. :lol:
 
Påskeharen justerede på slavens pik og testikler så de hang udover sengekanten og bandt en snor rundt  om mine testikler. 
 
Herefter startede en omgang impact play spanking hvor slavens bagdel blev spanket grundigt blandet med pirring hvor slavens pik og testikler blev kærtegnet af Påskeharens bløde poter, nogen gange pirret med et vibrerende massage apparat og enkelte gange stilte Påskeharen sig helt tæt op af slavens krop og lod fingrene glide kærtegnende og legene op af lår og baller og op indover ryggen derefter mere spanking så pirring og så mere spanking frem og tilbage. 
 
Min røv gætter på at første runde var spanking med en lille lædder paddel, derefter gætter røven på at den blev spanket med en flogger og til sidst gætter røven på at den blev spanket med en ridepisk. 
Måske dukker Natasja op i kommentarerne med Påskeharens Pisketips og afslører om min røv gættede rigtigt, måske forbliver det for altid et af livets store spørgsmål vi aldrig får besvaret. :rolleyes:
 
Mens jeg lå der og blev pisket og pirret på skift af Påskeharen blev slaven bedt om at tælle slagene for påskeharen det gjorde slaven lydigt de første to gange men tredje gang viste slaven sin bratty flabede side da han spontant besluttede at tælle slagene på Japansk istedet for så Påskeharen på Ju måtte spørge var det ti ? 
 
Slaven blev nu placeret på ryggen midt i sengen og den perverse Påskehare begyndte at dryppe varm stearin udover slavens krop mens pikken blev stimuleret med massage apparatet, efter at Påskeharen havde dryppet varm stearin udover kroppen på slaven i et stykke tid fra bækken over maven til brystvorterne bliver lyset slukket og Natasja begynder edging med både hånd og vibratoren på slavens pik på samme tid og her bliver slaven ubevidst ulydig igen da slaven godt ved inderst inde at han skal spørge “Må jeg komme” og så skal have tilladelse først så Påskeharen kan edge  slaven ordentligt men den nye følelse efter den varme voks og nu pirring af slavens pik med hånd og vibrator får slaven til at zone lidt ud og bare være i sagligheden og kort efter kommer slaven udover Påskeharens fine pote og sig selv. :shock: :?
 
Påskeharen påpeger bebrejdende at slaven skulle have spurgt om han måtte komme først :evil:som bod slikker slaven Påskeharens pote ren for sperm men en straf af slaven er uundgåelig. 
Påskeharen sender slaven i bad for at få stearin og sperm vasket af kroppen. Men først kan han se i spejlet at Natasja med stearinen har skrevet “Nat <3“ henover maven og brystkassen på ham. 
 
Den første straf sker automatisk da slaven skal have al stearinvoksen af hans behårede hobbit krop og især brystkassen og brystvorterne er ømme bagefter da den meget voks der er der er blevet pillet af. 
 
Mens slaven står under bruseren for at vaske de sidste stearin rester og sæd af kroppen kommer påskeharen ind og siger hun lige tisser imens inden hun tilføjer “Med mindre jeg skal tisse udover dig”. :blink:
Slaven tøver i sit svar han har egentlig sat urinsex på listen over ting han ikke behøver at prøve men på den anden side han har jo været uartig og ulydig og står jo i badet med bruseren lige ved hånden så slaven ender med at svare ja til forslaget. 
 
Påskeharen beder slaven om at slukke bruseren og ligge sig ned i brusekabinen på ryggen slaven adlyder og den Perverse Påskeharen træder indover hans krop, slaven kigger direkte op på fissen og kort efter regner de gyldne dråber nedover slavens brystkasse, mave og skridt, urinen er varm og hun dufter dejligt selv når Påskeharen doucher Dillermanden med sine dråber er hun drønlækker. 
 
Slaven bliver vasket færdig under bruseren og er klar til sin næste straf han bliver sendt om i baglokalet og tømme vaskemaskinen for håndklæder og lagner og hænger dem til tørre på vaskestativet og til sidst må han støvsuge stearin op fra badeværelses gulvet. 
 
Slaven kommer tilbage ind i rummet til påskeharen og bliver beordret tilbage op på sengen og Påskeharen anbringer klemmer på slavens brystvorter og starter næste runde. 
Påskeharen pirrer slavens pik igen med hånd og vibrator mens hun facestitter slaven og beder ham om at slikke hende undervejs afbryder hun går frem på sengen og sætter sig på slavens pik og ridder ham i reverse Cowgirl stilling så afbryder hun og går tilbage og facesitter slaven igen og sådan fortsætter hun frem og tilbage om og om igen.
 
Undervejs når slaven at tænke at der er noget sødt over hende når hendes bagdel hopper op og ned på hans pik mens den lille buskede og plyssede hale hopper op og ned sammen med den bedårende bagdel hun er egentlig den smukkeste og mest sexede påskehare slaven nogensinde har haft sex med. (Også den eneste men stadigvæk). :P
 
Undervejs bliver facesitting delen afløst af tvangs amning hvor hun beder slaven om at åbne munden, mens hun klemmer næsen sammen klemmer hun brystmælk ned i munden på slaven.
 
Efter noget tid hvor slaven skiftevis er blevet redet facesittet og tvangs ammet sætter Påskeharen sig og begynder et intenst handjob med glidecreme mens vibratoren leger på pikhovedet og for anden gang på de to timer kommer slaven denne gang spørger han først “Må jeg komme nu ?”  og da Påskeharen giver ham lov kommer han. Og for anden gang den dag slikker han påskeharens pote ren for sin egen sperm. 
 
Under denne to timers aftale fik @Danske Natasja ikke bare strøget en ting eller to fra min seksuelle buckett liste hun har nærmest revet en hel side af listen smidt den på gulvet og sagt “Så fik du også prøvet de ting”. :wub:
 
Jeg skal absolut 100% sikkert tilbage til en omgang skøn dominans hos Natasja igen i år og næste gang skal hun prøve sounding på mig og lege med slaven analt. ^_^ <3
 
Idag har jeg stadig en lille ømhed i skuldrene fra enkelte af Sweets bidmærker fra for tre dage siden men nu har jeg også fået ømme brystvorter og en meget rød bagdel April måned har været en ret fornøjelig og mindeværdig en af slagsen. :wub: <3
 
Det Formelle: Aftalen blev lavet på hendes nummer i annoncen og opfølgning på detaljerne foregik via hendes mail. Natasja tager ved incall besøg et depositum per time man booker sammen med hende der overføres på hendes konto, det er garantien for at hun får dækket sine udgifter på stedet også ved afbud, jeg nævner det fordi hvis man er en af dem der aldrig betaler forud så ved man det, når det så er sagt så stoler jeg 100% på Natasja altid,  hun er bund ærlig så for dem der bare bliver i tvivl ved betaling forud så lægger jeg gerne hovedet på blokken og sværger på at hun kan stoles på og der ikke er noget urent trav eller snyd.
 
 
Natasjas annoncelight: 
 
Natasjas hjemmeside:
 
Natasjas Fansly: 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for dine fine ord @Dillermand Junior :)

 

Din røv er lidt forkert for den :P Først var det med en silicone paddel med en jernplade inden i, derefter var det en 9 halet af læder og til sidst var det et spanskrør ;)

Er der kommet mærker? :D

 

Reverse cowgirl var nemlig så du kunne se hvordan halen hoppe op og ned ;) 

Jeg glæder mig til næste gang hvor jeg får lov til at lege noget mere med din flabede røv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Natasja skrev, for 24 minutter siden:

Din røv er lidt forkert for den :P Først var det med en silicone paddel med en jernplade inden i, derefter var det en 9 halet af læder og til sidst var det et spanskrør ;)

Min røv vil have revanche næste gang,  indtil den er et fint tunet instrument der kan identificere dine redskaber med 99,9 % sikkerhed :lol: 

Danske Natasja skrev, for 24 minutter siden:

Er der kommet mærker? :D

Ikke endnu men det kan du jo arbejde på en anden gang hvis nu jeg beder ekstra pænt om mere spanking ;) :D

Danske Natasja skrev, for 24 minutter siden:

Reverse cowgirl var nemlig så du kunne se hvordan halen hoppe op og ned ;) 

Herskerinden er så god mod sin slave :wub: <3

Danske Natasja skrev, for 24 minutter siden:

Jeg glæder mig til næste gang hvor jeg får lov til at lege noget mere med din flabede røv :D

Den flabede røv og resten af Dillermanden glæder sig også til næste gang ^_^ <3

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

et fint tunet instrument der kan identificere dine redskaber med 99,9 % sikkerhed :lol: 

Så tjek lige om det var “min” flogger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 3 timer siden:

Så tjek lige om det var “min” flogger :D

Jeg kan jo spørge om hun ikke kan finde den frem, jeg ønsker at prøve Flogger by Hans69 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...