Hop til indhold

Recommended Posts

Guest DDR
Tømreren skrev, for 9 timer siden:

Troede det var lukket helt ned, har ellers ikke været aktivt længe, efter et par besøg af politiet.

oven på thai-butikken?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som har været på besøg og har en frisk status? B) I smøgen ved det gamle Shooters? :?:

Troede butikken lå i Elmegade/Bredegade hvor jeg nogle få dage har set Open skiltet være tændt :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ca 1-2 piger på adressen du beskriver, i smøgen. De har alle annonce på annoncelight, og bliver løbende skiftet ud:) Jeg lavet en anmeldelse på en af dem; 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt piger der nogle gange, de sidste par uger. Det har dog ikke været thaimassage som stedet var kendt for før. Pigen på billedet, på t’s link,  er af en der arbejdede der for længe siden.

jeg ved ikke om linket er for at gøre opmærksom på stedet stadig er aktivt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, den 9.4.2024 at 21:30:

Troede det var lukket helt ned, har ellers ikke været aktivt længe, efter et par besøg af politiet.

Det var det også, det er vidst ikke kun piger der var på besøg uden tilladelse der var et problem, men også noget med skat. Det hænger lidt sammen med butikken der var i underetagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rimelig tørt i Kalundborg for tiden. Hende der var i Bredgade blev også sendt hjem - hun var ellers et godt knald

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenC skrev, den 17.4.2024 at 16:29:

Der er rimelig tørt i Kalundborg for tiden. Hende der var i Bredgade blev også sendt hjem - hun var ellers et godt knald

Jae, der er kun et par grønne steder og så hende oppe i nordenden. Og latinaer hvor Num lå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...