Hop til indhold

Recommended Posts

Guest MHH

Har besøgt hende, den værste massage jeg nogensinde har prøvet, total dårligt, var lige ved at bede hende stoppe og desuden er hun slet ikke så køn irl,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende, den værste massage jeg nogensinde har prøvet, total dårligt, var lige ved at bede hende stoppe og desuden er hun slet ikke så køn irl,

Er det for nyligt at du har besøgt hende eller var det sidste gang hun var her for et halvt års tid siden? Hun ser nu meget sød ud og jeg er lidt ligeglad med massagedelen. Det er mere sex'en jeg er interesseret i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er ikke lige min kop te.

 

jeg tænker hvaløje når jeg ser hende topløs, men heldigvis er smag jo så forskellig

 

Hvaløje?? hvad er det ?? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndrewR

Var lige på besøg hos Darling.  Hon er meget smukkere en billederne viser, imho.

Rigtigt smuk og lille pige mer dejlig krop. Desværre er hon lidt passiv under selve akten men det kan jeg godt forstå fordi hon er så ung og vil nok ikke rigtigt arbejde med "massage" 

 

Hun siger at hun skal rejse hjem til Thailand sidst i Marts (26/3 tror jeg) og vil nok ikke komme tilbage til danmark

 

Jeg vil definitivt se hende igen, neste gang med Jacuzzi og afslapning mellom varven. Og ja, hon snakker meget ringe engelsk men det er OK fordi jeg kan i det mindste snakke litt thai :-)

 

AndrewR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige på besøg hos Darling.  Hon er meget smukkere en billederne viser, imho.

Rigtigt smuk og lille pige mer dejlig krop. Desværre er hon lidt passiv under selve akten men det kan jeg godt forstå fordi hon er så ung og vil nok ikke rigtigt arbejde med "massage" 

 

Hun siger at hun skal rejse hjem til Thailand sidst i Marts (26/3 tror jeg) og vil nok ikke komme tilbage til danmark

 

Jeg vil definitivt se hende igen, neste gang med Jacuzzi og afslapning mellom varven. Og ja, hon snakker meget ringe engelsk men det er OK fordi jeg kan i det mindste snakke litt thai :smile:

 

AndrewR

Er der nogen der ved om Darling er rejst hjem ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...