Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nej, men lytter gerne med på Channel Sex.

Hun ser godt nok lækker ud. Ung og næsten uberørt. Man tør næsten ikke besøge hende.

Skrevet

Hvis I nu prøvede at søge efter "Darling", kommer der et par hits hvor hun er anmeldt under Sisaket på Ndr Fasanvej :-)

Skrevet

hun er ikke lige min kop te.

jeg tænker hvaløje når jeg ser hende topløs, men heldigvis er smag jo så forskellig

Skrevet

Har besøgt hende, den værste massage jeg nogensinde har prøvet, total dårligt, var lige ved at bede hende stoppe og desuden er hun slet ikke så køn irl,

Skrevet

Har besøgt hende, den værste massage jeg nogensinde har prøvet, total dårligt, var lige ved at bede hende stoppe og desuden er hun slet ikke så køn irl,

Er det for nyligt at du har besøgt hende eller var det sidste gang hun var her for et halvt års tid siden? Hun ser nu meget sød ud og jeg er lidt ligeglad med massagedelen. Det er mere sex'en jeg er interesseret i :)

Skrevet

hun er ikke lige min kop te.

jeg tænker hvaløje når jeg ser hende topløs, men heldigvis er smag jo så forskellig

Hvaløje?? hvad er det ?? :-)

Skrevet

det er hendes knap så, for mig, tiltalende bryster og vorter på samme

hun er no go herfra

Skrevet

Var lige på besøg hos Darling.  Hon er meget smukkere en billederne viser, imho.

Rigtigt smuk og lille pige mer dejlig krop. Desværre er hon lidt passiv under selve akten men det kan jeg godt forstå fordi hon er så ung og vil nok ikke rigtigt arbejde med "massage" 

Hun siger at hun skal rejse hjem til Thailand sidst i Marts (26/3 tror jeg) og vil nok ikke komme tilbage til danmark

Jeg vil definitivt se hende igen, neste gang med Jacuzzi og afslapning mellom varven. Og ja, hon snakker meget ringe engelsk men det er OK fordi jeg kan i det mindste snakke litt thai :-)

AndrewR

• 1 month later...
Skrevet

Var lige på besøg hos Darling.  Hon er meget smukkere en billederne viser, imho.

Rigtigt smuk og lille pige mer dejlig krop. Desværre er hon lidt passiv under selve akten men det kan jeg godt forstå fordi hon er så ung og vil nok ikke rigtigt arbejde med "massage" 

Hun siger at hun skal rejse hjem til Thailand sidst i Marts (26/3 tror jeg) og vil nok ikke komme tilbage til danmark

Jeg vil definitivt se hende igen, neste gang med Jacuzzi og afslapning mellom varven. Og ja, hon snakker meget ringe engelsk men det er OK fordi jeg kan i det mindste snakke litt thai :smile:

AndrewR

Er der nogen der ved om Darling er rejst hjem ???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.