Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/398551

Jeg tog lige en for holdet idag.

Jeg besøgte Bella og havde virkelig brug for massage af HELE kroppen. Men jeg fik en omgang slask ind i olie, berøringer med underarmen, handjob, 20 min med en fjerbørste.

Alt skriv foregår på dansk, men hun kan ikke et ord og forstår heller intet. Hun kan sige 10 ord  på engelsk, så kommunikation er ikke muligt mens man ligger på sengen.

Lejligheden stikker af røg.

Hvis man er til erotisk massage, besøg Episk massage i stedet for

Redigeret af fyr_aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr_aalborg skrev, den 8.4.2024 at 10:36:

https://annoncelight.dk/showad/398551

Jeg tog lige en for holdet idag.

Jeg besøgte Bella og havde virkelig brug for massage af HELE kroppen. Men jeg fik en omgang slask ind i olie, berøringer med underarmen, handjob, 20 min med en fjerbørste.

Alt skriv foregår på dansk, men hun kan ikke et ord og forstår heller intet. Hun kan sige 10 ord  på engelsk, så kommunikation er ikke muligt mens man ligger på sengen.

Lejligheden stikker af røg.

Hvis man er til erotisk massage, besøg Episk massage i stedet for

Helt enig. 
Alternativt, så besøg Elisabeth, som er på i Aalborg de næste dage. Dansk og en vild oplevelse for krop og sjæl, hvis man kan undvære “thai massage”  og sex. Hun har sku’  løftet min sexuelllle bevidsthed til et helt andet sted. Jeg har bestilt tid igen :wub:

https://annoncelight.dk/showad/398303
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der faktisk 2 gange og er bestemt ikke enig i det du skriver jeg havde en fantastisk oplevelse og synes ikke der var problemer med hendes engelsk vi kommunikerede rigtigt godt. Nu har jeg prøvet en del af tantra massage pigerne og mange har ingen ide om hvad det går ud på men hende her var utrolig professionel og dygtigt til tantra massage og jeg fik en dejlig service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk fyr- 9968 skrev, den 12.4.2024 at 10:03:

Jeg har også været der faktisk 2 gange og er bestemt ikke enig i det du skriver jeg havde en fantastisk oplevelse og synes ikke der var problemer med hendes engelsk vi kommunikerede rigtigt godt. Nu har jeg prøvet en del af tantra massage pigerne og mange har ingen ide om hvad det går ud på men hende her var utrolig professionel og dygtigt til tantra massage og jeg fik en dejlig service.

Beklager min afsporing vedr. Bella, da jeg ikke kender hende ! 
Kun ment som en anbefaling til andet, hvis det ikke fungerede med Bella og man bevæger sig inden for det tantriske/episke felt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...