Hop til indhold
Fyrenfra4690

Pas på med hvad i deler

Recommended Posts

Jeg er forsat på jagt efter en dansk kvinde som tilbyder det hele og sådan en fandt jeg så..Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med vedkommende og alt så tilsyneladende godt ud.

Jeg sidder så ovre på tiktok og ser til tider sjove videoer og her så jeg så at i blandt de folk som jeg åbenbart skulle kende, fortæller tiktok mig, her stod hendes nr og hendes profil på tiktok. Jeg blev lidt nysgerrig og fandt så ud af at kvinden jeg så skulle mødes med, delte profil med sin søster. 

Jeg skrev så til hende at jeg ved et tilfælde så at hun var på tiktok, her begynder jeg så at tænke at det må så være dit private nr du tiltrækker fyre til at sexe med. 
Hendes svar var rådet:

Det siger en del mere om dig, når jeg nu skal søge efter hende på de sociale medier !!!

Jeg blev sgu så paf over det svar, at jeg nu igen må ud og lede efter en ny kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var også en dansk pige på AL for nogle måneder tilbage. Søgte hendes telefonnummer på krak for at tjekke om der var anmeldelser eller noget lign inden jeg kontaktede hende da der intet stod om hende herinde. Jeg så hendes fulde navn og søgte det på facebook og bom, hendes profilbillede var hende på de billeder på annoncen. Jeg valgte selvfølelig ikke at skrive det til hende da jeg går ud fra nogle piger bare er lidt ligeglade hvad folk tænker om deres job, hvilket jeg synes er helt okay :) Tror lige præcis med sådanne tilfælde at du nok hellere skal lade være og skrive og bare tænke de nok godt selv ved det. Medmindre det er kontonummer som de deler ved uheld så vil jeg mene uanset hvor venlig og godhjertet man er og mener det, at man nok bare skal blande sig udenom og holde sig til GP/kunde forholdet og slet ikke nævne noget om deres privatliv :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfra4690 skrev, 1 time siden:

Jeg blev sgu så paf over det svar, at jeg nu igen må ud og lede efter en ny kvinde.

Jeg kan ikke se, hvad det er for et problem, der skulle være her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 10 timer siden:

var også en dansk pige på AL for nogle måneder tilbage. Søgte hendes telefonnummer på krak for at tjekke om der var anmeldelser eller noget lign inden jeg kontaktede hende da der intet stod om hende herinde. Jeg så hendes fulde navn og søgte det på facebook og bom, hendes profilbillede var hende på de billeder på annoncen. Jeg valgte selvfølelig ikke at skrive det til hende da jeg går ud fra nogle piger bare er lidt ligeglade hvad folk tænker om deres job, hvilket jeg synes er helt okay :) Tror lige præcis med sådanne tilfælde at du nok hellere skal lade være og skrive og bare tænke de nok godt selv ved det. Medmindre det er kontonummer som de deler ved uheld så vil jeg mene uanset hvor venlig og godhjertet man er og mener det, at man nok bare skal blande sig udenom og holde sig til GP/kunde forholdet og slet ikke nævne noget om deres privatliv :D

Søgte hende på krak for at se om der er anmeldelser?

I min verden er det lidt langt ude at lede efter oplysninger på krak, FB osv. hvad hvis pigerne gør det samme, ville det være fedt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Søgte hende på krak for at se om der er anmeldelser?

I min verden er det lidt langt ude at lede efter oplysninger på krak, FB osv. hvad hvis pigerne gør det samme, ville det være fedt?

i min verden er det ikke langt ude at søge på krak, og jeg vil have intet imod pigerne gør det samme. Det burde de sku da næsten inden de får en kunde? For hellere være på den sikre side end at ende med en fiasko. At besøge en pige uden anmeldelser overhovedet på en fremmed adresse.. Jeg vil mene at jeg har ret til i det mindste at gøre lidt arbejde for at finde ud af det er en "rigtig" person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfra4690 skrev, for 13 timer siden:

Jeg blev sgu så paf

Det er måske fordi du ikke forklarer at det er algoritmen, der ledte dig på sporet - ikke din egen aktive indsats. Det virker jo meget creepy og stalker-agtigt, hvis du har søgt efter hende.

Fyrenfra4690 skrev, for 13 timer siden:

her begynder jeg så at tænke at det må så være dit private nr du tiltrækker fyre til at sexe

Du må vel også have brugt enten din private tlf eller samme device, for ellers finder algoritmen det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange amatør-/hobby-/nystartedepiger har måske ikke helt styr på internet og at holde deres privatliv privat - så jeg synes det er en god service overfor pigerne at gøre dem opmærksomme på at de måske ikke er så anonyme i erhvervet, som de ønsker at være.

At nogen så tager det meget fornærmeligt op at man stille og roligt gør dem opmærksom på det - det kan man jo ligesom ikke gøre så meget ved - andet end at sige at - så er de selv ude om det.

Det man ihvertfald aldrig må gøre er: at skrive på Eroguide at hvis man søger lidt - så kan man finde personlige oplysninger omkring en bestemt kvinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Det man ihvertfald aldrig må gøre er: at skrive på Eroguide at hvis man søger lidt - så kan man finde personlige oplysninger omkring en bestemt kvinde!

ja Krak er forbudt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Søgte hende på krak for at se om der er anmeldelser?

I min verden er det lidt langt ude at lede efter oplysninger på krak, FB osv. hvad hvis pigerne gør det samme, ville det være fedt?

Hvilken garanti har du for de ikke søger på dig (ingen) havde lavet en forespørgelse hos  en pige som lavede søgning på mig via MobilePay samt Facebook. Har også været i kontakt med en pige, der delte telefon med et par stykker mere, og i deres deletelefon lå billeder af mig og andre. Bla lå der billede og informationer om en der havde givet dårlig anmeldelse af en anden pige, som brugte samme telefon.

 

i øvrigt havde jeg slet ikke lavet en fast aftale med pigen, men hun mente jeg havde booket en tid, og nu havde forhindret hende i, at tage imod anden kunde. Samtidigt viste det sig, at den adr hun henviste til, var et hus, som en af mine venner lejede ud, og selv har en har en forretning 10 M fra.

Redigeret af El Caliente

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 2 minutter siden:

Hvilken garanti har du for de ikke søger på dig (ingen) havde lavet en forespørgelse hos som lavede søgning på mig via MobilePay samt Facebook. Har også været i kontakt med en pige, der delte telefon med et par stykker mere, og i deres deletelefon lå billeder af mig og andre. Bla lå der billede og informationer om en der havde givet dårlig anmeldelse af en anden pige, som brugte samme telefon.

ja, at tro pigen ikke laver lidt baggrundstjek eller stalking, og bare tager imod alle med et smil på læben er vist at leve i en drømmeverden. (der er nok nogle stykker der gør det men tror nu de fleste i det mindste tjekker nummeret som bestiller tiden )

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 2 minutter siden:

ja, at tro pigen ikke laver lidt baggrundstjek eller stalking, og bare tager imod alle med et smil på læben er vist at leve i en drømmeverden. (der er nok nogle stykker der gør det men tror nu de fleste i det mindste tjekker nummeret som bestiller tiden )

Det fandt jeg ud af de pigen skrev retur, og oplyste mit efternavn i sms ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen garanti og har pigerne heller ikke. 
men at findes deres private Facebook og lign er over min grænse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har ingen garanti og har pigerne heller ikke. 
men at findes deres private Facebook og lign er over min grænse. 

Enig, men tror den går begge veje. Var det i en anden tråd jeg læste, at der var, at de søgte på navne, nu MobilePay er blevet ændret. Det er også over min grænse, at modtage sms med navn og efternavn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, 1 time siden:

Jeg har ingen garanti og har pigerne heller ikke. 
men at findes deres private Facebook og lign er over min grænse. 

kan sagtens følge dig. Dette hos mig lige med facebook var også et engangstilfælde fordi jeg aldrig havde oplevet at ens fulde navn kom frem ved krak søgning, og blev simpelthen nysgerrig da jeg tænkte "hun kan umulig have en facebook hvis hun bruger privat nummer hvor man kan finde navn på krak", valgte at tjekke af nysgerrighed og så, så det var den samme person. Men vil lige tilføje, jeg skrev self ingenting til hende og jeg valgte IKKE at bestille tid da det vil virke lidt forkert nu da jeg kendte hendes navn. Men synes det er fair at tjekke nummeret på krak, og hvis man kan se nummeret er søgt efter måske 200 gange på 1 uge, så vil der falde et rødt flag hos mig, for det kunne tyde på de så var blevet snydt og prøvet at finde ud af hvem det var som snød dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 17 minutter siden:

kan sagtens følge dig. Dette hos mig lige med facebook var også et engangstilfælde fordi jeg aldrig havde oplevet at ens fulde navn kom frem ved krak søgning, og blev simpelthen nysgerrig da jeg tænkte "hun kan umulig have en facebook hvis hun bruger privat nummer hvor man kan finde navn på krak", valgte at tjekke af nysgerrighed og så, så det var den samme person. Men vil lige tilføje, jeg skrev self ingenting til hende og jeg valgte IKKE at bestille tid da det vil virke lidt forkert nu da jeg kendte hendes navn. Men synes det er fair at tjekke nummeret på krak, og hvis man kan se nummeret er søgt efter måske 200 gange på 1 uge, så vil der falde et rødt flag hos mig, for det kunne tyde på de så var blevet snydt og prøvet at finde ud af hvem det var som snød dem :)

Som udgangspunkt havde jeg nok valgt at søge efter anmeldelser af hende her, og jeg er også,ligeglad med hvad medier pigerne befinder sig på. Har de lyst til at bruge deres private telefon, så ved de også hvad de skilter med. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 16 timer siden:

Søgte hendes telefonnummer på krak for at tjekke om der var anmeldelser eller noget lign inden jeg kontaktede hende da der intet stod om hende herinde

@El Caliente det gjorde jeg også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

men at findes deres private Facebook og lign er over min grænse. 

Ditto, men det er sket for mig ved en fejl to gange. Jeg prøvede at tjekke en annonce for om den var "falsk", fx ved at søge på tlf eller søge på billeder. I to tilfælde (som jeg kan huske) dukkede sociale medier eller andre identitetsoplysninger op. Ved det seneste tilfælde skrev jeg en besked til annoncøren, hvor jeg beskrev problemet og hvordan jeg havde opdaget det. Det tog hun ganske pænt imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Det er måske fordi du ikke forklarer at det er algoritmen, der ledte dig på sporet - ikke din egen aktive indsats. Det virker jo meget creepy og stalker-agtigt, hvis du har søgt efter hende.

Du må vel også have brugt enten din private tlf eller samme device, for ellers finder algoritmen det ikke.

Jo jeg forklarede hende at det er TikTok som finder frem til personerne..Havde hun nu brugt et taletidskort eller et nr som sket ikke har forbindelse med TikTok, så havde jeg aldrig set det, det forklarede jeg hende, men eg fik aldrig et svar tilbage. Jeg bruger altid min private tlf for at komme i kontakt med de piger jeg vil besøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan ikke se, hvad det er for et problem, der skulle være her.

Nej det kan du ikke, det skal du heller ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfra4690 skrev, for 44 minutter siden:

Nej det kan du ikke, det skal du heller ikke

Enhver burde da efterhånden vide, at er telefonen tilknyttet div tjenester, så er privatlivet lille. En del piger skilter direkte med deres erhverv på fjæsen/Instagram, så de lever åbenbart fint med de informationer de selv spreder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...