RonJeremy 6 Skrevet 7. April, 2024 Ved at planlægge en tur til Pattaya - primær interesse er Ladyboys. Alle inputs er velkomne - bolig, steder hvor man kan møde ladyboys, priser ST LT osv. Har kun været sammen med en enkelt shemale https://www.ashemaletube.com/model/roberta-rodrigues-932 Det var godt nok anderledes - men har nu lyst til at prøve en ladyboy igen i Thailand. Alle inputs velkomne:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 83 Skrevet 7. April, 2024 RonJeremy skrev, for 15 minutter siden: Ved at planlægge en tur til Pattaya - primær interesse er Ladyboys. Alle inputs er velkomne - bolig, steder hvor man kan møde ladyboys, priser ST LT osv. Har kun været sammen med en enkelt shemale https://www.ashemaletube.com/model/roberta-rodrigues-932 Det var godt nok anderledes - men har nu lyst til at prøve en ladyboy igen i Thailand. Alle inputs velkomne:) De er over det hele …. Bedre og gå rundt for der er masser. Et tip lave en Grindr profil. ; ) jeg har Lejligehed i “ the base” og det er i midten af festen … Go tur der nede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 83 Skrevet 7. April, 2024 Soi 6 holde dig væk derfra alt for dyrt, og slå et smut forbi pumpstation : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 7. April, 2024 Coconut Bar eller Corner, 2 Road Soi 11/ Soi Buakhow ellers overalt i Pattaya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 370 Skrevet 7. April, 2024 Bor på Areca Lodge Fantasy Lounge samt lidt flere steder på Soi Buakhao ned af Soi Pothole til Whiskey Lounge samt en anden bar. Det ville være et par steder. Fantasy lounge er meget in your face og vild hvor Whiskey Lounge er mere laid back. Men LB findes over alt og der findes bar og gogo hvor der kun er LB ovenstående er beer bars kun med LB. TF er ikke den bedste app men Tinder skulle være bedre har jeg hørt. Personligt er LB ikke lige mig så er lidt lav på info. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RonJeremy 6 Skrevet 8. April, 2024 Tak for gode inputs - værdsat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg