Hop til indhold

Recommended Posts

Ved at planlægge en tur til Pattaya - primær interesse er Ladyboys. Alle inputs er velkomne - bolig, steder hvor man kan møde ladyboys, priser ST LT osv. 

Har kun været sammen med en enkelt shemale 

https://www.ashemaletube.com/model/roberta-rodrigues-932

Det var godt nok anderledes - men har nu lyst til at prøve en ladyboy  igen i Thailand. Alle inputs velkomne:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
RonJeremy skrev, for 15 minutter siden:

Ved at planlægge en tur til Pattaya - primær interesse er Ladyboys. Alle inputs er velkomne - bolig, steder hvor man kan møde ladyboys, priser ST LT osv. 

Har kun været sammen med en enkelt shemale 

https://www.ashemaletube.com/model/roberta-rodrigues-932

Det var godt nok anderledes - men har nu lyst til at prøve en ladyboy  igen i Thailand. Alle inputs velkomne:)

De er over det hele …. Bedre og gå rundt for der er masser. Et tip lave en Grindr profil.  ; ) 

jeg har Lejligehed i “ the base” og det er i midten af festen … Go tur der nede 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bor på Areca Lodge

Fantasy Lounge samt lidt flere steder på Soi Buakhao ned af Soi Pothole til Whiskey Lounge samt en anden bar.

Det ville være et par steder.

Fantasy lounge er meget in your face og vild hvor Whiskey Lounge er mere laid back.

Men LB findes over alt og der findes bar og gogo hvor der kun er LB ovenstående er beer bars kun med LB.

TF er ikke den bedste app men Tinder skulle være bedre har jeg hørt.

 

Personligt er LB ikke lige mig så er lidt lav på info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...