Hop til indhold

Dominans på blid klinik

Featured Replies

Skrevet

Som mit Nick sige så er spanking en del af min lyst, men det visuelle betyder også meget, og ser jeg en smuk kvinde med en pisk er jeg hendes lykkelig ofre.

Flere kvinder på klinik tilbyder dominans og har ofte billeder hvor de holder en pisk.

Når man høfligt forespørg om pris så er den væsentligste højre end i sm-studierne, hvor der er meget udstyr osv.

Hvad berettiger den væsenligt højre pris?

Eller er grunden at de reelt ikke tilbyder det og så sætter prisen så høj at vi bliver væk?

Skrevet

Måske det er manglende viden indenfor segmentet.. Altså os “normalt” blide piger har ikke kendskab til hvad det evt ville koste i et sm-studie^_^.. Måske er vi heller ikke heeelt sikre på hvad der skal foregår så for at have en “buffer” så tænker man hellere sætte prisen lidt for høj så vi ikke snyder os selv.. Vi kigger jo som regel bare på hvad andre piger samme sted tager eller hvad telen råder os til hvis vi er usikre fordi hun som regel har været på stedet i mange mange år.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.