Hop til indhold

Recommended Posts

Har aldrig prøvet en rumæner før nu skulle det prøves. Blev taget godt i mod men ærligt over et værtshus. Havde det været dag var jeg ikke kommet. Hun gav dejlig service og midt i det hele foreslog hun sin veninde legede med. Nu blev det rigtig lækkert. 2 munde og fisser. Ahhhh. De  kan anbefales. Veninden hed Mary. https://annoncelight.dk/showad/398963

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSorteCobraPik skrev, for 1 time siden:

Har aldrig prøvet en rumæner før nu skulle det prøves. Blev taget godt i mod men ærligt over et værtshus. Havde det været dag var jeg ikke kommet. Hun gav dejlig service og midt i det hele foreslog hun sin veninde legede med. Nu blev det rigtig lækkert. 2 munde og fisser. Ahhhh. De  kan anbefales. Veninden hed Mary. https://annoncelight.dk/showad/398963

Det bliver et kæmpe nej herfra. Ekstra betaling for hele 12 ydelser er bare for langt bag ved havelågen.

Alene de 200kr ekstra for kys er klart diskvalificerende. Hvad er meningen?

Kan hun overhovedet lide sit job?

De rumænske piger kan lære lidt af thaierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, så ved alle det, så behøver du ikke at skrive det i andre tråde, når det er noget med ydelser, priser og betaling du er utilfreds med. Der har også været en tråd om det for ikke så længe siden, en sikker likes-vinder som dit indlæg nok også bliver, tillykke!

Om Natashe kan li' sit job. Hun gav mig et godt besøg og havde gjort sig dejlig og lækker. Og så er hun bare en flot kvinde. Både Natasha og Mary er søde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
GBlover skrev, for 5 timer siden:

Okay, så ved alle det, så behøver du ikke at skrive det i andre tråde, når det er noget med ydelser, priser og betaling du er utilfreds med. Der har også været en tråd om det for ikke så længe siden, en sikker likes-vinder som dit indlæg nok også bliver, tillykke!

Om Natashe kan li' sit job. Hun gav mig et godt besøg og havde gjort sig dejlig og lækker. Og så er hun bare en flot kvinde. Både Natasha og Mary er søde.

Jeg ser ikke succes-kriteriet i at lægge "likes-.vindere" op i sig selv, men jeg ser et stort potentiale i at hjælpe pigerne til at undlade at gøre noget, som vi mænd nok ikke bryder os om. Og jeg har en vis idé om, at hvis jeg synes det her virker helt aparte på mig, ja så gør det måske også på en del andre. Og jeg vil gerne indrømme, at jeg finder det ret problematisk, hvis pigen eks. slår det stort op, at hun er GFE ekspert og dermed ansporer håbefulde mænd til at komme og leje kærester med en dejlig pige samtidig med, at hun tager ekstra kr. 200 for at kysse oven i de kr. 1500 for den time. Og her må andre rigtig gerne byde ind og irettesætte mig, hvis de er en anden overbevisning. Jeg er blot helt oprigtig i min holdning, og den føler jeg skal på bordet, så pigerne kan justere ind på hvad vi har af behov. Så får både pigerne og os en bedre totaloplevelse.

Redigeret af Napoleon69
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 15 timer siden:

Det bliver et kæmpe nej herfra. Ekstra betaling for hele 12 ydelser er bare for langt bag ved havelågen.

Alene de 200kr ekstra for kys er klart diskvalificerende. Hvad er meningen?

Jeg forstår ikke din utilfredshed, det er da fint at der åbent skiltes med hvad alt ekstra koster. 

Nu tænker jeg godt du kan finde eksempel på, at du har fået hele paletten med til basisprisen på fx. 800 for 30 min, men det er helt sikkert undtagelsen.

Der er da ikke noget mere lystdræbende end at skulle til at finde ud af hvilke ekstraydelser der tilbydes på stedet og hvad det koster.

Her er det enkelt, kryds af, regn sammen, bestil og betal - og så kører legen.

Tungekys til 200... Tja, hvis det er det jeg gerne vil have er det da træls at sætte maskinen igang bare for at finde ud af, at trunten slet ikke tilbyder det. Her er det klar snak, smid 200 spir og du kan snave hende i brædderne, den mulighed er det da svært at finde gratis...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår ikke din utilfredshed, det er da fint at der åbent skiltes med hvad alt ekstra koster. 

Nu tænker jeg godt du kan finde eksempel på, at du har fået hele paletten med til basisprisen på fx. 800 for 30 min, men det er helt sikkert undtagelsen.

Der er da ikke noget mere lystdræbende end at skulle til at finde ud af hvilke ekstraydelser der tilbydes på stedet og hvad det koster.

Her er det enkelt, kryds af, regn sammen, bestil og betal - og så kører legen.

Tungekys til 200... Tja, hvis det er det jeg gerne vil have er det da træls at sætte maskinen igang bare for at finde ud af, at trunten slet ikke tilbyder det. Her er det klar snak, smid 200 spir og du kan snave hende i brædderne, den mulighed er det da svært at finde gratis...

 

Nu har jeg jo ikke viden om hvor længe du har været i det her game. Men af erfaring bliver man klog. Jeg kan kun sige, at jeg har betalt min del til den her livsførelse, og den er ikke lille.    Med det sagt, så finder man jo også ud af, at et stort flertal - og her tænker jeg blandt andet thai pigerne - der skriver de hvad en time koster, lad os sige 1500 kr. og derefter trykker vi på den grønne knap og hygger os i en time. Jeg behøver ikke at færdiggøre manuskriptet forinden, for jeg aner dybest set ikke hvad jeg lige har lyst til 30 min inde i seancen. Thai har så små numser, at de fleste frasiger sig anal, og fred være med det. Udover det tager vi hen ad vejen og følger lyst og fantasi....til kr. 1500. Omvendt havner vi jo i både 2500 og 3000 inden man en færdig, og mener jeg bare ikke en time kan bære. Udover det er der diskussionen om GFE/ kys. Kan man forestille sig en Girl Friend Experience uden kys? Og bør det så koste 200 oveni? Umiddelbart kan jeg ikke erindre en thai, der tager ekstra pris for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Napoleon69 skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg jo ikke viden om hvor længe du har været i det her game. Men af erfaring bliver man klog. 

Jeg har kun været i gamet i godt 45 år og er ikke engang sikker på at jeg har nået et 4 cifret antal af kvinder jeg har betjent mig af.. endnu... Men det er tæt på...

Så jeg er nok stadig en grønskolling når det gælder købesex, og jeg lærer også stadigvæk hver dag af de erfarne i gamet;-)

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 7.4.2024 at 13:50:

Det bliver et kæmpe nej herfra. Ekstra betaling for hele 12 ydelser er bare for langt bag ved havelågen.

Alene de 200kr ekstra for kys er klart diskvalificerende. Hvad er meningen?

Kan hun overhovedet lide sit job?

De rumænske piger kan lære lidt af thaierne.

Hvis du ikke vil betale prisen, så fair nok. Det er tredje gang, at jeg ser dig lave sådan en smøre her indenfor kort tid. Tillægsydelser har været en del af gamet i meget lang tid. Hvis du bliver ved med at brokke dig over det, så er jeg nok ikke den første eller sidste, som bliver en lille smugle træt i hovedet.

Hvis du ikke har råd, så snup en spiller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...