Hop til indhold
Slowman

En stor smuk oplevelse eller hvad?

Recommended Posts

Jeg oplever stor forskel på hvordan købesex brugere opfatter/oplever/beskriver oplevelsen hos en GP

Der er erfarne brugere der lisom nedtoner - hallo mand, det er bare et godt put med en sød dame, ikke mere end det.

Der er også erfarne brugere der tilsyneladende har en ny fantastisk, dejlig og betydelig oplevelse hver gang (hvis alt spiller sammen) og såvidt jeg kan bedømme får meget mere ud af det

Og så er der jo alt derimellem. Der er jo også forskel på dage, piger, omgivelser mv.

Men jeg håber aldrig det bliver så fladt for mig at jeg ikke betragter det som en særlig dejlig og ret betydelig oplevelse, der nydes, huskes og skattes.

Måske skal man tænke lidt på at holde en frekvens og en kvalitet, så det bliver ved med at være en lidt spændende, lidt særlig og ekstraordinær oplevelse?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det bare er mig men hvad mener du ?

altså jeg går ud fra folk skriver en sandfærdig beretning om deres oplevelser, så hvis pigen/oplevelsen var skod så bliver anmeldelsen tilsvarende negativ og omvendt hvis oplevelsen/hun var helt fantastisk ?

Hvad ved jeg, mennesker er forskellige og sådan skal det være jo..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 3 timer siden:

Måske det bare er mig men hvad mener du ?

altså jeg går ud fra folk skriver en sandfærdig beretning om deres oplevelser, så hvis pigen/oplevelsen var skod så bliver anmeldelsen tilsvarende negativ og omvendt hvis oplevelsen/hun var helt fantastisk ?

Hvad ved jeg, mennesker er forskellige og sådan skal det være jo..

Det var slet ikke det jeg tænkte, mere om hvordan den enkelte sexkøber oplever “oplevelsen”. Som en hverdagsbegivenhed der er fin og rar, men heller ikke mere eller noget helt særligt, man under sig selv og nyder i fulde drag, med mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant emne ! 
 

Jeg gider egentlig ikke skrive om mine (få) dårlige oplevelser. Jeg tilskriver dem dårlig kemi eller en af os havde en off day. Skete blandt andet med en dansk GP som har en massiv fanskare herinde.  

Hvis det er et direkt scam eller snyd med billederne ville jeg skrive det. 

 

Jeg samler på de gode oplevelser, jeg betaler gerne for kvalitet og rigelig tid. Jeg nyder tiden op til besøget, selve besøget, og sørger for at sige tak efterfølgende. Den høflighed betaler sig helt klart når man skriver næste gang. 

 

Og jeg skriver heller ikke en anmeldelse på alle oplevelser. 
 

God vind derude - husk at du selv skal “investere” i oplevelsen. It takes two to tango 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...