Ny bruger 100 Skrevet 6. April, 2024 Hejsa. Er der nogen der har besøgt hende her Og kan om det hende på billederne man møder https://annoncelight.dk/showad/399670 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 25 Skrevet 12. April, 2024 Har du mon taget en for holdet? Ser fristende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papillon 4 Skrevet 4. Juni, 2024 Hej, følger lige op på denne i håbet om at nogen i mellemtiden har besøgt “Yasmin” i Horsens, og vil dele lidt. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 4. Juni, 2024 Jeg har været forbi for en 2-3 uger siden. Det var dælme ikke nogen succes. Stedet er meget lidt diskret - en opgang med låst yderdør midt på en af hovedgaderne, men hun var hurtig til at åbne. Pigen er såmænd sød nok, og de lidt anonyme billeder kunne sagtens være af hende - hun har i hvert fald en pænt stor barm, og er ellers slank og pæn. Men servicen var sgu ringe. Jeg havde bestilt en times b2b for 1000kr. Det blev til 20-25 minutters olie-nusseri på bagsiden - ikke noget der overhovedet mindede om massage. Og ingen pirring. Nå, men da jeg blev vendt om var der da i det mindste en god udsigt, for hun er som sagt meget pæn. Men hendes udførelse af b2b er noget værre vrøvl. En ordentlig omgang olie på kalorius, barmen lidt frem og tilbage over ham, et par gange gled hun så langt op at jeg kunne når brysterne med ansigtet, men så veg hun straks tilbage igen. Efter 5 minutter satte hun sig ved siden af og så skulle der sluttes af med et HJ. Det var en kedelig omgang, og det eneste jeg fik lov at røre ved hende, var en enkelt hånd på den ene balle. Nå, men hun fik da gjort HJ færdig - og 30 sekunder efter var hun ude af rummet. Så kom hun tilbage med et glas lunkent vand - og så kunne jeg forstå at turen var slut. Jeg stod tilbage på den befærdede vej præcis 40 minutter efter at jeg gik ind ad hoveddøren. Om jeg kommer igen? Nul - niks - aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 25 Skrevet 5. Juni, 2024 Kan kun tilslutte mig mrboobsnow. Sød pige flot krop men service ikke noget at skrive om. Gentagelse nok ikke noget som kommer til at ske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papillon 4 Skrevet 6. Juni, 2024 Tak, så er hun streget af listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-Doggy 4 Skrevet 29. Juni, 2024 Jeg tog chancen med Yasmin trods anmeldelsen og det er jeg glad for nu. Sød og flot pige! Havde på forhånd aftalt hård massage af min ryg og afslutning med hj. Den service leverede hun helt som forventet. Da jeg havde tid til overs tilbød hun hovedbundsmassage som også var virkelig afslappende og lækkert. Flot sted og flot pige. Jeg kunne godt finde på at booke tid igen en anden gang jeg er i Horsens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg