Hop til indhold
Mega Happy

Passionate Annie – total fantastisk oplevelse

Recommended Posts

 

Vågnede med kun lettere tømmermænd … men, selvfølgelig bag-stiv – så, det var jo oplagt lige at tjekke om, der ikke lige var nogen at dele lidt glæde med og STOR var min glæde, da jeg opdagede nyligankommet Passionate Annie – jeg skrev ca. 8.30 og fik svar ca. 13.00 – var hos hende på det der sted ved Field’s kl. 14.

Ankom og hun lignede faktisk en som lige var stået op :-) Hvilket hun bekræftede … Derfor, den lidt lange svartid – går jeg ud fra. Havde bestilt en 1 time med ”blød domination” (mest for, så er jeg det mig som bestemmer) – det fik jeg; sammenlagt: 2200,-kr.

Derudover, bekræftede hun også sin alder på 18år – og hun fortalt, at hun bliver 19år næste måned. Og – Jo, YO-hoho – det skal nok passe – for hun har bryster i blomst; er total slim-fit:-)som er for smækker-lækker – et fantastisk og direkte smukt syn i doggy-point-of-view.

Dog, jeg har – indrømmet et bredt sammenligningsgrundlag – hun kysser ikke dybt med tungen, - men: HEY, fint med mig – det er der mange af de andre, der gør – så, hvad gør det ... Annie er åbenlyst også lidt genert, og der skulle lidt small-talk og nogle komplementer til at bløde stemningen op.

Hun fortalte, at hun kun bliver til i morgen … - vi må jo håbe, at hun kan ombestemme sig.

Total go’oplevelse

Passionate Annie - New in CPH! | Sex i København S (nympho.dk)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mega Happy skrev, for 30 minutter siden:

sammenlagt: 2200,-kr.

Okay, så det er den billige prisliste, der gælder. Hun har ret forvirrende to prislister - en under "om mig" og en under "priser". Den ene er 400 dyrere end den anden for en time.

Generelt er det ærgerligt at indlejre URL, for så kan man ikke søge på den: https://nympho.dk/n17177/5973/passionate-annie-new-in-cph/#profile-prices

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, Lige nu:

Okay, så det er den billige prisliste, der gælder. Hun har ret forvirrende to prislister - en under "om mig" og en under "priser". Den ene er 400 dyrere end den anden for en time.

Generelt er det ærgerligt at indlejre URL, for så kan man ikke søge på den: https://nympho.dk/n17177/5973/passionate-annie-new-in-cph/#profile-prices

Det er den billige, under “priser” tab’en på nympho der gælder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Okay, så det er den billige prisliste, der gælder. Hun har ret forvirrende to prislister - en under "om mig" og en under "priser".

Hej - godt set! - jeg var faktisk også parat med de "dyre penge" - men, belært af erfaring spurgt jeg hende og fik svaret 2200,-kr. - men, læser man annoncen, tror hun også, at hun er i Sverige :-) måske, er det en del af svaret. Forklaring, nok?

Redigeret af Mega Happy
for venskabelig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Mega Happy skrev, for 8 timer siden:

(…)

Derudover, bekræftede hun også sin alder på 18år – og hun fortalt, at hun bliver 19år næste måned. Og – Jo, YO-hoho – det skal nok passe – for hun har bryster i blomst; er total slim-fit:-)som er for smækker-lækker – et fantastisk og direkte smukt syn i doggy-point-of-view.

Dog, jeg har – indrømmet et bredt sammenligningsgrundlag – hun kysser ikke dybt med tungen, - men: HEY, fint med mig – det er der mange af de andre, der gør – så, hvad gør det ... Annie er åbenlyst også lidt genert, og der skulle lidt small-talk og nogle komplementer til at bløde stemningen op.

Hun fortalte, at hun kun bliver til i morgen … - vi må jo håbe, at hun kan ombestemme sig.

(…)

Tak for din anmeldelse. Hun ser fin ud på billederne. Jeg har også selv haft lidt kig på hende.

 

Det lyder da godt nok som et kort ophold. Typisk bliver pigerne lige lidt længere end det.

 

Bebop skrev, for 8 timer siden:

Okay, så det er den billige prisliste, der gælder. Hun har ret forvirrende to prislister - en under "om mig" og en under "priser". Den ene er 400 dyrere end den anden for en time.

Generelt er det ærgerligt at indlejre URL, for så kan man ikke søge på den: https://nympho.dk/n17177/5973/passionate-annie-new-in-cph/#profile-prices

Tak for også lige at bringe det op. Jeg studsede også over det, men der stod også noget i annoncen om Sverige, så jeg tænkte at noget måske ikke helt passede. Så er det åbenbart den prisliste, der står under “priser” der gælder. Jeg undrede mig bare, da der også var rettet til DKK dvs. danske kroner. Det kan være hun også kommer til f.eks. Norge eller Sverige nogle gange.


For at vende tilbage til selve anmeldelsen. Fedt at høre at du havde et godt besøg, og det kunne lyde som om der var kemi. Jeg ved dog ikke hvor meget, jeg er til at dominere hverken den ene eller anden vej – eller som du siger “at bestemme”. Hun ser da ud som en ok frisk type men hvem ved måske er hun genert. Uanset hvad ligner hun en meget fin pige. Jeg ved dog ikke helt, hvad bryster i blomst er, men jeg gætter du mener at hun har nogle fine bryster – ellers så ret mig. Æv med de manglede tungekys. De fleste der skriver de udbyder det gør det også, så jeg ved ikke om jeg er helt enig der med, at der er mange piger der ikke tungekysser når de skriver det. Man ved aldrig helt med pigernes alder men det er en anden snak – men hun ser da netop ung ud på billederne så hun da sikkert sagtens være det.

 

Er hun i lejlighed eller på hotel? :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 timer siden:

Er hun i lejlighed eller på hotel? :)

Hej du, - hotellet, - jeg foretrækker lejligheden :)Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Mega Happy skrev, for 14 timer siden:

Hej du, - hotellet, - jeg foretrækker lejligheden :)Hvad med jer?

Tak for dit svar. Og din hilsen – det behøver du skam ikke. Nårh, så er det jo der på Amager. Jeg ved dog ikke helt, hvor tæt det er på Fields så, hvis det netop er det sædvanlige. Du sætter både hotel og lejlighed i bestemt ental, så jeg ved ikke om du tænker på et specifikt.

 

Det er netop ærgerligt med hotellerne, som det er blevet nævnt af et par stykker. Nu stiller du dog et spørgsmål her med, hvad folk mon foretrækker, der måske lægger op til en større debat om emnet lejlighed vs. hoteller. Der vil jeg nok umiddelbart tænke, at f.eks. generel debat var mere egnet. Men det ligner netop en rigtig fin pige – æv, at hun også er på et af hotellerne. Jeg har haft kig på hende og et par andre piger :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mega Happy skrev, den 6.4.2024 at 17:36:

Hun fortalte, at hun kun bliver til i morgen … - vi må jo håbe, at hun kan ombestemme sig.

hendes annonce er aktiv igen her til morgen men hun svare ikke ? nogen der ved noget ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...