Hop til indhold

Annie, Nympho

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Annie fra Nympho.

Top lækker pige og jeg er ikke tvivl om at hun er 18-19 år (alt ved hende ulmer af gymnasiepige). Hendes krop er super lækker. Hendes ansigt er også virkelig smukt. Hun bliver kun et par dage og kommer nok ikke igen. Hendes engelsk er ikke det bedste og lige da vi mødtes var hun meget genert/kold og hun kigger også lidt på telefonen mellem runder. Hun bløder dog op undervejs og hun lever sig fint ind i sexen, når man først er i gang og virker til at kunne lide det. :) 

https://nympho.dk/n17177/5973/passionate-annie-new-in-cph/

Kunne godt besøge hende endnu engang, hvis hun en dag kom til CPH igen

Redigeret af peterfils

Skrevet
peterfils skrev, for 32 minutter siden:

Ja - det har jeg så også:-) - så vores anmeldelser kom til at krydse hinanden - men, kan bekræfte en meget go'oplevelse.

Skrevet

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor sådan en ung smuk pige får skudt SÅ meget filler i læberne. Det ser helt forkert ud, efter min mening. Det passer slet ikke til resten af hendes kønne ansigt.

Skrevet
Mega Happy skrev, for 8 minutter siden:

Ja - det har jeg så også:-) - så vores anmeldelser kom til at krydse hinanden - men, kan bekræfte en meget go'oplevelse.

Haha, dog har hun rodet lidt med alderen hun sagde hun var 19 til mig og 18 til dig, men ung og smuk det er hun haha :) 

Hun kommer nu til at få travlt i aften og i morgen;) 

Redigeret af peterfils

Skrevet
Guffel skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor sådan en ung smuk pige får skudt SÅ meget filler i læberne. Det ser helt forkert ud, efter min mening. Det passer slet ikke til resten af hendes kønne ansigt.

Det er ikke så slemt i virkeligheden, jeg mistænker billederne blev taget lidt efter det blev gjort. 

Skrevet
peterfils skrev, den 6.4.2024 at 17:07:

Top lækker pige og jeg er ikke tvivl om at hun er 18-19 år (alt ved hende ulmer af gymnasiepige). Hendes krop er super lækker. Hendes ansigt er også virkelig smukt. Hun bliver kun et par dage og kommer nok ikke igen. Hendes engelsk er ikke det bedste og lige da vi mødtes var hun meget genert/kold og hun kigger også lidt på telefonen mellem runder. Hun bløder dog op undervejs og hun lever sig fint ind i sexen, når man først er i gang og virker til at kunne lide det. :) 

https://nympho.dk/n17177/5973/passionate-annie-new-in-cph/

Kunne godt besøge hende endnu engang, hvis hun en dag kom til CPH igen

Tak for anmeldelsen. Kyser hun med tung?

Skrevet
Where2 skrev, for 22 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Kyser hun med tung?

Nej, men hendes kys med læber er nu ret gode alligevel. Plejer ellers at være heldig med at pigerne gerne vil bruge tunge, men ikke denne gang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.