Hop til indhold
lingamer

Linda, Odense, Lindacska. En slem skuffelse.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/399782

I en SMS, nævnte jeg ’Shower together’ og ’Megafrench’, og fik retur svaret Oké.
Der blev også aftalt 45 minutter.

Stedet er på en sidegade til Kochsgade.
Da jeg blev lukket ind, var det af en pige som mindede om billedet.
Hun kunne dog nærmest intet Engelsk, så det må være hendes ældre veninde, der besvarer SMS.

På værelset foreslog (på tegnsprog) et bad sammen, eller bare at jeg kunne blive ny-vasket.
Det var hun ikke interesseret i, og tog nogle vådservietter frem, og tørrede sig med en i skridtet.
Derefter tørrede hun mig.  

Så fik jeg ca. et minuts blow, og derefter på med kondom og sex, men kun doggy, andre pos. ville hun ikke.
Der var ikke antydning af indlevelse eller den mindste stønnen.
Til gengæld bredte der sig en lugt, som nok ikke havde været så kraftig efter et bad.

Et par gange famlede hun med sin mobil, og efter 28 minutter var vi færdige, for hun rejste sig og gik rundt.
Hun forklarede, at der var kommet den næste kunde! Selv om der var mere end et kvarter tilbage.

Jeg kaldte på den anden pige, som kunne Engelsk, og forklarede hende, at jeg slet ikke var tilfreds.
Det endte med at Linda hentede 200 kr og gav dem til mig.
Selv om jeg havde fået alle pengene tilbage, ville jeg ikke være tilfreds.
Jeg var slemt skuffet og snydt.
Der var bare rigtig dårlig stemning. Så jeg gik derfra.

Der er vel kun en ting at gøre efter sådan en oplevelse, og det er at lave en anmeldelse.
Jeg ’tog en for holdet’ og håber at andre vil gøre ligeså.

Nogen vil sige, den stakkels pige. Hun skulle være blevet hjemme. Sådan er det nok også.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Jeg var ellers på vej - hun ser sprød ud. Men tak for advarslen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...