Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n17091/5931/liza/

Hej Gutter

SKYNDER MIG MED BIG TIME ADVARSEL…

Var selv faldet i svime over Liza, tænkte wow en godte – men, men det er på INGEN måde den pige man møder hvis man som jeg bookede en tid.

Russermafiaen når den er værst – man ved jo aldrig hvem man kommunikere med, for det meste er det en skygge person og ikke pigen.

Prøver at gøre det kort.

I dag den 06.04.2024 får jeg booket tid til 11:15, det gik egentligt nogenlunde let nok – hotellet beliggende ved Føtex i Dr.Byen, et af Russer Mafiaens foretrukne.

Nå men jeg kommer som planlagt, i fornuftig tid – venter lidt i bilen og sender så en besked, ”Heyy dig, jeg er her nu – hvor mødes vi” laaaaang pause, - kan se beskeden bliver læst, ingen svar.

Ny besked… Jeg er her nu hvor mødes vi…. Laaaaaaaaaaaaang pause, så svar. OMG, er du idiot vi mødes ved XXXX (symbol for Hotellets navn”

Flabet, faktisk og i den virkelige verden var jeg smuttet – hvis en leverandør kalder en kunde idiot, men jeg blev hængende – klokken var nu blevet 11:40, jeg svare pænt.

”ja jeg er med på det er hotel XXXX jeg er her nu, jeg mente hvor henter du mig – er det ved elevator i lobby eller ….(?)

Laaaaaaaaaaaaang pause og så svar fra personen jeg skriver med. ” du er da for dum til mig”

Her overvejede jeg at blokere og bare køre – men noget triggede mig, og afventende i bilen måtte jeg se om pigen var pigen fra annoncen så jeg blev hængende. (Dog var jeg fast besluttet på jeg under ingen omstændighed ville ligge så meget som en krone)

Laaaaaang pause os ”ding” på telefonen – kom nu, til elevator.

Jeg stiger ud af bilen og går med friske skridt til indgang – venter yderlig 5-7 minutter ved elevator.

Døren går op og en pige kommer til syne, jeg er ikke i tvivl – den pige er på INGEN måde i nærheden af at være Liza, som i på ingen måde.

Jeg bliver målløs stående i 2-3 sekunder som føles som timer – hun forkælet og arrogant siger, kom nu.

Da jeg var fast besluttet på jeg ikke ville bruge penge efter den flabet behandling – svare jeg, er du Liza (bare for at dobbelt tjekke)

Ja kom svaret prompte fra mennesket – hvortil jeg siger, nej – du er så langt fra de billeder du har på din annonce.

Pigen bare kikker på mig, og siger hvis du aflyser nu skylder du mig 1.000,-

Lad os lige huske – jeg havde booket tid 11:15 og nu var klokken tæt på 12:00 og pigen var på ingen måde i nærheden af at være hende fra annoncen.

Må indrømme jeg fandt situationen komisk, så jeg begyndte at grine – hvilket fik Russer tøsen til at tænde helt af, og nu strømmede ukvemsord ud af pigebarnet.

Dagens bedste beslutning, jeg tog var da jeg blot vendte om og gik mod bilen.

Spørgsmål.

Hvem var den pige jeg mødte – ingen ide, men en på vel 26-28 år.

Så lad jer ikke snyde af de lækre billeder på annoncen – spar jer turen.

God lørdag

Redigeret af Martin Balschmidt

Skrevet

det lyder forfærdeligt og slet ikke i orden .

må dog være ærlig og sige at jeg er forvirret over forløbet

jeg har besøgt samtlige piger fra den gruppe , har aldrig fået sådan et flabet svar eller blevet kaldt ting på den måde . ikke alle oplevelser har været gode , men det du beskriver er over grænsen . 

jeg har besøgt liza . det var uden tvivl pigen på billederne . kommunikationen var den samme som andre fra den gruppe . pigen var sød og super snaksagelig

Skrevet
AgentLeman skrev, for 1 minut siden:

jeg er forvirret over forløbet

Martin har en historik med at værre relativt pirrelig om adresseoplysninger. Måske er der to sider af kommunikationen, der kan forklare mere om den ene side. Martin gav ved en lignende oplevelse hos samme kartel også pigen 3/10 i udseende, selvom hun lignede sine billeder og han blev lykkelig, da han så hende åbne døren. Efter dårlig oplevelse var udseendet så 3/10. Nogle anmeldere lader konklusionen farve alle oplysninger i samme farve.

Men altså: Du har besøgt hende og du mener billederne er af hende? Vil du uddybe oplevelsen, for der er en aktuel efterlysning, og der har været en anmeldelses tråd, som er blevet slettet igen.

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Martin har en historik med at værre relativt pirrelig om adresseoplysninger. Måske er der to sider af kommunikationen, der kan forklare mere om den ene side. Martin gav ved en lignende oplevelse hos samme kartel også pigen 3/10 i udseende, selvom hun lignede sine billeder og han blev lykkelig, da han så hende åbne døren. Efter dårlig oplevelse var udseendet så 3/10. Nogle anmeldere lader konklusionen farve alle oplysninger i samme farve.

Men altså: Du har besøgt hende og du mener billederne er af hende? Vil du uddybe oplevelsen, for der er en aktuel efterlysning, og der har været en anmeldelses tråd, som er blevet slettet igen.

Korrekt, jeg har før været uheldig med dette kartel.

Og kan jo se jeg ikke står alene med disse oplevelser - derfor vi har muligheden for at bringe advarsler.

En advarsel er kun en rette tråd, men omkring pigen jeg mødte - er jo ikke okay at sende en stand-in pige ned, i tilfælde af, at liza findes....

Redigeret af Martin Balschmidt

Skrevet
Martin Balschmidt skrev, for 3 timer siden:

Korrekt, jeg har før været uheldig med dette kartel.

- men, det har jeg ALDRID - tværtimod - er de altid de sødeste, smukkeste og vel at mærke mest pålidelige! 

Martin Balschmidt skrev, for 4 timer siden:

Russer Mafiaens

Er der belæg for at det er "russer" ... - sjovt nok har de fleste GP'er fra den "kant", jeg har talt med godt nok kunnet tale russisk - men, har alle taget afsted fra "Rusland" ... - Så, er der nogen som har belæg for, at det er den "Russiske mafia"? - for det er i mine øjne en grov beskyldning - især i disse tider ... For, så vil jeg da selv ændre adfærd - dog, hvis det ikke er sandt; er der måske andre som har en anden dagsorden.

Regner desuden med at besøge Liza i næste uge - så, får jeg se ... 

Skrevet
Mega Happy skrev, Lige nu:

er der nogen som har belæg for, at det er den "Russiske mafia"?

Nej, det er albanere - pigerne er fra forskellige lande. Der har været en retssag - det er off topic.

Skrevet

Den der russiske mafia? Er det ikke mest en myte skabt af hyper-paranoide sexkunder, som i bedste trumpistiske stil ser spøgelser overalt? :rolleyes:

Jeg besøger Liza i morgen og skal nok vende tilbage med be- eller afkræftelse... :D

Skrevet
yrghh skrev, for 17 minutter siden:

Den der russiske mafia? Er det ikke mest en myte skabt af hyper-paranoide sexkunder, som i bedste trumpistiske stil ser spøgelser overalt? :rolleyes:

Jeg besøger Liza i morgen og skal nok vende tilbage med be- eller afkræftelse... :D

Nej

Skrevet
sacrecoeur108 skrev, for 1 minut siden:

Nej

Jo, jeg gør!

Skrevet

tvivler også lidt på den russiske mafia .. Fordi man er fra et andet land og er Pimp eller noget lignende så er det ikke ens betydning med mafia. 

Skrevet
yrghh skrev, for 39 minutter siden:

Jo, jeg gør!

Nej

Du bliver mødt af 5 hærdebrede russiske mafiosos, som tager sig kærligt af digB)

Skrevet
yrghh skrev, 1 time siden:

Jeg besøger Liza i morgen

Glæder mig at høre fra dig =)

Skrevet
yrghh skrev, for 15 timer siden:

Er det ikke mest en myte skabt af hyper-paranoide sexkunder

Jo, den er nemlig albansk. Altså bagmændene er albanere, pigerne er fra alle mulige steder, inkl. Rusland og Ukraine. Det ved vi fra en retssag der kørte for et par år siden, som er omtalt i flere tråde herinde. Tag evt. diskussionen i Generel Debat.

Skrevet

Pigen jeg mødte er uden tvivl Liza fra annoncen. Jeg vil vurdere hende til at være mellem 19 og 21 år.

Hun har svaret venligt og hurtigt hele vejen igennem, og fra jeg ankom til hotellet gik der ca 3 minutter før hun stod foran mig.

Jeg har besøgt en del piger på det hotel og ingen af dem har været en del af den der mafia... Og det antager jeg, fordi jeg HAR mødt piger, som har været placeret i DK mere eller mindre frivilligt, og de har typisk en helt anden tilgang til arbejdet. (Jeg skrev et indlæg om en af pigerne for et halvt års tid siden).

Liza hyggede sig og fortalte åbent om sin baggrund (som ikke er russisk), og hun havde ikke alt for travlt med at smide mig ud da tiden var gået. Super oplevelse med en sød ung pige!

Skrevet
yrghh skrev, for 54 minutter siden:

ingen af dem har været en del af den der mafia

Man har lov at drømme.

Skrevet

Bare lige for at give lidt oplysning om hvordan man genkender piger fra den " Russiske mafia " Eller "Albanske mafia" eller som den oprindeligt hed " Selfie Banden" som man dengang mente var connected med Estland.

I dag kan man genkende pigerne ved at de ofte huserer på hoteller på Amager. Deres pris for en time er 1900 kr. Det er kun muligt at sms med dem og de bruger ofte også Whats app for kommunikation, men man kan aldrig ringe til dem.

Et andet kendetegn er at de fleste af pigerne er yngre og som regel taler dårligt engelsk

Og så vil de som regel altid have følgende ydelser med i deres basis pakke: "Including service in price: Sex with condom, All position, French kissing, Shower together, OWO bj without, Hugs, Dirty talk, Licking pussy, Cum on body, GFE."

Så bonger den ind med de fleste af ovennævnte kriterier, er det med overvejende stor sandsynlighed den gamle Selfie bande, der står bag pigen.

Redigeret af Ubeskriveligt

Skrevet
Martin Balschmidt skrev, den 6.4.2024 at 12:57:

(…)

Ja kom svaret prompte fra mennesket – hvortil jeg siger, nej – du er så langt fra de billeder du har på din annonce.

Pigen bare kikker på mig, og siger hvis du aflyser nu skylder du mig 1.000,-

Lad os lige huske – jeg havde booket tid 11:15 og nu var klokken tæt på 12:00 og pigen var på ingen måde i nærheden af at være hende fra annoncen.

Må indrømme jeg fandt situationen komisk, så jeg begyndte at grine – hvilket fik Russer tøsen til at tænde helt af, og nu strømmede ukvemsord ud af pigebarnet.

Dagens bedste beslutning, jeg tog var da jeg blot vendte om og gik mod bilen.

(…)

Tak for din anmeldelse, hvis kan kalde den det, når I aldrig nåede frem til et egentligt møde.

Jeg synes ellers pigen ser virkelig fin ud på billederne. Jeg har haft lidt kig på hende – jeg har næsten svært ved at forestille mig hende være arrogant. Men det lyder da godt nok ikke særlig rart. Især hvis der går lang tid, uden hun svarer, her 25 min. – omvendt kan der selvfølgelig opstå en forsinkelse. Lad os dog sige, hun var en time forsinket. Så kunne det da i hvert fald slet ikke komme på tale med at betale f.eks. 1.000 kr. Jeg gad vide hvilket land hun mon er fra, hun behøver ikke at være russisk?

Ubeskriveligt skrev, den 8.4.2024 at 09:42:

(…)

I dag kan man genkende pigerne ved at de ofte huserer på hoteller på Amager. Deres pris for en time er 1900 kr. Det er kun muligt at sms med dem og de bruger ofte også Whats app for kommunikation, men man kan aldrig ringe til dem.

Et andet kendetegn er at de fleste af pigerne er yngre og som regel taler dårligt engelsk

(…)

En moderator har lige skrevet, at folk skal tilbage til anmeldelsen. Så jeg kan ikke helt svare på, hvad du skriver her.

Men jeg kan dog sige, at det typisk er sådan med pigerne for den gruppe, at de ligner deres billeder. Servicen har dog en gang imellem været svingende og det med hoteller knap så fedt.

Den historie med Liza kan derfor undre mig, og jeg ville derfor også umiddelbart mere tro på det, som @yrghh skriver her med, at det nok er hende man møder i ca. den alder hun skriver dvs. 19 år og ikke f.eks. ti år ældre eller i slut-tyverne som du selv skriver.

I forhold til det øvrige med pigerne og mistanke om, at der skulle være nogle pimps eller lignende etc., tænker jeg netop nok det er bedst at tage den f.eks. i generel debat. Men hun ser da ellers fin ud på billederne :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

* Der var et opmærksomt medlem, @Bebop, der skrev til mig. Det er selvfølgelig først og fremmest tænkt i forlængelse af, hvad ts skrev, delen med, at hun nok ligner billederne og at det nok ca. er pigens alder der står i annoncen.

Så der skulle stå: “…det nok er hende man møder i ca. den alder hun skriver dvs. 19 år og ikke f.eks. ti år ældre eller i slut-tyverne som ts skriver. “ Dvs. ikke: “… som du selv skriver. “

Jeg kan også se, der mangler et komma helt i starten af min kommentar hvis det hele skal med.

Der må arbejdes på en endnu skarpere korrektur.

#EroguideKorrektur :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Det er svært at gisne om, hvilke misforståelser der ser sket i TS' tilfælde, men tilsyneladende er vi flere, der har mødt pigen fra annoncen og ikke har haft problemer med hverken tid eller kommunikation. Dermed ikke sagt at TS har været galt på den, men blot en generel undren over, at det overhovedet kunne ske.

For mig er der absolut ingen tvivl om at den Liza man ser på billederne også er den Liza man møder. Hun taler virkeligt godt engelsk og er utroligt venlig og imødekommende. Og alderen er absolut retvisende indenfor de normale +/- 2 år

Skrevet

Jeg synes at hendes måde at kommunikere på er særdeles frastødende. Hvordan er hun så ikke live i et hotelværelse. 
Banditten nægter at rejse sig når jeg tænker på hende. 
videre. Videre. 

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes at hendes måde at kommunikere på er særdeles frastødende.

Jeg måtte lige kigge tilbage på min konversation med hende. 
Hun er kortfattet men venlig og imødekommende. Meget nem at forstå pga af hendes gode engelskkundskaber. Eneste ankepunkt er at hun bruger mange emojis, men sådan er det nok med 19-årige... 

Skrevet

Det kan jeg ikke genkende. 
ingen emojis. Men mange !! Og No osv. 

Skrevet

Ingen emojis her heller…

Jeg har haft en aftale med hende, indgået 5 timer før. Da alt er på plads, ber’ jeg om hendes adresse og hører aldrig mere…Vorherre bevares

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.