Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/398661

Da ingen havde input til hende, tog jeg en for holdet, da jeg synes hun så vældigt interessant ud, og hun garanterede det var hende på billederne 

Nem at kommunikere og fik booket en tid (45 min), ankom til stedet til tiden.

Det var 100% hende, ligesom på billederne så ingen fusk her.

Flot og lækker, et en ultra tynd Thai, men en flot kvinde med formerne de rigtige steder, så hun levede op til mine forventninger

Hun startede ud med en meget leg massage af af hele bagsiden, altså meget lette berøringer uden nogen berøringer af erogene zoner, så tænkte, nå det er sådan en omgang, øv

Men gik hun over til b2b og så kom der fart over tingene, fik en god omgang af hele hendes krop på bagsiden og med lette berøringer af de sjove steder.

Så om på ryggen hvor jeg fik den samme omgang, rigtigt dejligt, så gled det over i den sjove del, som var fantastisk godt, hun kunne sit kram og virkede faktisk til selv at nyde det, eller ikke til at hade det

Så alt i alt den bedste oplevelse jeg har haft i Randers i flere år og min stærkeste anbefaling

Hun er virkelig flot, skøn og rigtig sød

Ved ikke hvor længe hun bliver i Randers, fredag skrev hun at lørdag var sidste dag, i dag sagde hun søndag er sidste dag, måske noget med hvor mange bookninger hun får

Så skynd jer drenge hvis i vil nå en tur med denne skønhed

 

 

 

 

Redigeret af Mikkermand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hun kommet til Thisted, og hun ser da lidt godt ud.

Kan du fortælle lidt om hvordan hun er under selve akten, er hun stram, er hun villig til flere stillinger, kysser hun, må man slikke hende .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 14.4.2024 at 09:18:

Nu er hun kommet til Thisted, og hun ser da lidt godt ud.

Kan du fortælle lidt om hvordan hun er under selve akten, er hun stram, er hun villig til flere stillinger, kysser hun, må man slikke hende .......

Kom nu bare afsted. Hun er ved Sirada :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 14.4.2024 at 09:18:

Nu er hun kommet til Thisted, og hun ser da lidt godt ud.

Kan du fortælle lidt om hvordan hun er under selve akten, er hun stram, er hun villig til flere stillinger, kysser hun, må man slikke hende .......

Hun er villig og indlevende under akten og tilpas stram og kysser gerne, så afsted med dig, som sagt noget af det bedste jeg har prøvet længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for info, jeg tror at du har overbevist mig, jeg får måske mulighed for at besøge hende i weekenden.

Jeg kan også se at der også er andre som giver hende en god anmeldelse,  -  SÅ JEG PRØVER :D:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkermand skrev, den 6.4.2024 at 12:44:

https://annoncelight.dk/showad/398661

Da ingen havde input til hende, tog jeg en for holdet, da jeg synes hun så vældigt interessant ud, og hun garanterede det var hende på billederne 

Nem at kommunikere og fik booket en tid (45 min), ankom til stedet til tiden.

Det var 100% hende, ligesom på billederne så ingen fusk her.

Flot og lækker, et en ultra tynd Thai, men en flot kvinde med formerne de rigtige steder, så hun levede op til mine forventninger

Hun startede ud med en meget leg massage af af hele bagsiden, altså meget lette berøringer uden nogen berøringer af erogene zoner, så tænkte, nå det er sådan en omgang, øv

Men gik hun over til b2b og så kom der fart over tingene, fik en god omgang af hele hendes krop på bagsiden og med lette berøringer af de sjove steder.

Så om på ryggen hvor jeg fik den samme omgang, rigtigt dejligt, så gled det over i den sjove del, som var fantastisk godt, hun kunne sit kram og virkede faktisk til selv at nyde det, eller ikke til at hade det

Så alt i alt den bedste oplevelse jeg har haft i Randers i flere år og min stærkeste anbefaling

Hun er virkelig flot, skøn og rigtig sød

Ved ikke hvor længe hun bliver i Randers, fredag skrev hun at lørdag var sidste dag, i dag sagde hun søndag er sidste dag, måske noget med hvor mange bookninger hun får

Så skynd jer drenge hvis i vil nå en tur med denne skønhed

 

 

 

 

I annoncen står der hun hedder Mira og ikke Miya. Så er det den samme pige og hende på billederne nu man møder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i weekenden, og det er ikke hende der er på de nuværende billeder, men de billeder der var på da der stod hun var i Thisted passede ret godt.

Hun var vældig sød, men jeg gider ikke rigtig når billeder/annoncer m.m. skifter hurtigere end man kan nå at anmelde hende.

Hende jeg mødte i Thisted hos Sirada var hende der er nogle få billeder af på Siradas annonce.

https://annoncelight.dk/showad/273446

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgte hende i weekenden, og det er ikke hende der er på de nuværende billeder, men de billeder der var på da der stod hun var i Thisted passede ret godt.

Hun var vældig sød, men jeg gider ikke rigtig når billeder/annoncer m.m. skifter hurtigere end man kan nå at anmelde hende.

Hende jeg mødte i Thisted hos Sirada var hende der er nogle få billeder af på Siradas annonce.

https://annoncelight.dk/showad/273446

Hej,

Så det er ikke rigtige billeder af hende der i Randers nu?

Det gider jeg heller ikke, så booker ikke en tid der

Miya, jeg anmeldte, som senere tog til Thisted , var 100 % hende og ser stadigvæk ud til at være der, når man ser annoncen 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...