Hop til indhold
VildeViking

Nogen der er værd at besøge i Fredericia?

Recommended Posts

Hej I fine jyder, 

Jeg befinder mig i Fredericia her hen over weekenden og ville lige høre om der er nogen dejlige hunkøn der kan anbefales man arrangere et møde med, en hurtig søgning syns jeg desværre ikke giver den store resultater for Fredericia eller nogen overhovedet. 

Har ikke nogen preferencer der er skrevet i sten er mere en der kigger på hver enkelt og finder ud af om det så er en der tiltrækker mig. 

Håber der er en der kan hjælpe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildeViking skrev, for 22 minutter siden:

Hej I fine jyder, 

Jeg befinder mig i Fredericia her hen over weekenden og ville lige høre om der er nogen dejlige hunkøn der kan anbefales man arrangere et møde med, en hurtig søgning syns jeg desværre ikke giver den store resultater for Fredericia eller nogen overhovedet. 

Har ikke nogen preferencer der er skrevet i sten er mere en der kigger på hver enkelt og finder ud af om det så er en der tiltrækker mig. 

Håber der er en der kan hjælpe. 

Hvis du vil køre ca 25 km til kolding så er her er virkeligt godt bud. 

https://annoncelight.dk/showad/337798

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kipgoresson skrev, for 9 timer siden:

Hvis du er til Thai og god massage også bør du køre de 25 km til Kolding og besøge  Grace. 
https://annoncelight.dk/showad/390422

Hende har jeg luret lidt på de sidste dage, da hendes udvalg lige passer mig, er hun et diskret sted i Kolding? . Er selv fra Kolding 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geffedk skrev, for 3 minutter siden:

Hende har jeg luret lidt på de sidste dage, da hendes udvalg lige passer mig, er hun et diskret sted i Kolding? . Er selv fra Kolding 

Villakvarter. Fritliggende hus. Og du kan parkere lige foran huset. Jeg vil kalde det diskret. Andre vil nok ik synes det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ennig skrev, for 2 minutter siden:

Villakvarter. Fritliggende hus. Og du kan parkere lige foran huset. Jeg vil kalde det diskret. Andre vil nok ik synes det. 

Tak for svar, tror hun skal have besøg tirsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Ennig skrev, for 22 minutter siden:

Villakvarter. Fritliggende hus. Og du kan parkere lige foran huset. Jeg vil kalde det diskret. Andre vil nok ik synes det. 

Ja det bliver desværre nok lidt svært at besøge hende så, er i firmabil der er let genkendelig så vil sku ikke være godt at holde der nå firmaet så kan finde mig via nummerpladen hvis der skulle komme et billede frem :unsure:

Men hun ser ellers sød ud og hvem er ikke til en smule Thai med fuld menu :P

Redigeret af VildeViking

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...