Hop til indhold
Vining

Yaya Ny pige i skibhusvej i Odense C

Recommended Posts

Yaya Ny pige i skibhusvej i Odense C

annoncelight.dk/showad/387251

Skrev sammen med Yaya, men det var mutter selv..viste det senere..

Aftalte KL. 9015, lige før påske,  hvad der skulle ske 30 min 1000 kr, .

Blev venligt modtaget, pengene skiftede hænder..

Så ville Yaya, begynde massage, nej , fullpack.. ok..

Så blev kalorius vådserviet renset i flere minutter.. øv øv, den var clean ved ankomst..

Men så begyndte et dejligt blow, hvor jeg havde svært ved at holde kanonen i at gå af..

Vådserviet endnu en gang, øv øv om i 69, lækkert der var jeg ved at eksplodere.., men 

Yaya Satte gummi på og med ryggen mod mit ansigt, og red det vilde ridt..

Havde troet at den ridetur havde lagt stritteren ned, men pludselig stoppede hun,..

Hun kunne ikke ride mere..

Jeg rev gummi af og foreslog blow,  ok , men først vådserviet igen.. øv øv

Der blev suget og slikke grundig, mens jeg legede med fissen , og de dejlige bløde bryster..

Til sidst måtte jeg selv spille den af mens hun kælede for mine nedre herligheder.., og jeg leverede en ordentlig sjasker,

over hendes bryster..

Yaya tørrede sig af med vådserviet og tog den lille kjole på.., mens jeg gik under bruseren..

På vej i bruseren, sad mutter, det var ikke smart....

På retur vejen, kunne jeg se kamera ud på vejen.... hvem der gik på vejen,,,, Kamera sad ved indgangsdøren.. det er vist ikke lovligt!!!

Da Mutter ikke kan give ordentlig besked, og våd servietter, og Yaya gik ikke i bad, derfor kommer jeg ikke igen..

Håber jeg var den første der kom på besøg den dag,,, men stakkel der kommer efter og skal nyde brysterne..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Så fordi hun tager kjolen på, så bader hun ikke?!?!

Kunne det tænkes, at hun bader når du har forladt stedet?

Det er da meget normalt, når som du selv nævner, at Mamasan sidder lige uden for døren, at pigebarnet ikke spankulerer nøgen rundt indtil du er færdig med badet.

Personligt tror jeg, at når hun har anvendt en halv pakke vådservietter under seancen, så bruger hun dobbelt så meget tid under bruseren med en børste.

Redigeret af Den Slatne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vining skrev, for 14 timer siden:

Yaya Ny pige i skibhusvej i Odense C

annoncelight.dk/showad/387251

Skrev sammen med Yaya, men det var mutter selv..viste det senere..

Aftalte KL. 9015, lige før påske,  hvad der skulle ske 30 min 1000 kr, .

Blev venligt modtaget, pengene skiftede hænder..

Så ville Yaya, begynde massage, nej , fullpack.. ok..

Så blev kalorius vådserviet renset i flere minutter.. øv øv, den var clean ved ankomst..

Men så begyndte et dejligt blow, hvor jeg havde svært ved at holde kanonen i at gå af..

Vådserviet endnu en gang, øv øv om i 69, lækkert der var jeg ved at eksplodere.., men 

Yaya Satte gummi på og med ryggen mod mit ansigt, og red det vilde ridt..

Havde troet at den ridetur havde lagt stritteren ned, men pludselig stoppede hun,..

Hun kunne ikke ride mere..

Jeg rev gummi af og foreslog blow,  ok , men først vådserviet igen.. øv øv

Der blev suget og slikke grundig, mens jeg legede med fissen , og de dejlige bløde bryster..

Til sidst måtte jeg selv spille den af mens hun kælede for mine nedre herligheder.., og jeg leverede en ordentlig sjasker,

over hendes bryster..

Yaya tørrede sig af med vådserviet og tog den lille kjole på.., mens jeg gik under bruseren..

På vej i bruseren, sad mutter, det var ikke smart....

På retur vejen, kunne jeg se kamera ud på vejen.... hvem der gik på vejen,,,, Kamera sad ved indgangsdøren.. det er vist ikke lovligt!!!

Da Mutter ikke kan give ordentlig besked, og våd servietter, og Yaya gik ikke i bad, derfor kommer jeg ikke igen..

Håber jeg var den første der kom på besøg den dag,,, men stakkel der kommer efter og skal nyde brysterne..

 

 

Hvorfor er det ikke lovligt at ha i kamera siddende ved indgangsdøren?

Det er der så mange der har....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor er det ikke lovligt at ha i kamera siddende ved indgangsdøren?

Det er der så mange der har....

Ja det der da ikke noget galt i med kameraet,så kan de jo se om de gider lukke Vining ind næste gang!! Ha ha!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et kamera, opsat på privat grund må IKKE filme på offentlig område.

At det så sker i mange tilfælde er noget andet. I vores grundejer forening er vi en del som har kamera overvågning, og osse kameraer der “rækker” ud over privat grund. Området er så “lidt privat” passes og ejes af grundejer foreningen, men med offentlig adgang, så på skilte ind til området er sat mærkater, mærket med at området er overvåget, og politiet har da også i et tilfælde været glad for foto materiale som gik ud på offentlig område, og modtog det uden bemærkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lovingthai skrev, for 20 timer siden:

Et kamera, opsat på privat grund må IKKE filme på offentlig område.

At det så sker i mange tilfælde er noget andet. I vores grundejer forening er vi en del som har kamera overvågning, og osse kameraer der “rækker” ud over privat grund. Området er så “lidt privat” passes og ejes af grundejer foreningen, men med offentlig adgang, så på skilte ind til området er sat mærkater, mærket med at området er overvåget, og politiet har da også i et tilfælde været glad for foto materiale som gik ud på offentlig område, og modtog det uden bemærkning.

Og hvad så med feks banker og butikker med opsatte kameraer??....de filmer på offentlig vej og gade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Og hvad så med feks banker og butikker med opsatte kameraer??....de filmer på offentlig vej og gade.

Der er undtagelser for virksomheder og private

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lovingthai skrev, for 15 timer siden:

Der er undtagelser for virksomheder og private

Ja så er vi tilbage ved start. Altså må de sandsynligvis gerne ha et kamera siddende.... Jeg forstår ikke hvor du vil hen med det dér...:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 59 minutter siden:

Ja så er vi tilbage ved start. Altså må de sandsynligvis gerne ha et kamera siddende.... Jeg forstår ikke hvor du vil hen med det dér...:wacko:

Jeg tvivler på at de er en registreret virksomhed, og der er et oar andre ting der skal være iorden for at man må filme på offentlig område, noget med almenes ve og vel, virksomheder med høje krav til sikkerhed, virksomheder der håndter store værdier mm, jeg er ikke helt inde i reglerne mere. Men som privat person er et ikke lovligt at overvåge offentlig område. Så kan man argumenter om et live kamera, uden optager funktion er overvågning ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lovingthai skrev, 1 time siden:

Jeg tvivler på at de er en registreret virksomhed, og der er et oar andre ting der skal være iorden for at man må filme på offentlig område, noget med almenes ve og vel, virksomheder med høje krav til sikkerhed, virksomheder der håndter store værdier mm, jeg er ikke helt inde i reglerne mere. Men som privat person er et ikke lovligt at overvåge offentlig område. Så kan man argumenter om et live kamera, uden optager funktion er overvågning ?

I mine øjne er det acceptalt at de har et kamera for deres egen sikkerhed, det er ikke et problem for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 5 timer siden:

I mine øjne er det acceptalt at de har et kamera for deres egen sikkerhed, det er ikke et problem for mig. 

Jeg ville nok antage at de fleste har der og det er helt ok for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 11 timer siden:

I mine øjne er det acceptalt at de har et kamera for deres egen sikkerhed, det er ikke et problem for mig. 

Der giver jeg dig 100% ret, jeg har ingen problemer med det, og syntes også de skal og burde have liv til det, men nu snakkede vi om det var lovligt, og det er det ikke efter den hældende lovgivning. 
som jeg også sagde så har jeg selv set eksempler på at politiet er glade for materiale som ikke er indsamlet på lovligt vis, og ikke så meget som kommenterede på det, men modtog det med glæde.

mine egne kameraer rækker også ud på områder hvor der er offentlig adgang, men det rager mig, hvis der ikke er sket noget ulovligt bliver materialet ikke anvendt, men slettet automatisk efter et fastsat stykke tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...