Hop til indhold

Recommended Posts

Generellt tycker jag att det är för dårlig aktivitet av antalet anmeldelser her på eroguide.dk om man betänker hur mange besök som verkligen görs därute. (Det blir lit blandat Dansk/Svensk för att jag föröker att tillpasse mig en smule :mrgreen: )

 

Så här är ett bidrag från mig för att dra mitt strå till stacken och för att utöka mängden.

 

Hade spanat in Lauras läckre krop ett tag och hade sett en bra anmeldelse her på eroguide.

 

Det var den sedvanlige turen längs planket på Vandtårnsvej, men då jag är svensk så tror jag att jag är mer avslappnad än ni dansker är i denne utsatte situation.

Går upp för trappan och banker hårt på dörren, så hårt så man nästan undrar om alle runt omkring tittar ut genom sina fönster....men, men.

 

Blir mottagen av den snälla och venlige telefondamen och vist in till rummet med borreplatformen. Strax därpå kommer Laura in. En ung pige, och som det sägs lite naboens dotter. Hon har inte ett jättesmukt ansikte, men uppväger detta med sin sociala förmåga och sin ungdom. Vilken kropp. :eek:  :eek:  :eek:  Lange ben och en röv som är så fin.

 

Det blir det sedvanlige uppvarmning med slick och sug, men jag var inte speciellt imponerad av hennes franske.Efter uppvärmningen var det så min tur att släppa loss  :mrgreen: . I was suprised!!!!! Jag har aldrig kört in pikken i en så tajt fisse någonsin. Jag har förvisso modell större, men det här var bland det tajtaste jag vart med om. Vi fortsatte doggy men hennes lange stänger gjorde att jag fick lit problemer med att komma i rätt läge vilket gjorde att jag blev lit distraherad och lilleman blev som en træt pölse, dock utan ristet lök :mrgreen: . Det var dags för Amerikansk, men då hon var så väldigt tajt så var det svårt med att få in en mjuk pölse modell större, så det blev lite fransk och sen blev den omvandlad till superman igen :-P Därefter en dejlig syn med stängerne över mina axlar pumpandes denna smala fina tjej....och jag nådde himlen igen. Lit small talk igen som hon är meget bra på, social som hon är.

 

Så, tillslut en liten summering:

 

Ansigt: 6/10

Krop: 9/10

Inlevelse:7/10

Fisse: 10/10 WOW!!! Nästan som graesk !

 

Kommer jag igen till Laura?...tvivlsomt. Kanske mest för att jag går mycket på ansigt, men även för att hon var dominant liksom jag. Det är svært att få kemin att gå ihop. Däremot skulle jag mycket väl kunna rekommendera henne till er som gillar dominanta. Även vackra Adriana hade lite väl mycket dominans, men hon var å andra sidan en 12/10 på ansig  :ugeek: så det bara det var en dröm när hon slöt sina läppar kring.....

 

Ha en go kväll kamrater

 

Loppan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Loppan. Har kun kort mødt Jasmin men var ik sammen med hende. Hun virker rigtig meget genert, ansigt er nok en 6-7 og kroppen den havde pæne former.

Og suk ja Adriana var noget helt særligt, fuldstændig fantastisk smuk og kvik petite kvindemenneske! Han havde et glimt i øjet der kunne få hvilken som helst mand på denne jord til at smide bukserne lige på stedet...Hun står stadig på top 3 listen over all time greatest hos mig.

Redigeret af Guapon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...