Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

https://annoncelight.dk/showad/397126

En dag efter arbejde fik jeg en overvældende lyst til at mødes med en anmelderost pige. Jeg har flere gange læst om Maja i Daugbjerg, om at hun leverer varen til UG. Min vej gik gennem Daugbjerg den dag, så jeg kontaktede hende, hvor jeg nemt og hurtigt fik arrangeret et møde. 
Jeg møder en skøn kvinde med god former, i min optik rigtig dejlige kvindelige former, som viser mig indenfor. Lidt hyggelig snak frem og tilbage, afregning og så til hyggelige. Hun fortalte hun kort forinden havde haft en kunde, som havde bidt hende i den ene brystvorte med blødning til følge. Så den var hun lidt øm over - og det synes jeg var rigtig fint hun informerede om. 
Jeg var forsigtig og fik til gengæld lov til at nyde den anden brystvorte med slik og kys. 
Alt i alt en rigtig lækker oplevelse med en positiv og varm kvinde med højt humør.

Jeg gik der fra med lysten stillet og kan kun bekræfte mange af de positive anmeldelser der er af Maja. Der er også gentagelsesfare. 

- Vnx  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig... hun ser dejlig ud! Har aldrig besøgt hende; men har da været fristet af at lægge vejen forbi. Har dog altid savnet at kunne læse lidt om hvad hun tilbyder og til hvilke priser.... vil gerne vide hvad fornøjelserne koster inden jeg står hos hende. Har prøvet at skrive til hende og spørge; men uden at få et entydigt svar... lidt ærgerligt! :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, er generelt enig @ons - jeg spørger og får et svar jeg kan tage en beslutning ud fra. Når de vælger ikke at sætte priser på annoncen må de forvente at få netop pris-spørgsmålet gentagende gange fra kunderne, og så efterfølgende også forvente en vis risiko for et nej tak. 

Men tror også det har noget af gøre med “konkurrencen” eller den bagvedliggende dialog mellem nogle af pigerne. Kender da en GP jeg har mødt nogle gange, som bliver kontaktet af andre piger i et forsøg på at skrue priserne op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Retfærdigvis skal det så siges, at efter jeg skrev lidt her ovenfor, så fik jeg en mail fra Maja, hvor hun nu har fortalt mere om hendes priser. Og de lyder jo helt rimelige, så hvem ved om vejen går der forbi på et tidspunkt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...