Hop til indhold
Pite

Bundet på gulvet

Recommended Posts

På den sidste dag i Påsken skulle jeg hente et vennepar i Hamborg Lufthavn, da var lige nord for Hamborg ringede de og fortalte, at flyet var var forsinket, de var først ved at gå om bord. Så jeg havde pulselig 3-4 timer i overskud, fik halet min tablet frem og fandt Modelle-Hamburg.de, prøvede en del nummer, med der var ikke rigtig gevinst, ind til jeg fandt.

https://www.modelle-hamburg.de/sex/ort/quickborn/anja_osiris_9052.html 

Tysk kvinde og viste det sig, kun 10 minutters kørsel fra hvor jeg holdte. Spurgte lidt ind til hvad jeg kunne forvente, hun svarede bare, at jeg skulle komme, så ville hun give mig en oplevelse og da hendes anmeldelser så gode ud, valgte jeg at lave en aftale, jeg skulle bare komme, modtog en SMS fra hende med et Maps Link jeg bare skulle trykke på, og den direkte rute var klar. Var hurtig fremme og ringede på ved havelågen, som det er skik og brug til Tyskland, blev hurtig "buzzet" ind og en moden flot kvinde tog imod i døren, blev vist ind i en lille stue, hvor hun bød på kaffe. Vi sad længe og talte om vejr og vind, hun havde været på ferie på den jyske vestkyst mange gange, lidt mærkelig at sidde overfor en kvinde der var fræk og indbydende dresset op og så bare small talk.

For at bryde lidt, lod jeg den ene strømpe klædte fod køre lidt op og ned af hendes ben, efter lidt tid sagde hun pludselig, nærmeste midt i en anden sætning "Hvad kan du tænke dig?" jeg havde 4 stk. 50Euro sedler i skjortelommen og lade dem frem på bordet og spurgte hvad jeg kunne få for dem, svaret kom promte "ziemlich viel". 

Jeg fortalt så om, at jeg var fascineret af støvler gerne lange  og med spidse snuder og tændte meget på, at blive kælet for af dem både analt og på pik og nosser. Hun smilte, rejste sig og gik ud, da hun kom tilbage havde hun et par lange læderstøvler med meget lange spidse snuder, jeg sagde Wauu ;) hun satte sig igen og spurte om der var mere jeg kunne tænke mig, spurte om hun brugte strap-on og fortalte jeg var til det meste bare det ikke gav mærker, der ikke forsvandt efter nogle timer. Var meget tryg ved hende.

Anja rejste sig, og sagde kom med, blev vist ud i et fint badeværelse, fik anvist et sted at hænge mit tøj, samt håndklæde og vaskeklud, tog et hurtig bad, hvor jeg fik skyllet det bagerste hul så godt det kunne lade sig gøde med en håndbruser og bankede jeg de tre gange på døren, som var det angivet signal om at jeg var klar.

Døren blev åbnet, det første jeg lægge mærke til, er at hun har skiftet til en heldragt i sort læder og spændt en strap-on om livet, hun kigger på mig og siger "du er helt glat havde ellers glædet mig til, at barbere din pik", hendes læderklædte hånd lukke sig om pikken og hun trække mig ind et stort rum, hvor jeg får besked på, at lægge mig på maven på en Pink Yogamåtte, hun skubber et rør ind under mig, så røven bliver løftet. Kan ikke se så meget, men mærker de spidse støvler der søger rundt, gejler mig op, en skøn fornemmelse. Mærker hun smøre indersiden af mine baller og anus med glidemiddel, hun sætter sig på en stol som jeg kan se og trække to kondomer over den ene støvlefod og straks efter mærker jeg den på ballerne og mod min anus, der langsomt udvider sig efterhånden som støvlen glider længer op, hun laver små kneppebevægelser mens hun fortælle mig at jeg skal udvides så jeg kan tage hendes gummepik. Når at få en analorgasme med støvlen, inden hun konkludere "du kan jo lide det" efterfulgt af et fræk grin.

Hun lægger sig på knæ bag mig, låser mine ben og jeg mærke hendes Strap-on mod min anus, hun tager fat om mine hofter og gennemkepper mig, jeg skriger den ene analorgasme efter den anden ud i rummet, hun stopper brat og hiver mig op, får et glas koldt vand, inden jeg bliver skubbet ned over en høj seng, bliver fikseret med benene spredt  og armene ud til siden. Så stiller hun sig foran mig og siger "skal du havde lov til, at vise hvordan du slikker pik" hun løfter mit hoved og presser gummipikken langt ind i min mund og hals, mens hun laver kneppebevægelser, hvorefter hun går om til den side af sengen og hammer gummipikken op i mig igen, og knepper igennem, hårdt og hurtig og analorgasmerne river i min krop, da hun syntes jeg har fået nok, bliver jeg løsnet, får en kold glas Cola, inden der bliver peget på den Pink Yogamåtte, denne gang på ryggen og arme og ben bliver spændt ud og jeg får røret under nakken, så jeg kan se hvad der sker.

Anja flytter en bænk hen så den står over mine ben, hun sætter sig og begynder at kæle for pik og nosser med støvlerne, pikken rejser sig og hun spiller den af mellem hende støvler, mens hun spørger mig hvor langt op af hendes støvler den kan sprøjte, det blev næsten op til knæet, bliver rost og får så besked på at slikke støvlerne rene for sperm, da støvlerne er rene og flotte igen siger hun, "den tunge ser god ud" mens hun åbner sin læderdragt i skridtet, hun presser sit skød ned over mine læber, og jeg slikker det bedste jeg har lært, åndedraget bliver tunger og tunger og lårene bliver presset hårdt om mit hoved til, hun giver et lille ryk, rejser sig og begynder at lege med min pik igen med støvlerne, den rejser sig og hun trækket et kondom på den og lader sig glide ned over den, hun rider mig, mens jeg vrider mig i rebene, mine hænder ville gerne mærke, med det bliver der ikke noget af. Hun forsætter til, jeg fyrer kanonen af, med de sidste kræfter.

Bliver løsnet, vi omfavner hinanden inder jeg går på badeværelset og igen de tre bank på døren, nu er hun i helt alm. tøj og viser igen ind i stuen, mere kold Cola og en lille snak om jeg har været tilfreds. Efter godt 2 timer er jeg igen på vej mod lufthavnen og når at få en god time på øjet i bilen inde de ringer og siger, at de er på vej mod udgangen.

Kunde faktisk godt finde på, at tage turen derned bare for, at besøge Anja :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...