Hop til indhold

Fremragende massage, en time til 450 kr. ...

Featured Replies

Skrevet

Gik tilfældigvis forbi en klinik for fysioterapi og sportsskader i Esbjerg. Klinikken er kendt for grundighed og stor ekspertise. Udenfor stod et sandwichskilt med priser på massage, akupunktur m.v. 1 times massage kunne fås for 450 kroner! Det syns jeg egentligt ikke er dyrt. Da jeg har lidt ondt i ryggen og spændte nakkemuskler og var nysgerrig , så bookede jeg, med det samme en times massage. Massagen var virkelig grundig og dyb wooow hvor var jeg øm. Massøren/fysioterapeuten spurgte indtil alt muligt angående sport, arbejdsstillinger m.v. Og jeg fik en masse gode råd om forebyggelse m.v. Hun var uddannet fysioterapeut og massør. Ikke en af de Thaimassører jeg har været ved igennem tiderne var tilnærmelsesvis så grundige og vidende som fysioterapeuten. Alligevel lidt tankevækkende at de fleste Thaimassører snildt tager 800 kroner for en time, ja ok så er det måske inklusiv et fesent håndjob, men det kan jeg sagtens undvære. 

Skrevet
  • Author
Fedtøre skrev, for 16 minutter siden:

Hvor?

Storegade Esbjerg , Fysioterapi og sportsskader. 

Skrevet

jeg har aldrig prøvet en grøn thaimassør som i overhovedet, gad vide om de kan gøre et eller andet ved et knæ der er gået af led ? 

Redigeret af etspil5moden

Skrevet
etspil5moden skrev, for 3 timer siden:

jeg har aldrig prøvet en grøn thaimassør som i overhovedet, gad vide om de kan gøre et eller andet ved et knæ der er gået af led ? 

Et knæ der er gået af led går man ikke til massør med….

Skrevet
etspil5moden skrev, for 16 timer siden:

Genialt spørgsmål. Tror det er bedre du finder en thai læge. Men forvent ikke afslutning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.