Hop til indhold
cassanova

Fremragende massage, en time til 450 kr. ...

Recommended Posts

Gik tilfældigvis forbi en klinik for fysioterapi og sportsskader i Esbjerg. Klinikken er kendt for grundighed og stor ekspertise. Udenfor stod et sandwichskilt med priser på massage, akupunktur m.v. 1 times massage kunne fås for 450 kroner! Det syns jeg egentligt ikke er dyrt. Da jeg har lidt ondt i ryggen og spændte nakkemuskler og var nysgerrig , så bookede jeg, med det samme en times massage. Massagen var virkelig grundig og dyb wooow hvor var jeg øm. Massøren/fysioterapeuten spurgte indtil alt muligt angående sport, arbejdsstillinger m.v. Og jeg fik en masse gode råd om forebyggelse m.v. Hun var uddannet fysioterapeut og massør. Ikke en af de Thaimassører jeg har været ved igennem tiderne var tilnærmelsesvis så grundige og vidende som fysioterapeuten. Alligevel lidt tankevækkende at de fleste Thaimassører snildt tager 800 kroner for en time, ja ok så er det måske inklusiv et fesent håndjob, men det kan jeg sagtens undvære. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

jeg har aldrig prøvet en grøn thaimassør som i overhovedet, gad vide om de kan gøre et eller andet ved et knæ der er gået af led ? 
 

 

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 3 timer siden:

jeg har aldrig prøvet en grøn thaimassør som i overhovedet, gad vide om de kan gøre et eller andet ved et knæ der er gået af led ? 
 

 

Et knæ der er gået af led går man ikke til massør med….

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 16 timer siden:

jeg har aldrig prøvet en grøn thaimassør som i overhovedet, gad vide om de kan gøre et eller andet ved et knæ der er gået af led ? 
 

 

Genialt spørgsmål. Tror det er bedre du finder en thai læge. Men forvent ikke afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...