Guest DSB Skrevet 5. April, 2024 Thai massage er nu i nye og rigtig fine lokaler. Der er som altid muligt at bestille tid på telefon og online. Massagen er god og du får, det du aftaler med damen. Damen på stedet er en moden damen som forstår at sætte dig i centrum som kunde. Massage 4 stjerner Damen 5 Stjerner Nye lokaler 5 Stjerner. Link : Hjem | Thai massage nørre nissum (angkhana.shop) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylon 23 Skrevet 5. April, 2024 Er der mulighed for ekstra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DSB Skrevet 5. April, 2024 Du kan bestille en tid ved damen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 5. April, 2024 Nylon skrev, for 2 timer siden: Er der mulighed for ekstra ? Hun tilbyder vist det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylon 23 Skrevet 7. April, 2024 Har bare hørt hun ikke tilbyder ekstra. Men hvis der nogen der har fået det tilbudt høre jeg gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DSB Skrevet 7. April, 2024 Du må bare op og have en omgang massage ved hende. Så må du jo se om du er en god kunde eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 7. April, 2024 Nylon skrev, for 30 minutter siden: Har bare hørt hun ikke tilbyder ekstra. Men hvis der nogen der har fået det tilbudt høre jeg gerne. Masser der har fået ekstra hos hende gennem tiden. Altid fp når jeg besøgte hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 14. April, 2024 Ellers prøv Lotus/Buathong i Lemvig. Rammer du hende på en god dag så er ALT muligt med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DSB Skrevet 14. April, 2024 Martin M skrev, for 6 timer siden: Ellers prøv Lotus/Buathong i Lemvig. Rammer du hende på en god dag så er ALT muligt med hende Har du en anmeldes på damen som jeg omtaler. Hende du nævner syntes jeg du skal lave en bedømmelse af på massageplus eller i en tråd for sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 18. April, 2024 DSB skrev, den 14.4.2024 at 17:49: Har du en anmeldes på damen som jeg omtaler. Hende du nævner syntes jeg du skal lave en bedømmelse af på massageplus eller i en tråd for sig selv. Det skal jeg nok selv afgøre du 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wallaby 1 Skrevet 18. April, 2024 Martin M skrev, for 48 minutter siden: Det skal jeg nok selv afgøre du Du har afsporet tråden ved at dreje emnet over på en helt anden. Det er irrelevant i forhold til Angkhana, som jo er emnet i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1654 Skrevet 19. April, 2024 Martin M skrev, for 7 timer siden: Det skal jeg nok selv afgøre du Nej, det skal du ikke selv afgøre, @Martin M. Samtidig med at du taler pænt, så lader du også være med at afspore. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 70 Skrevet 19. April, 2024 Nu har vi så 2 tråd hvor DSB siger noget, også siger han ikke noget alligevel. Tjaa for at ser har de ikke rigtig nogle værdi - men det er nok kun mig.......................... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg