Hop til indhold

Min favorit, hvem er jeres?

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Et hurtigt svar og uden links, men jeg tro folks ved hvem de er. 

Emmy i Ørbæk. 

Anna i Nr Aaby

Apple i Århus 

Skrevet

Den er svær.. Jeg har ikke sådan et farvorit sted eller stamgæst, for synes de bliver sådan lidt overprice, når man prøver blive det, ellers er de gode steder taget haha. så jeg har anbefalinger:

Det må nok være PP thaimassage aarhus. Nok fordi de tilbyder ekstra for anal i forhold til mange andre steder. Det er også et populært sted.

Jeg var et tidspunkt på en gang om måned på Siam Aarhus, men så blev det overprice. 

Så var jeg på et thaimassage tæt på Aarhus Hovedbanegård. Det var fint. Det var skiftende piger, så man kunne ikke regne med hvem der kom. Det var også kun kontakt, ikke kort eller mp.

Skrevet

DeeDay holder sig godt, (35-40år kun et gæt) alt med gummi ingen link.

tlf 24810041:)

Skrevet
detgodeliv skrev, for 10 timer siden:

DeeDay holder sig godt, (35-40år kun et gæt) alt med gummi ingen link.

tlf 24810041:)

Glemte der er Århus N

• 1 year later...
Skrevet
  • Author

Jeg håber nogle flere vil dele deres favoritter. Jeg ved godt folk tænker man vil beholde guldet for sig selv, men de skønne piger bliver kun ved hvis de har kunder. 

Samme spørgsmål. Favorit thai med fast bopæl i dk?

Jeg vil selv tilføje en for mig ny favorit. Phewa i Hjørring. God massage, mulighed for FP og efterfølgende bad med hende. <3

https://annoncelight.dk/showad/430352

Skrevet
  • Author
Jansen skrev, for 13 timer siden:

Ud fra billederne, så ligner de også rene vindere. Jeg søger bare blandt dem der ikke flytter rundt. Hende der arbejder det samme sted hele tiden, og gerne har fast ophold i DK. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.