Dupont 3 Skrevet 5. April Efter at have læst @autobahns opslag om Milin tænkte jeg at det måtte jeg prøve. https://annoncelight.dk/showad/392383 Hun er imidlertid en tur i Viborg, og da det er mit hood, skulle det prøves. Jeg får bestilt 45 min glæde, og det skal siges at min erfaring med Thai var lig 0 inden! Hun for mig lokket ind at bagdøren og hun ligner hendes billede/størrelse. Undskylder først at hun ikke kan engelsk men hun er faktisk god nok til at kommunikere på engelsk. Jeg får en vand, selvom det vælter ned uden for med vand, men der skal væske ind når væske kommer ud og hokus pokus står vi der uden tøj. Hun ser totalt godt ud og hendes dejlige infor bryster stritter lige ud i luften som også viser sig at være gode til massage Jeg får kælet lidt for hende mens massagen går på og bliver vendt om, her begynder hun med at tage min nu ret stive pik i munden og begynder at suge livet stille ud af mig, mens hendes rige giver bollerne en godt vasker. Jeg får fortalt hende at det er hendes tur og lader min tunge lege med hendes nu ret våde fisse. En finger op samtidigt bringer virkelig lykke hos hende (ser det i det mindste ud til når jeg kigger op) Jeg får hende op at sidde på grenen og hun giver gas, samtidigt med at hun kysser mig vildt, hvilket der egentlig går lige i stammen. Hænderne skiftes til at holde hendes dejlige talje og kæle for de nu let hoppene bryster, som bare er skønne. Havde tænkt at hun skulle bukkes hen over sengen, meeeeen det nåede jeg ikke.. tiden gik lynhurtigt og hendes skønne rid kunne jeg heller ikke stå i mod. Hun er virkelig nærværende og man får virkelig en super god oplevelse, intet mekanisk eller rutine præget. Jeg kommer igen, også selvom hun nok er tilbage i Aalborg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg