Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Anders and

det kan man få.har været mange gange før da jeg bor tæt på Ringkøbing. Men ejer giver ikke ekstra ydelser.

mener at jeg har givet 700kr for 20 min kun sex. Hun kører ogsa 40 min til 1300kr uden massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kildevej i Holstebro - Google jasmin massage

Har du været på kildevej ?

Jeg besøgte en annonce i lokal avisen hvor de tilbød b2b, m.m., og der var ingen henvisning til jasmin massage i annoncen.

Det viste sig at være kildevej.

Men jasmin skiltet stod inde i køkkenet ovenpå radiatoren.

Så jeg troede at jasmin massage var flyttet til Ringkøbing og havde lukket i Holstebro. Og at det var nogen som havde overtaget stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en del gange og hver gang anden pige. Tror hun skifter meget personale. Ellers er det ok piger hun har. Du kan sende sms til hende og spørge direkte hvad koster body 2 body.

har prøvet få mange gange at hun skal også tilbyde body 2 body men hun afviser hver gang. Kun hendes personale kan man få.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en del gange og hver gang anden pige. Tror hun skifter meget personale. Ellers er det ok piger hun har. Du kan sende sms til hende og spørge direkte hvad koster body 2 body.

har prøvet få mange gange at hun skal også tilbyde body 2 body men hun afviser hver gang. Kun hendes personale kan man få.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi idag i Ringkøbing . Pris 1 time 1000 kg indeholdte b2b - BJ - hj - samt sex. Lidt en skam damen ikke lige havde dåbsattesten med sig .....tror 50 og så godt brugt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi idag i Ringkøbing . Pris 1 time 1000 kg indeholdte b2b - BJ - hj - samt sex. Lidt en skam damen ikke lige havde dåbsattesten med sig .....tror 50 og så godt brugt ud

 

mmmm...1000,- det er alt for dyrt...for den slags penge kan du sagtens forhandle dig til en ung steg i eget hjem...

 

De unge Thaipiger skifter ofte og er her på besøgsvisa så de må hjem og vende oftest i Pattya og Bangkok, hvor de lever for lud og koldt vand og hvor der er rimelig stor russisk konkurrence...Så det er de gamle fastboende som nogle gange overtager indtil der kommer nye til...men sikke et liv de har....med alle de tiltagende østlændinge som kommer og politirazziaer der p.t er det ikke nemt......de små nemme penge lokker i stedet for at arbejde de anstændige Wellness steder, der er der virkelige gode penge at tjene...som Siam massage i Herning eller Holstebro...eller Chianty i Esbjerg samt mange andre steder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...