Hop til indhold
Guest Jada_tid11

Kira

Recommended Posts

Guest Jada_tid11

Jeg besøgte Kira for en lille stund siden og hun tikkede alle boksene af for mig.

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4426&lan=en=4426&lan=en

jeg skrev til Kira og fik hurtig svar igen, jeg er meget nervøs anlagt som person og derfor krævede det også meget for mig at følge aftalen i hus, men hun virkede forstående og kunne læse min person igennem beskederne og var meget sød. 
Jeg kommer så hjem til den her skønhed der står i frække trusser og BH. Hun følger mig ind på værelset og vi afvikler det økonomiske meget hurtigt, hun smutter ud af værelset i 5 minutters tid, jeg sætter mig akavet på en stol ved sengefoden i mellemtiden og venter. 

Hun kommer så retur og og spørg mig om ikke jeg vil med over og sidde på sengen så det gør jeg, hun lægger sig på sengen og jeg sætter mig for enden af hendes fødder. For at løsne stemningen lidt spørg hun ind til mig og vi snakker lidt alt imens hun piller ved sig selv. Da hun kan se at jeg ikke kan holde koncentrationen spørg hun mig om ikke jeg vil hjælpe hende med at tage hendes pik frem. Og det gør jeg så. Vupti, en fræk og helt aldeles god størrelse. Det ene bliver til det andet og hun spørg om ikke jeg har lyst til at sutte og selvfølgelig vil jeg det. Jeg bliver sprøjtet i hovedet og for lov til at vaske af og det var min oplevelse med kira. 
 

Hun holdte ikke øje med tiden, overhovedet. Rolig, forstående og sjov at være med 

Mega Nice fist time experience 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...