Hop til indhold

Recommended Posts

Det skal først nævnes at jeg besøgte hende for en del år siden da hun var i Holstebro, men gammel kærlig ruster ikke siger man og det skulle nu afprøves!
Årsag til mine manglende besøge i et par år har skyldes, at hun har været på lokationer hvor der skulle køres langt fra Herning samt en lille pause fra min side  :)

Men tirsdag formiddag så jeg at hun var i Outrup og en times kørsel tænkte jeg kunne gå så var jeg lidt nysgerrig på om gnisten stadig var der mellem os :wub:

annoncelight.dk/showad/352519 // annoncelight.dk/profile/SexMel

Fik en tid med hende og startet bilen op og kørte af sted med en del sommerfugl i maven på vej til et gensyn med en gammel flamme. 
Huset i Outrup ligger i et stille villakvarter hvor man kan parkere i indkørslen og gå lige til døren. Meget diskret men måtte lige undgå en hundelufter og vende inden jeg kunne kører ind.
Hun åbnede døren med smil på læberne og gav mig det kærligste kram som en GF vil give efter man ikke har set hinanden i langtid. Det føles varmt og virkelig dejligt at blive modtaget på denne måde. Hold kæft hvor har man savnet hende. 

Huset er i to plan og vejen op på første salen kunne jeg nyde udsigten til hendes dejlige bagdel som er helt fantastisk lækker :P værelset er pænt og rent, samt hyggeligt pyntet.

Vi gik ind på værelset og fik sludrer lidt inden jeg gik i gang med at nyde hendes dejlige slanke krop med de dejligste bryster som er lige til at spise. Hun er ikke faldet af på den og jeg blev meget opstemt af hendes flirtende og fnisede ungepige facon som jeg tænder vildt på. :P 
Hun startede med det bedste BJ uden og stoppede først da jeg bare ikke kunne klare det mere og var helt i ekstase. Så tog en pause hvor jeg slikkede hendes sukkersøde miss som er glat barberet og nyvasket. Der er tydelig at smage på hende at hun lige har været i bad og gjort sig klar til at blive spist. Mums!

Tilbage til BH og hun spurgt om vi skulle prøve og sexe lidt og efter en godt tur i missionæren med gummi kunne jeg desværre ikke holde længere, selv om hun er dame som er er fuld af energi og klar på mere! Hun rengjorde min lille ven og vi begyndte at ligge os ned for at chatte og nusse lidt.

Det blev til en omgang nummer 2 og første stilling blev jeg reddet i cowgirl, som jeg ikke har prøvet i lang tid. Hold da op hvor kunne min gamle flamme tænde op i mig :P at se hvordan hun ihærdigt bevægede sin hofter og hendes blide stønnen mens hendes fisse kørte op og ned på min pik. Jeg var helt solgt! Melinda skulle lige have pusten og spurgte om jeg ønskede en ny stilling så jeg sluttede af med doggie hvor jeg kom for anden gang. 

Der er god tid bagefter og man føler ikke at nu er det bare overstået når jobbet er fuldført. Hyggelig chit chat og masser af varme og kærlig i konversation som er på 100% perfekt engelsk. Hun er smilende og gjorde alt for at gøre mit besøget så godt som muligt.

Kan sige at billederne passer og hun er bare så sød at tale med.

Masser af kærlighed herfra og kan bestemt bekræfte at gensynet var en succes og jeg glæder mig til at se hendes igen og gerne snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butman79 skrev, den 5.4.2024 at 00:50:

glæder mig til at se hendes igen og gerne snart.

Hun har vistnok allerede fundet andre steder hen. Har du indtryk af om stedet fremover vil blive brugt til lysthus. Eller var det en engangs-forestilling med Melinda? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 2 timer siden:

Hun har vistnok allerede fundet andre steder hen. Har du indtryk af om stedet fremover vil blive brugt til lysthus. Eller var det en engangs-forestilling med Melinda? 

Ja hun skulle videre fredag. Vinduerne på første salen var afdækket af noget sort stof. Huset indendørs var lidt brugt men ryttelig og udenfor i indenkørslen meget tomt og kunne godt trænge til et forårseftersyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, den 9.4.2024 at 16:52:

 Har du indtryk af om stedet fremover vil blive brugt til lysthus. Eller var det en engangs-forestilling med Melinda? 

Jeg har set andre piger annoncere de var i Outrup, så jeg tænker der er andre piger som bruger huset. Melinda har været der mindst 2 gange. 
@Butman79 Du må have været noget af en oplevelse siden hun nu er taget til Herning for første gang :D:D  Nu skal du ikke køre så langt 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også på genvisit hos frække Melinda igen. Fik som altid dejlig sex og god service. Alle tre huller bareback. Første ladning i hendes stramme anus og andet skud i munden, for som den skønne Melinda sagde Fresh sperm.

Klar anbefaling. Hun er kommet ovenpå igen efter den downperiode hun havde for år tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende også i går i Herning.  Hat ikke brsøgt hende siden da hun lige var startet i Holstebro for nogle år siden. Synes hun hviler noget mere i det end dengang havde et dejligt  besøg og god sex. Kunne godt finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...