Hop til indhold
kingdane68

Sweet Alisa - IKKE så fantastisk

Recommended Posts

Jeg havde endelig besluttet mig for, at nu skulle jeg besøge Alisa. Jeg aftalte en tid med hende om aftenen, til næste formiddag. 
Hun svarede helt sødt, gav mig adressen, og skrev at jeg skulle skrive 30 min. før (det gør de jo ofte). Næste formiddag, kører jeg til aftalen med hende, og skriver på vejen (30 min. før), at jeg var på vej.
Intet svar!
Da jeg så holder ved adressen skriver jeg flere gange til hende, men stadig intet svar. 

Jeg fandt da så heldigvis en anden GP, da jeg allerede var i byen, og hørte aldrig mere fra Alisa.

SATME DÅRILG STIL!!

https://annoncelight.dk/showad/368708

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er sgu dårlig stil.

Men hun er også altid sent oppe om natten. Eller hendes annoncer er ihverfald dog ingen undskyldning :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo selvfølgelig øv.. Men lyder mærkeligt. Der må jo være en naturlig grund, for hun plejer altid at overholde sine aftaler. 

Hun har i hvert fald altid overholdt aftaler med mig (og har trods alt været på besøg hos hende en del gange :P efterhånden)

Håber du får en aftale - hun er det hele værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Suppah skrev, for 9 timer siden:

Men hun er også altid sent oppe om natten. Eller hendes annoncer er ihverfald dog ingen undskyldning :D 

Det er sådan noget man erfarer ved enkelte Gp'er.  Vil aldrig bestille tid hos hende til næste formiddag aftenen før, for man må forstå, at de jo ikke ved hvad natten indebærer af arbejde.

Hun burde selvfølgelig have sagt fra, men jeg bestiller kun tid hos hende, når hendes annonce er aktiv i løbet af dagen - men jeg holder med Greyman - hun er det hele værd de mange gange jeg har besøgt hende

Der er kun et at sige -  op på hesten igen - hun er en oplevelse værd -  god weekend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

UPDATE....

Hun har lige skrevet en sød besked til mig, hvor hun forklarer at hun havde lidt problemer aftenen før, og derfor ikke kunne sove. Den godtager jeg, når hun tager sig tid til at skrive en pæn undskyldning. Håber at møde hende en anden gang, for hun ser jo ganske dejlig ud på billederne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...