Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Så fik jeg besøgt Cloe i Hvidovre (Cloe).. Jeg kunne ikke finde en anmeldelse af hende, så jeg tog chancen.

Jeg har i noget tid haft en ting med piercinger, så jeg var tiltrukket af muligheden for at se hendes store piercede bryster irl.

Mødet var nemt at få på plads med kort varsel og jeg tog afsted mod Hvidovre. Stedet er i et stille område med tæt lav bebyggelse. Relativt nybygget og der var rent, ryddeligt og pænt. Jeg besøgte hende en sen formiddag midt i ugen, så der var stille og fredeligt. Jeg kunne godt forestille mig at det er meget anderledes en solskinsaften om sommeren... Nuvel, jeg an kommer og døren går op. Lettet var jeg over at billederne taler sandt. De er måske nok lidt editerede, men ikke noget voldsomt. Noget mørkere i huden end på billederne og mange tats. Lidt forunderligt har hun Marlon Brando som mafia boss på venstre balle og Marylin Monroe på højre... der var også andre som nærmest var sjove kommentarer - var det en kongekrone lige over missen...? Læberne har nok fået lidt ekstra fylde, men det ses/anes også på billederne. En lille fin topmave - måske er hun allerede mor...? Billedet fra trappegangen er nok taget på stedet.

Så langt så godt..

Hun havde lidt gennemsigtigt fint undertøj på og inviterede mig ovenpå. Hendes engelsk er meget begrænset, men vi fik da aftalt 30 min med lidt ekstra megafransk (hun sender menu, når man spørger om det). Jeg var lige kommet ud af badet, så vi hoppede direkte til det sjove. Det ærgrer mig lidt efterfølgende at jeg ikke fik badet med hende, da hendes bryster er helt naturlige og meget fine. Og man må godt røre og nusse dem. 

På trods af vi havde aftalt megafransk, begyndte hun blowjob med hætte på. Jeg sagde ikke noget, men kunne måske nok have udlagt en anden logik. Blowet var til den hurtige side - sådan lidt - åh det her skal bare overstås - og det blev også oplevelsen gennem de efterfølgende aktioner. Hun er sød og villig til at gøre hvad man beder om, men er ikke rigtigt engageret eller tager initiativ. Jeg er en type som selv er lidt afventende og opmærksom på min partner, så kombinationen med hendes stil var ikke så god. Bedste position var med hende på toppen og så kramme de dejlige bryster, der hoppede op og ned og også ramte min brystkasse.. Dejligt..

Afslutning som aftalt, men stadig på den hurtige måde.. ude af døren igen efter ca. 25 minutter. Men på intet tidspunkt blev der presset på mht tiden.

Så hvad er konklusionen..? Tjaa, jeg tror faktisk det vil være bedre 2. gang, hvis jeg vælger at se hende igen - og hun accepterer. 

Pas på jer selv og de andre derude...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...