Nyborg 14 Skrevet 4. April https://annoncelight.dk/showad/399340 Hej er der nogle som har erfaringer med, eller kender til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sacrecoeur108 Skrevet 4. April Har besøgt hende for et par år siden da hun var i København. Det var en ret nederen oplevelse - hun ser ikke lige så godt ud som på billeder. Hun lugtede ikke særlig godt og havde fiskelugt fra hendes nedre dele. Jeg overskred mine grænser ved at være sammen med hende kan jeg se retrospektivt - hende ville jeg ikke anbefale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyborg 14 Skrevet 4. April sacrecoeur108 skrev, for 6 timer siden: Har besøgt hende for et par år siden da hun var i København. Det var en ret nederen oplevelse - hun ser ikke lige så godt ud som på billeder. Hun lugtede ikke særlig godt og havde fiskelugt fra hendes nedre dele. Jeg overskred mine grænser ved at være sammen med hende kan jeg se retrospektivt - hende ville jeg ikke anbefale. Tænker at jeg springer over, og tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 6. April Hvis nogen kan bekræfte det er hende, så vil jeg godt tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg