Hop til indhold
Rejsenetværk

Forskel på kondomer

Recommended Posts

Når nu kondom af mange betragtes som et nødvendigt onde, er det så kun om kondomet er tyndere eller tykkere, der gør en positiv forskel?

 

Eller kan det passe at der findes kondomer med særlige egenskaber, der bedst kompenserer for kondomets negative indflydelse på præstationsevnen?

 

RFSU Power

http://www.kondomkongen.dk/rfsu-power

 

RFSU's Power er et kondom, der gør sex med kondom bedre! Power giver øget nydelse og mere intense orgasmer gennem en stærkere erektion – men der findes endnu flere fordele.

 

Hemmeligheden bag Powers specielle egenskaber er et stof, som sidder på indersiden af kondomet. Dette stof indeholder den specielle aminosyre L-arginin.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Eller kan det passe at der findes kondomer med særlige egenskaber, der bedst kompenserer for kondomets negative indflydelse på præstationsevnen?

 

 

 

For mit vedkommende er præstationsevnen faktisk større, hvis det blot skal måles på hvor længe kæppen kan holdes i gang. Ulempen set med mine øjne handler mere om, at følelsen nedsættes, samt at det ofte kan forstyrre en glidende overgang fra forspil til de regulære kamphandlinger.

 

Det er korrekt at de findes i alle afskygninger, for mit vedkommende er det vigtigste nok pasform. Det fungerer bare ikke med et XXXL komdom, med mindre man er XXXL, ellers ryger det pludseligt af eller hænger halvt ud af skødet på pigen, hvis man laver nogle hurtige tilbagetrækninger, hvor man lige er ude og vende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Ja det jo lidt af en jungle at finde det rigtige, jeg har hørt et sted at man kan få et specielt kondom til "næsten" super fransk som kun dækker glansen/hovedet ( på pikken :cool:  ) .

 

Det kunne bruges de steder hvor man ikke kan få superfransk , men så alligevel, bare med dette på.

 

Jeg har bare ikke kunne finde nogen som forhandler dette kondom,  nogen af jer som ved noget ??.

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...